Imettäjä suuttui kun myyjä oli kysynyt vauvan ikää
ja kehottanut imettämään sovituskopissa, jossa voi istua omassa rauhassa ja laittaa verhot kiinni. Mitä pahaa tässä oli?
Kommentit (55)
Imettäjää hävetti kouluikäisen imetys!
Vierailija kirjoitti:
Mä imetin kantorepussa. Säädin olkaimet niin, että vauva oli siellä kuin apinanpoikanen rinta suun ulottuvilla. Ei kukaan sanonut koskaan mitään kun ei nähnyt, mitä vauva touhuaa. Kaksi kättä oli vapaana, ja samaan aikaan pystyi kävelemään ja tekemään ostoksia.
Miten ihmeessä mahduit sinne kantoreppuun imettämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika tökeröä mennä häiriköimään pienen vauvan äitiä. Tuskin hän on riemuissaan siitä että joutuu imettämään juuri keskellä kaikkea kun ei ole huomioitu vauvoja sen paremmin
Miks ihmeessä imeväisikäinen viedäön väenpaljouteen? Eikö pelota yhtään, että vauva saa flunssapöpön?
Flunssakausi starttaa kun koulut alkaa.
Itse olen yh ja on ollut pakko viedä vauva kauppaan koska ei sinne kukaan muu puolestani mene. Kauppojen kotiinkuljetukset toimii monesti vain kaupunkialueella.
Jospa olet osannut lähteä kauppaan silloin kun vauvalla on maha täynnä, eikä tarvitse sitten milensä pahoittajille tissejä esitellä. En kyllä ymmärrä mitä pahaa on, jos osoistetaan se rauhallisempi imetyspaikka.
Olen ollut myyjänä, eikä tullut mieleenkään mennä antamaan mitään imetysohjeita kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tarvi muuta kuin yks flunssavirusta kantava yskäisee lähellä niin seuraavaksi vauva on kipeå.
Yleensä vauva on vaunuissa tai turvakaukalossa kärryissä eikä vieraita ihmisiä päästetä vauvaa lähietäisyydeltä katsomaan.
No mitö toi äiti olis pystyny tekemään siellä leluosastolla imettäessään jos joku lapsi menee ohi ja aivastaa tai köhii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika tökeröä mennä häiriköimään pienen vauvan äitiä. Tuskin hän on riemuissaan siitä että joutuu imettämään juuri keskellä kaikkea kun ei ole huomioitu vauvoja sen paremmin
Miks ihmeessä imeväisikäinen viedäön väenpaljouteen? Eikö pelota yhtään, että vauva saa flunssapöpön?
Itse olen yh ja on ollut pakko viedä vauva kauppaan koska ei sinne kukaan muu puolestani mene. Kauppojen kotiinkuljetukset toimii monesti vain kaupunkialueella.
Jospa olet osannut lähteä kauppaan silloin kun vauvalla on maha täynnä, eikä tarvitse sitten milensä pahoittajille tissejä esitellä. En kyllä ymmärrä mitä pahaa on, jos osoistetaan se rauhallisempi imetyspaikka.
En ihmettele, että äidillä meni tunteisiin. Imetyksen tärkeydestä saarnataan joka paikassa, mutta käytännössä äitien pitäisi pysyä piilossa ettei vaan mikään vilahda ja vähintään pitäisi pumpata maito ettei kukaan häiriinny.
Syrjäytyneet miehet vinkuu, kun naisen tissi ei ole heille viihteenä televisiossa tai ruudulla.
Suomessa lapsia saa imettää julkisella paikalla, mikään ulina ei sitä muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tarvi muuta kuin yks flunssavirusta kantava yskäisee lähellä niin seuraavaksi vauva on kipeå.
Yleensä vauva on vaunuissa tai turvakaukalossa kärryissä eikä vieraita ihmisiä päästetä vauvaa lähietäisyydeltä katsomaan.
No mitö toi äiti olis pystyny tekemään siellä leluosastolla imettäessään jos joku lapsi menee ohi ja aivastaa tai köhii?
Miksi kukaan haluaa välttämättä imettää jossain LELUOSASTOLLA aivastelevien pikkulasten keskellä, kun voisi mennä istumaan sovituskoppiin ja imettää siellä omassa rauhassaan?
Jos se imeväinen oli parikymppinen karvainen lapsi niin kyllähän siinä myyjä vähän hämmästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa välttämättä imettää jossain LELUOSASTOLLA aivastelevien pikkulasten keskellä, kun voisi mennä istumaan sovituskoppiin ja imettää siellä omassa rauhassaan?
Ihanaa, kun kuvittelet päässäsi aivastelevat pikkulapset ja käytät sitä keppihevosena kieltääksesi julki-imetyksen :D Nainen varmaan imetti leluosastolla, koska oli siellä, kun vauvalle tuli nälkä. Vauvan imettåminen julkisella paikalla on täysin sallittua.
Imettäminen on joo luonnollista ja vauva tarvitsee ruokansa, mutta en ymmärrä loukkaantumista ystävällisestä vinkistä. Mieluummin imetän jossain rauhassa kuin rupean kaivamaan tissiä esiin kaupan käytävällä.
Siis vauvaahan imetetään 6kk-1v ikäiseksi yleensä, meinaatteko te "vauva sairastuu, ei saa viedä kauppaan" siis että vauva ja äiti eivät saisi poistua kotoa lainkaan jopa vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että äidillä meni tunteisiin. Imetyksen tärkeydestä saarnataan joka paikassa, mutta käytännössä äitien pitäisi pysyä piilossa ettei vaan mikään vilahda ja vähintään pitäisi pumpata maito ettei kukaan häiriinny.
Siis ei kannata mennä kauppaan imeväisikäisen kanssa hankkimaan flunssaa.
En minä ole joutunut kaupassa imettämään koskaan omia lapsiani
Vierailija kirjoitti:
Siis vauvaahan imetetään 6kk-1v ikäiseksi yleensä, meinaatteko te "vauva sairastuu, ei saa viedä kauppaan" siis että vauva ja äiti eivät saisi poistua kotoa lainkaan jopa vuoteen?
En veisi vauvaa tieten tahtoen hankkimaan tautia kaupasta. Joko se pandemia-aalto unohtui?
Mulle sattui kerran hassu juttu Prismassa. Huomasin, että pikkuinen tyttö lähti miuna seuraamaan, olisikohan äidillään ollut samanlainen mekko tai jotain. Koetin katsella, etsiikö joku lastaan, mutta menin sitten tytön seuratessa infopisteeseen, josta kuuluttivat, että siellä odottaa vanhempiaan pieni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En veisi vauvaa tieten tahtoen hankkimaan tautia kaupasta. Joko se pandemia-aalto unohtui?
Kaupassahan on yleensä pakko käydä, jos haluaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko isukki lähtenyt lätkimään?
Asiahan ei minulle kuulu, eikä ilmeisesti sinullekaan, mutta tunnen pienten lasten äitejä, jotka ovat tieten tahtoen hankkineet lapsen yksinhuoltajina.
Et ei ne isät lähde aina lätkimään, koska ovat mukana vain anonyymeinä sukusolun luovuttajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyseinen äiti meni leluosastolle imettämään.
Siis tää josta mekkala nousi
Saarnasi??? Onko ne jotain lestoja vai?