Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Yves Rocher lopetti ?

Vierailija
19.08.2026 |

Oli ihana kauppa. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana aika hemmetin outo ratkaisu lopettaa verkkokauppa ja jatkaa paperikuvastoilla.

No niinpä, en ollut uskoa silmiäni kun luin tästä. No retroilemaan en rupea, menettivät mussa hyvän asiakkaan.

Vierailija
42/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haju.

Vierailija
44/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Niin, paketissa tuli tilauksen mukana tuotenäytteitä, meikkipusseja, posliinisia pieniä koriste-esineitä ja mitähän vielä. Oikein naisen unelma putiikki. 

Pelkkää krääsää.

Vierailija
45/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä krääsää tuli ja se kosmetiikkakaan ei ollut mitään laadukasta. Äiti on ollut tilaaja aina, kun muistan ja yhä sieltä tulee joululahjaksi mandariinihajuvettä mulle ja tyttärelle, vaikka kymmenen pulloa olis kaapissa. Mutta hän sai halvalla eli osta kaksi maksa yksi. Hyi helevetti mikä roskaliike!

8 vuotiaana oli hetki kun tykkäsin. Sain niitä minihuulipunia.

Vierailija
46/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, elegantin Mummini luona oli aina ihana vierailla, kun sain kokeilla hänen korujaan ja nuuhkutella Yves Rocherin tilauksia. Joskus sain näytteitä mukaanikin. Voi kun saisin sitä yhtä ihanan tuoksuista aurinkovoidetta jostain!

Vierailija
47/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Yves Rocher sulki Suomen verkkokauppansa joulukuussa 2023. Nykyään tuotteita voi tilata Suomessa vain puhelimitse tai sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun".

Siis eihän tuolla verkkosivuilla lue näin, vaan:

Verkkokauppamme on valitettavasti suljettu

Voit yhä tilata kasvipohjaisia kauneustuotteitamme postimyynnin kautta.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Vierailija
48/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä krääsää tuli ja se kosmetiikkakaan ei ollut mitään laadukasta. Äiti on ollut tilaaja aina, kun muistan ja yhä sieltä tulee joululahjaksi mandariinihajuvettä mulle ja tyttärelle, vaikka kymmenen pulloa olis kaapissa. Mutta hän sai halvalla eli osta kaksi maksa yksi. Hyi helevetti mikä roskaliike!

8 vuotiaana oli hetki kun tykkäsin. Sain niitä minihuulipunia.

No nyt kyllä puhut roskaa! Mulla on kosmetiikkafriikkinä kokemusta lukuisista merkeistä ja Yves Rocherilta on jäänyt mun vakiokäyttöön useita tuotteita kun ovat vaan niin hyviä. Esim. yksi kosteusvoide on aivan täydellinen mun kasvojen iholle ja erityismaininta heidän kynsilakoille, jotka ovat huippulaadukkaita!

Vierailija
49/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Niin, paketissa tuli tilauksen mukana tuotenäytteitä, meikkipusseja, posliinisia pieniä koriste-esineitä ja mitähän vielä. Oikein naisen unelma putiikki. 

Pelkkää krääsää.

Sitäkin, mutta myös ihan hyviä käyttötavaroita, joita mulla käytössä yhä edelleen vuosien jälkeen.

Vierailija
50/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää krääsää.

Onneksi jossain vaiheessa sai valita että krääsän sijasta istutetaan puu. En tiedä istutettiinko niitä, mutta krääsää ei ainakaan tullut.

Vierailija
51/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.

Miten? Anna selkeät ohjeet.

Ota yhteyttä sinne netin kautta. Lähettävät kyllä kuvaston kotiin.

Vierailija
52/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Yves Rocheria ja myös 90-luvun Body Shopia. Jos Body Shop olisi pysynyt tuotteidensa kannalta täysin samana kuin ysärillä, ostaisin sieltä yhä meikkini sun muut voiteet ja suihkujutut. Harmi, kun menivät pilaamaan kaiken.

Olin molempien kauppojen suurkuluttuja, oikeastaan en muualta ostanutkaan kosmetiikkaa, kuin noista kahdesta.

Body shopin porkkanavoide oli paras!

Tallink verkkokaupasta saa edelleen.

Vierailija
53/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut jonkin aikaa toinenkin postimyyntifirma josta sai tilata lähinnä saippuoita ,shampoota ,deodorantteja yms. Ei niinkään meikkejä.Oisko ollut joku Fleur De Sante????Muistaako kukaan?

Muistan!

Vierailija
54/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin Viron verkkokauppa toimittaa tällä hetkellä Suomeen.

Vierailija
55/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.

Onko sinulla ymmärryksessä vikaa?
"Yves Rocher sulki Suomen verkkokauppansa joulukuussa 2023. Nykyään tuotteita voi tilata Suomessa vain puhelimitse tai sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun".

Ei ole ymmärryksessä vikaa, kiitos huolenpidosta. Mainitsinko jossain Suomen verkkokaupan? Aivan, en maininnut. Hyvin saa silti tuotteet edelleen tilattua.

Vierailija
56/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole lopettanut, ainostaan nettikauppa on suljettu. Itsekin nostalgian myötä aloin tilaamaan sieltä ja viimeksi eilen pistin kuoren postiin! 😊 En tilaa soittamalla, koska rakastan lueskella niitä mainoksia ja irrotella tarroja ja lippulappuja. Nytkin tulee tilauksen mukana yllätys lahja sekä muita ylimääräisiä ihanuuksia esim. korurasia.

Siis hä? Mistä tilasit, jostain Ranskan Yves Rochelta vai? Mistä sait paperisen kuvaston?

Ota yhteyttä aspaan https://www.yves-rocher.fi/ ja pyydä kuvasto kotiin.

Muutos johtui sukupolven vaihdoksesta. Uusi TJ katsoi tarkemmin katteiden perään, eikä ole yhtä avokätisiä tilaajalahjoja enää.

Mä en saa tuon linkin takana olevaa sähköpostia näkyviin.

Eli mikä on Yves Rocherin sähköpostiosoite, josta voi pyytää paperisen kuvaston?

Linkin takaa

asiakaspalvelu@yves-rocher.fi

Vierailija
57/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut jonkin aikaa toinenkin postimyyntifirma josta sai tilata lähinnä saippuoita ,shampoota ,deodorantteja yms. Ei niinkään meikkejä.Oisko ollut joku Fleur De Sante????Muistaako kukaan?

Muistan!

Minä myös! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi