Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?

Vierailija
19.08.2026 |

Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?

Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen. 

Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia. 

Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP ei vain ohittanut noita ketjuja tai koko tätä sivustoa?

Sun mielestäsi tänne pitää saada kirjoittaa mitä tahansa törkyä, niinkö?

Julkinen tila kuuluu kaikille. Yhtä arvokas on myös ihminen, joka tuottaa yhteisölle haittaa. Jos nyt laskemme niitä hyötyjä, niin jokaisesta on hyötyä, jos ei muuten, niin huonona esimerkkinä muille. Ja hyvien ihmisten oman egon jatkeena. 

Vierailija
42/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni poistaminen on minulle kunnia-asia, kiitos sinulle tästä huomion osoituksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin neurotyypillisiä, jotka eivät syvenny mihinkään, vaan länkyttävät loputtomasti säästä, lastensa tanssiesityksistä ja golf-tuloksistaan. Yhteisö, jossa olisi pelkästään hyviä ihmisiä olisi kamala. 

Vierailija
44/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on lukijalla. Sori siitä, että aikuisuus on vastuuta, eikä paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden pitäisi käyttäytyä. 

Vierailija
45/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Koita nyt jo tajuta että tämä on mielisairaiden palsta ! 

Täällä on niitäkin mutta koko palstan leimaaminen vaikuttaa pahantahtoiselta halulta vaientaa järkevä ajatustenvaihto.

Vierailija
46/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla huomaa kuinka hädin tuskin täysi-ikäiset, ikinä naisen kanssa seurustelleet ja koskaan töissä olleet Veetit suoltavat huonoa oloaan ja käsittämättömiä kuvitelmiaan elämästä.

Tämä oli kaksikymmentä vuotta sitten aivan erilainen ja lämminhenkinen paikka. Muutos tapahtui, kun ylilauta muutti toimintatapojaan.

En tiedä, mikä vaikutus on persu-Packalenin johtamalla moderointifirmalla, mutta aika nopeasti kyllä poistavat räikeimmät asiattomuudet.

Teen itsestäni huoli-ilmoituksen jos huomaan notkuvani täällä vielä kahdenkymmenen vuoden päästä.😂 Ei jumalauta, joku motiivi sullakin on tänne hakeutua aina uudelleen ja uudelleen hokemaan tuota persua,  veetiä, incel, yms.😂 Aikuiset ihmiset on kyllä tänä päivänä pelkkä  vitsi.😂

Vierailija
47/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla huomaa kuinka hädin tuskin täysi-ikäiset, ikinä naisen kanssa seurustelleet ja koskaan töissä olleet Veetit suoltavat huonoa oloaan ja käsittämättömiä kuvitelmiaan elämästä.

Tämä oli kaksikymmentä vuotta sitten aivan erilainen ja lämminhenkinen paikka. Muutos tapahtui, kun ylilauta muutti toimintatapojaan.

En tiedä, mikä vaikutus on persu-Packalenin johtamalla moderointifirmalla, mutta aika nopeasti kyllä poistavat räikeimmät asiattomuudet.

Teen itsestäni huoli-ilmoituksen jos huomaan notkuvani täällä vielä kahdenkymmenen vuoden päästä.😂 Ei jumalauta, joku motiivi sullakin on tänne hakeutua aina uudelleen ja uudelleen hokemaan tuota persua,  veetiä, incel, yms.😂 Aikuiset ihmiset on kyllä tänä päivänä pelkkä  vitsi.😂

Olen tosi fiksu ja asiallinen aikuinen, kun istun aamusta iltaan somessa ilkeilemässä alaikäisille lapsille ja mielikuvitus persuille. 

Vierailija
48/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP ei vain ohittanut noita ketjuja tai koko tätä sivustoa?

Sun mielestäsi tänne pitää saada kirjoittaa mitä tahansa törkyä, niinkö?

Ehdottomasti 

Voit mennä ylikselle törkyilemään.

Älä anna mulle ideoita. 

Ei se mitään erillisiä ideoita vaadi. Mene Ylilaudalle nauttimaan ilmaisunvapaudesta vailla filttereitä, omaatuntoa tai moraalisia esteitä. -eri kirjoittaja

Vierailija
49/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä ennenkin ja viestini on aina poistettu, toki sitä ennen se on saanut kymmeniä alapeukkuja. Eli: kirjoitin yhdenvertaisuusvaltuutetulle kevättalvella 2026 siitä, kuinka Sanoma Oy rikkoo lakia siltä osin, ettei se tee aktiivisesti mitään torjuakseen vihapuhetta tällä foorumilla. Yllätyksekseni asia otettiin vakavasti, sitä tutkittiin muutaman kuukauden ajan, jonka aikana annoin lisätietoja kuvakaappauksina. Kesän aikana sain viestin, että Sanoma Oy on saanut huomautuksen yhdenvertaisuusvaltuutetulta. Ja se siitä. Tämäkin poistunee ennen kuin kello lyö 23:00. 

Ei poistunut eilen klo 23.00 mennessä. Ja suomen kielessä käytetään kellonajoissa pistettä, ei kaksoispistettä.

Mutta poistui kuitenkin. Miettikääpä miksi se poistettiin ja kaikki muut kommentit ovat saaneet jäädä. 

- se yhdenvertaisuusvaltuutetulle kirjoittanut 

Vierailija
50/63 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäisi häätää pois netistä. Ei tule muuten onnistumaan mitenkään. Naisilla on luonnostaan natsigeeni, joka valvoo ja kieltää kaiken mielestään epäsopivan.

Vierailija
51/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä, että aloitukseni on herättänyt keskustelua. 51 viestiä on ihan mukava määrä. Myös 58 yläpeukutusta lämmittää mieltäni kovasti.

Itse en ole tohtinut noita viestejä lukemaan. Herkkänä ja tunteellisena ihmisenä minulla menee helposti tunteisiin sellaiset kirjoittelut, jotka koen loukkaavina joko itseäni tai toisia kohtaan. Ja täällä kun ei ikinä voi tietää, millaisia viestejä toiset kirjoittavat. Päästän siis itseni paljon vähemmällä, kun en lue niitä ollenkaan. 

En tehnyt tätä aloitusta saadakseni vastauksia vaan saadakseni asiani ilmaistua ja nostaakseni esille niitä asiattomia avauksia, joita tällä palstalla on tehty. Ehkä joku voi sitä kautta ottaa opikseen, kun seuraavan kerran tekee aloituksia ihan niin kuin itsekin olen ottanut.

Lopuksi toivotan tasapuolisesti teille kaikille oikein hyvää alkanutta viikkoa ja alkavaa syksyä. Nauttikaa elämästä ja olkaa onnellisia juuri sellaisina kuin olette.

Vierailija
52/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla käyttänyt tätä palstaa ollenkaan

Ai miten niin? Se on ihan totta, että täällä tehdään päivittäin toinen toistaan asiattomampia ja typerämpiä aloituksia. Jos et tätä tiedä, niin silloin et kyllä itse ole käyttänyt tätä palstaa ollenkaan.

Vierailija
53/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Koita nyt jo tajuta että tämä on mielisairaiden palsta ! 

No joo, sen olen kyllä huomannut. Yritin vain tuossa aloituksessani moralisoida ja tsempata ihmisiä muuttamaan täällä käytöstään, mutta ihmisestä itsestäänhän se tietenkin lähtee. Ei siinä paljon toisten moralisoinnit auta jos ihmisen oma asenne ja luonne ei anna myöten käyttäytyä asiallisesti ja kohteliaasti.

Itsekin olen pyörinyt täällä vain ja ainoastaan siivotakseni tätä palstaa edes hieman puhtaammaksi kaikesta törystä ja roskasta, mutta kun sitä törkyä ja roskaa tulee tänne koko ajan lisää ja lisää, niin ei siinä sitten paljon auta poistatella avauksia.

Vierailija
54/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kun vaan asiat natsaavat kohdalleen" Eli kun työnantaja sietää ylisuuren palkkavaatimuksen ja sen että töihin tullaan vähän silloin kun sattuu huvittamaan?

Aina asiat eivät "natsaa kohdalleen" niinkään päin, että työnantaja ei noudata työehtosopimuksia ja ei arvosta ammattitaitoista henkilöstöä. 

Vierailija
55/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaxuhaleja laiskalle.

Jaxuhaleja myös katkeroituneille narsisteille.

Vierailija
56/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa työttömiä koskevista typeristä aloituksista on Hennan trollailuja. Pitäisikö ripustaa lyhtypylväisiin tai tarjota eutanasia, työtön tuttuni saa tukia 2200 € jne. Se kaheli jaksaa jankata.

Vierailija
57/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaikki keskustelu palstat samanlaisia eli ihan syvältä. Niin typeriä kommentteja missä nimitellään itselle täysin vieraita ihmisiä mielisairaiksi yms. Todella sivistymätöntä käytöstä, en ymmärrä mitä noiden kirjoittajien päässä liikkuu.

Vierailija
58/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluita ei pidä poistaa tai poistattaa sen takia, että joku on eri mieltä jostain. Keskusteluja pitää poistaa vain epäasiallisen kielenkäytön tai palstan sääntöjen rikkomisen takia.

Vierailija
59/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poistattaa aloituksia koska ei ole samaa mieltä. Missä ihmeessä on sananvapaus tässä maassa. 

Vierailija
60/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tiedoksi, että työttömät ovat kaikki ihan erilaisia, ihan kuten töissä käyvätkin ja sen tietää jokainen mutta ainahan täällä haukutaan eri ihmisryhmiä, jokaiselle ryhmälle löytyy aina joku haukkumisen peruste.

ps häiriköistä pääsee parhaiten eroon lähettämällä heidät takaisin kotimaahansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi