Atrian perhetilalla pahoinpidellään sikoja?
Hesarissa juttua. Taitaa olla Atrian sianlihan tuottaja. Miten tällainen eläintenkohtelu on sallittua? Raha.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältäniiden liha maistuu silti. Täytyy itse murtautua näiden aktivistien kotiin ja piilottaa sinne kameroita kun onhan se näiden mielestä hyväksytävää eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää kun nämä sitä samaa itsekin tekee. Ja sitten nämä viedot on hyvä julkaista vaikka somessa tai jossain mediassa
Aktivistit eivät murtautuneet kenenkään kotiin.
He salakuvasivat sikalaa.
Näitä vaan harmittaa kun jäi kiinni.
Onneksi olen lopettanut sianlihan syönnin jo vuosia, vuosia sitten. Rotukarjan lihaa ostan, naudan. Jos pääsen hakemaan, niin suoraan tilalta. Tilamyynnistä ostan myös luomumunat.
Hienoa työtä, että tuo sikojen kohtelu paljastui!
Vuohipukeilla on niin spotit silmät ihan kuin pirulla. BonApetit.
Suomessa noudatetaan eläinsuojelulakia sillai joustavasti.
MOOSES MISSÄ NÄÄ PARASIITIT ON MAINITTU SAASTAISET KALAT SITTEN LAPAMATO GIARGIA HEISIMATO KIHOMATO AMEEBA JA MUUT LOISET SAASTAISET MOOSES KALAT . EIKÖ MOHAMETTI TIEDÄ PARASIITEISTA.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa noudatetaan eläinsuojelulakia sillai joustavasti.
Silleen vähän sinnepäin. Kuten kaikki tässä maassa.
BON APETIT MOHAMETTI MOOSES SAASTAISET LINNUT JA KALAT . Äyriäiset . Saastaaaaaa. Hepatiitti .
Teidän uskonnolla voi pyyhkiä persettä Wikipedia AMEEBA
Vierailija kirjoitti:
Sika on viisas eläin, mutta ei se sentään kansanedustajan hommia pysty hoitamaan.
Yksi sika vastaa kahta demaria eli hyvin ne hommat hoituis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella teurastamolla ja tilalla kidutetaan eläimiä, muistakaa se kun syötte lihaa seuraavan kerran.
En halua provosoida. Sanon vaan että ei mua kiinnosta tai liikauta. Kuten mua ei liikauta vähemmistöt tai Gazan lapset.
N45
Eikä meitä kiinnosta sun täysin tyhjä ja hyödytön kommentti.
N
Itse asiassa teitähän nimenomaan kiinnostaa. Ette te muuten pitäisi meteliä tämmöisestä. Te haluatte että kaltaiseni valaistuvat. Te luulette ettei me tiedetä ja sen vuoksi jatketaan lihansyöjänä eikä boikotoida milloin mitäkin.
Tuokaan hinta-argumentti ei tässä kestä päivänvaloa. Kaikki tietävät, että kaikki liha - joka on vielä tukiaisilla tuettua ja tuotettua - on Suomessa jo nyt ylihintaista kaikenlaisten välistävetäjien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella teurastamolla ja tilalla kidutetaan eläimiä, muistakaa se kun syötte lihaa seuraavan kerran.
En halua provosoida. Sanon vaan että ei mua kiinnosta tai liikauta. Kuten mua ei liikauta vähemmistöt tai Gazan lapset.
N45
N
Itse asiassa teitähän nimenomaan kiinnostaa. Ette te muuten pitäisi meteliä tämmöisestä. Te haluatte että kaltaiseni valaistuvat. Te luulette ettei me tiedetä ja sen vuoksi jatketaan lihansyöjänä eikä boikotoida milloin mitäkin.
Sinun mielestäsi tämä on siis täysin ok, että nämä hyvinkin älykkäät eläimet kärsivät koko ikänsä ja kuolevat tuskallisesti siksi, että sinä saat niitä lautasellesi? Pystytkö tämän sanomaan tuntematta edes pientä pistoa tai pois työnnettyä myllerrystä jossain ? En usko. Kannattaisiko ehkä oikeasti ja aidosti kuunnella sisintäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N
Sinun mielestäsi tämä on siis täysin ok, että nämä hyvinkin älykkäät eläimet kärsivät koko ikänsä ja kuolevat tuskallisesti siksi, että sinä saat niitä lautasellesi? Pystytkö tämän sanomaan tuntematta edes pientä pistoa tai pois työnnettyä myllerrystä jossain ? En usko. Kannattaisiko ehkä oikeasti ja aidosti kuunnella sisintäsi?
Pystyn. En tunne myöskään mitään maailmantuskaa. En sure ihmiskaupan uhreja, en nälänhätää, en sodassa kärsiviä... lista on loputon. Miksi käyttäisin aikani siihen, että mietin jonkun teuraseläimen kärsimystä?? Ei sitä muuta tekisikään kun miettisi mikä kaikki maailmassa on väärin.
Näille tiloille varmaan syydetään vielä valtion tukia? Ja se, että joku ei voi terveydellisistä syistä syödä kasvisruokaa ja yrittää puolustella tätä? Eihän tässä ole kyse siitä, mitä kukin syö tai siitä, että kellä on vara syödä ja mitä - miten kää keskustelut lähtee aina näille raiteille? Kyse on eläinten kaltoinkohtelusta. Tuotantoeläimiä näköjään voi tässä hyvinvointivaltiossa pitää miten huvittaa - kukaan ei puutu, koska raha puhuu. En ihmettele, nytkin varmaan erään ministerin puhelin soi. No, Lapinlahdella salametsästettiin menestyneesti useita vuosia suojeltuja eläimiä ja leveiltiin. Sitä mentaliteettia taidetaan surutta jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N
Pystyn. En tunne myöskään mitään maailmantuskaa. En sure ihmiskaupan uhreja, en nälänhätää, en sodassa kärsiviä... lista on loputon. Miksi käyttäisin aikani siihen, että mietin jonkun teuraseläimen kärsimystä?? Ei sitä muuta tekisikään kun miettisi mikä kaikki maailmassa on väärin.
Ei, mutta normaali ihminen miettii asioita,, joihin on itse osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada kaikki nuo henkilöt vankilaan 50 vuodeksi ja samoin niiden perheet.
Toivottavasti olet trolli. Muuten olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N
Ei, mutta normaali ihminen miettii asioita,, joihin on itse osallinen.
Aika moni ostaa lihatuotteita ja Atriankin tuotteet käy varmasti kaupaksi jatkossa. Joskus on ollut lähikaupasta loppukin. En ole ainoa joka niitä ostaa.
No,ä mikäli lihaa söisivätkin terveyssyistä vain kaltaisesi, joiden on ilmeisesti pakko, niinnei tarvittaisi tällaista tehotuotantoa mihinkään. Silloin se liha tietysti vaan maksaisi huomattavasti enemmän.