Minkä takia Yves Rocher lopetti ?
Kommentit (57)
" Yves Rocher sulki Suomen verkkokauppansa joulukuussa 2023. Nykyään tuotteita voi tilata Suomessa vain puhelimitse tai sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.
Body Shop ei ole lopettanut, mutta Body Shopista ei enää saa niitä 90-luvun meikkejä. Ei ainuttakaan. Siellä oli tosi hyvät huulipunat, huultenrajauskynät, puuterit, meikkivoiteet ja silmämeikit. Todellista laatukamaa ja hyviä värejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tulee useamman kerran vuodessa Yvesin kirje postissa, josta siis pystyy tilaamaan tuotteita. Juurikin tuolla leikkaa-liimaa-lähetä -taktiikalla 🙂
Silloin tällöin tilaan, ihanan nostalgista
Mistä tämä lähetetään? Millä kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.
Onko sinulla ymmärryksessä vikaa?
"Yves Rocher sulki Suomen verkkokauppansa joulukuussa 2023. Nykyään tuotteita voi tilata Suomessa vain puhelimitse tai sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun".
Nuorena ostin meikit sieltä kun luin että tekevät kaikki tuotteensa kasveista eikä esim. meikkejä valaiden rasvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole lopettanut, ainostaan nettikauppa on suljettu. Itsekin nostalgian myötä aloin tilaamaan sieltä ja viimeksi eilen pistin kuoren postiin! 😊 En tilaa soittamalla, koska rakastan lueskella niitä mainoksia ja irrotella tarroja ja lippulappuja. Nytkin tulee tilauksen mukana yllätys lahja sekä muita ylimääräisiä ihanuuksia esim. korurasia.
Siis hä? Mistä tilasit, jostain Ranskan Yves Rochelta vai? Mistä sait paperisen kuvaston?
Ota yhteyttä aspaan https://www.yves-rocher.fi/ ja pyydä kuvasto kotiin.
Muutos johtui sukupolven vaihdoksesta. Uusi TJ katsoi tarkemmin katteiden perään, eikä ole yhtä avokätisiä tilaajalahjoja enää.
Mä en saa tuon linkin takana olevaa sähköpostia näkyviin.
Eli mikä on Yves Rocherin sähköpostiosoite, josta voi pyytää paperisen kuvaston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Body Shop ei ole lopettanut, mutta Body Shopista ei enää saa niitä 90-luvun meikkejä. Ei ainuttakaan. Siellä oli tosi hyvät huulipunat, huultenrajauskynät, puuterit, meikkivoiteet ja silmämeikit. Todellista laatukamaa ja hyviä värejä.
V. 2026 pitäisi saada 90-luvun meikkejä? Heh, en usko, että missään myydään niin vanhoja tai juuri samanlaisiakaan. Tuotteita kehitetään jatkuvasti, mutta voihan olla että laatu on heikentynyt tietysti, eipä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Yves Rocheria ja myös 90-luvun Body Shopia. Jos Body Shop olisi pysynyt tuotteidensa kannalta täysin samana kuin ysärillä, ostaisin sieltä yhä meikkini sun muut voiteet ja suihkujutut. Harmi, kun menivät pilaamaan kaiken.
Olin molempien kauppojen suurkuluttuja, oikeastaan en muualta ostanutkaan kosmetiikkaa, kuin noista kahdesta.
Body shopin porkkanavoide oli paras!
Haen porkkanavoidetta Virosta kun täällä myydään nykyisin vain öljymuodossa.
Hyvä että lähti Treelta. Tuoksut olivat vääriä joillekin ja outoja. Turha kemikaalikuorma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että lähti Treelta. Tuoksut olivat vääriä joillekin ja outoja. Turha kemikaalikuorma.
No eihän ollut. Kemikaalikuormaa on kaikessa kosmetiikassa. Mene Lushille haistelemaan kunnon aromit, hah!
Vierailija kirjoitti:
Olin asiakkaana jo 16 vuotiaana 1980. Kivoja näytteitä tuli tilauksen mukana, kauniita pulloja ja raikkaat luonnonläheiset esitteet, edulliset hinnat. Olin jo silloin naturel hippityttö ja rakastin luontoa, kasveja ja luonnollisuutta.
Tässä aika hyvin kiteytetty YR brändi. Vihreää, luonnollista ja kokonaisvaltaista kauneutta. Vähän sellaista hippimeinikiä aluksi. Jotkut merkin tuoksut ovat nousseet arvoon esim. Fragranticassa, kun niitä ei enää valmisteta. Rakastin nature suikugeeliä.
Eikö nuori Rocher jaksanut yhtä taidokkaasti painaa hommia ja visioida kun isänsä Yves. Harmi.
Ebayssä myydään paljon Yves Rocheria, myös lopetettuja tuotteita ja tuoksuja (ovat kyllä monesti vanhoja, että omalla vastuulla). Eurooppalaisia myyjiä, joten tilaaminen helppoa, eivät mene tulliin. Jos nimittäin jotakin fania kiinnostaa vintage.
Nykyaikana aika hemmetin outo ratkaisu lopettaa verkkokauppa ja jatkaa paperikuvastoilla.
Suosikkituoksuni Yves Rocherilla oli en avril un soir.
Tilaajalahjoista minulla on edelleen käytössä ainakin froteepyyhe ja meikkipussi.
Ei ole lopettanut. Postia tulee säännöllisesti. Kuvasto josta voi tilata.
Tuotepakkaukset on muuttuneet ikävännäköisiksi: kaikki samanlaisissa rumissa puteleissa, siis esim. suihkugeelit ja shampoot. Ennen oli kauniimmat pakkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana aika hemmetin outo ratkaisu lopettaa verkkokauppa ja jatkaa paperikuvastoilla.
Ihanaa juurevaa retroa.
Mulle ainakin tulee useamman kerran vuodessa Yvesin kirje postissa, josta siis pystyy tilaamaan tuotteita. Juurikin tuolla leikkaa-liimaa-lähetä -taktiikalla 🙂
Silloin tällöin tilaan, ihanan nostalgista