Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?

Vierailija
19.08.2026 |

Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?

Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen. 

Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia. 

Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.

Kommentit (253)

Vierailija
81/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestieni alanuolittaja on juuri sellainen, joka tekee tuottamatonta työtä veronmaksjien piikkiin ja on päivät aikaa vauvalla spämmäillä. Minulla ei ole, aloitan nyt työt.  T. entinen työtön numero mm. 81. 

Vierailija
82/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sivustoa ei ole tarkoitettu minulle. Haluaisin käydä täällä asiallisia ja syvällisiä keskusteluja mukavien ja järkevien ihmisten kanssa, mutta se on mahdotonta, kun kaiken maailman raukkamaiset ja räävittömät ilkimykset häiriköivät joka käänteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa nykyään olla myös paljon trolleja, jotka haluavat saada suomalaiset keskenään riitelemään tai jotka yrittävät heikentää Pohjoismaalaisia arvoja. 

Vierailija
84/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä sivustoa ei ole tarkoitettu minulle. Haluaisin käydä täällä asiallisia ja syvällisiä keskusteluja mukavien ja järkevien ihmisten kanssa, mutta se on mahdotonta, kun kaiken maailman raukkamaiset ja räävittömät ilkimykset häiriköivät joka käänteessä.

Sama täällä. Mutta onko muuta paikkaa?

Vierailija
85/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla palsta kokonaan.

Vierailija
86/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on päivittäin sellaista kielenkäyttöä työttömiä ja köyhiä kohtaan, että olen harkinnit rikosilmoituksen tekemistä. Ylikselläkin toimii moderointi jo paremmin. Sanoma voisi vähän miettiä, millaisen maineen haluaa koska tämähän on Sanoman palsta.

Vierailija
87/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun viestieni alanuolittaja on juuri sellainen, joka tekee tuottamatonta työtä veronmaksjien piikkiin ja on päivät aikaa vauvalla spämmäillä. Minulla ei ole, aloitan nyt työt.  T. entinen työtön numero mm. 81. 

Olen kanssasi samaa mieltä. Olin aikoinaan (nyt eläkkeellä) työttömänä ja kun onnistuin saamaan töitä niin taisin olla liiankin innokas. Pääsin yliopistolle töihin (tein opintotukipäätöksiä ilman mitään ohjeistusta - itse opiskelin). Minua katsottiin karsaasti, kun en viihtynyt kauaa kahvitauolla syömässä kakkuja. Sen huomasin, että yliopiston professoreiden vaimot saivat työpaikkoja ihan tuosta vaan, koska miehensä saattoi vaikuttaa siihen.  Ihailin niiden naisten hienoja vaatteita.

Vierailija
88/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on päivittäin sellaista kielenkäyttöä työttömiä ja köyhiä kohtaan, että olen harkinnit rikosilmoituksen tekemistä. Ylikselläkin toimii moderointi jo paremmin. Sanoma voisi vähän miettiä, millaisen maineen haluaa koska tämähän on Sanoman palsta.

Rikosilmoituksesta ei ole hyötyä vaikka tekisit sen KRP:lle Nämä haukkumiset muuten on ihan suoraa kopiota ylilaudalta joka vasta vihapuhe palsta onkin EVVK että jotkut teinit postaa niitä tänne :D

Vierailija
89/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Olin aikoinaan (nyt eläkkeellä) työttömänä ja kun onnistuin saamaan töitä niin taisin olla liiankin innokas. Pääsin yliopistolle töihin (tein opintotukipäätöksiä ilman mitään ohjeistusta - itse opiskelin). Minua katsottiin karsaasti, kun en viihtynyt kauaa kahvitauolla syömässä kakkuja. Sen huomasin, että yliopiston professoreiden vaimot saivat työpaikkoja ihan tuosta vaan, koska miehensä saattoi vaikuttaa siihen.  Ihailin niiden naisten hienoja vaatteita.

Vastasin väärään viestiin.

Vierailija
90/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea asia. Monet pahoinvoivat purkavat oloaan ja jotkut käyttävät hyväkseen mahdollisuutta aiheuttaa epäsopua. Siltikin on erittäin tärkeää että voi kirjoittaa nimettömänä. Ja kyllähän viranomainen löytää meidät täältäkin halutessaan.

Vierailija
91/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämäni ja koko lähipiirin elämä järkkyi, kun eräs lapsen koulu"kaveri" teki perättömän ilmiannon lapsesta. Tilanteessa oli poliisitkin mukana ja totesivat sen perusteettomaksi. Neuvoivat tekemään rikosilmoituksen. Pahinta oli, että sen huhun liikkeelle laittamisessa olivat koululaisen vanhemmatkin mukana. Toivoisin koulun rehtorin oikaisevan asian Wilma-viestissä. Ei ole vielä tapahtunut.

Veikkaan ilkeää mopojonnea ja häntä puolustelevia vanhempia.

Vierailija
92/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa häviää keskustelut alta aikayksikön ihme että tää sun kirjoitus on saanut olla täällä, vaikka asiallinen on keskusteltu on äärivassari Moden pakko poistaa. 

Vierailija
93/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea asia. Monet pahoinvoivat purkavat oloaan ja jotkut käyttävät hyväkseen mahdollisuutta aiheuttaa epäsopua. Siltikin on erittäin tärkeää että voi kirjoittaa nimettömänä. Ja kyllähän viranomainen löytää meidät täältäkin halutessaan.

Hyvin muuten vaikeni se hokkajankuttaja :D

Vierailija
94/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt jokainen normaali ihminen tietää, että työttömänä on erilaisia ihmisiä erilaisista taustoista ja työelämässä tuhansittain ihmisiä, päällikkötasoista alkaen, jotka ovat joskus olleet työttömiä. Jos ei tiedä, sitten epäilen sitä, onko normaali. 

Eiköhän nämä spämmääjät itse ole jotain lapsia tai sitten suojatyöläisiä. Tekevät esim. jotain helppoa toimistotyötä jossain puoluetoimistossa, vähän vastailevat puhelimeen ja ehkä ottavat jonkin kopion joskus. Muun ajan spämmäävät netissä. Ei kellään normaalilla työssä käyvällä ole noin paljon aikaa. Se, jolla on aikaa spämmätä nettiin kymmeniä aloituksia päivässä, ei tee yhtään mitään tuottavaa työtä eikä luultavasti edes sellaista osaa. 

Meidän hallituspuolueet toistavat sitä samaa mantraa kuin työttömien haukkujat. Kuvittelevat työttömyyden olevan oma valinta ja elämäntapa. Kovasti yrittävät "patistella" työttömiä töihin ja selittävät, että nyt työn vastaanottaminen on kannattavaa.

He aivan selvästi kuvittelevat, että työttöminä on aina vaan, vuodesta toiseen, samat ihmiset.

Vierailija
95/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te aloitukselleni alapeukuttaneet häiriköt ja ilkimykset taidatte nauttia siitä, että pääsette aiheuttamaan toiselle pahaa mieltä. Olisitte voineet jättää kokonaan peukuttamatta. Mikä ihmeen pakko teidän on noilla alapeukutuksillanne pahoittaa toisen mieli? Ettekö ajattele ja ymmärrä, miltä se aloittajasta tuntuu? 

Vierailija
96/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te aloitukselleni alapeukuttaneet häiriköt ja ilkimykset voisitte perustella jotenkin alapeukutuksianne. Ette vaan taida kyetä perustelemaan niitä mitenkään? Kyse ei ole siitä, ettenkö kestäisi, että joku on kanssani eri mieltä. 

Kyllä kestän, mutta tässä tapauksessa ei ole kyse mielipiteistä vaan tosiasioista. Tällä palstalla on lukuisia ilkimyksiä, jotka häiriköivät toisia ihan tarkoituksella. Minkä ihmeen vuoksi te alapeukutatte tosiasioille? Te aloitukseni alapeukuttajat taidatte olla niitä samoja ilkimyksiä, jotka ovat häiriköineet tässäkin ketjussa. Te olette se tämän palstan ongelma.

Vierailija
97/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan sinä täytesanoista ja tyhmästä höpissyt tyhmä häirikkö ja ilkimys pyytää minulta anteeksi tuota omaa loukkaavaa ja ääliömäistä käytöstäsi minua kohtaan. Sinä olet se tämän palstan ongelma kaikkien häirikkötoveriesi kanssa. 

Te tässäkin ketjussa tuon tyhmän ilkimyksen lisäksi häiriköineet kaikki muut tyhmät ilkimykset sabotoitte ihan tarkoituksella hyviä keskusteluja. Toisten ilon pilaaminen on sitä teidän "työtänne", josta te ilonne saatte. Nautitte siitä, että pääsette aiheuttamaan toisille tarkoituksella pahaa mieltä. Niin raukkamaisia ja säälittäviä te häiriköt olette.

Vierailija
98/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viranomaista kiinnostaisi kun suoraa uhkaustakaan ei tuntematon voi tehdä tuntemattomalle. Kukaan ei edes tiedä toisen nimiä? Annatko oikeuteen todistusaineistoksi. "Vierailija sanoi vierailijalle" näin. Tätähän ei käy netissä enempää kun ainoastaan vauva.fi sivulla.

Vierailija
99/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaton käytös pilaa tämän palstan osittain. Se on harmi, kun olisi mukava jutella asiallisesti, ilman irstailuja.

Jos jokainen kirjautuu sisään omalla nimellä. voisimme saada tästä palstasta hyvin toimivan.

Vierailija
100/253 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viranomaista kiinnostaisi kun suoraa uhkaustakaan ei tuntematon voi tehdä tuntemattomalle. Kukaan ei edes tiedä toisen nimiä? Annatko oikeuteen todistusaineistoksi. "Vierailija sanoi vierailijalle" näin. Tätähän ei käy netissä enempää kun ainoastaan vauva.fi sivulla.

Onko tullut mieleen miksi tässä palstassa on arkisto-poistetut aloitukset ? On toki niitäkin ketkä käyttää Vpn tai Tor selain mutta kyllä vain voidaan  selvittää kuka kyseessä Eli ei niin anonyymi ja googlekin löytää palstan aiheita