Pitkänä naisena minulla on vain kolme ehtoa miehille: ei pätkiä, kaljuja tai risupartoja. Onko muka liikaa vaadittu?
Kommentit (55)
Kaikki naamakarvat miehellä on kauheita, mutta se risuparta löytyy nyt joka toisella miehellä valitettavasti.
Tottakai sulla on oikeus. Mä en taas tykkää jääkaappipakastimen pituisista naisista, niissä on sellainen miesmäinen klingi, mutta kaappihomoille sellainen välivaihtoehto.
Kalju on ok, mutta pitkähiuksinen neitimäinen mies ei.
Eipä hongakolistaja-mittaiset kovin himoittavia olekaan :( Ja "mitä pidemmät piuhat, sen himmeämpi valo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi niin monella suomalaisella miehellä on kalju ja risuparta (jossa harmaita jouhia). En halua mitään Disneyn kāāpiõn näköistä miestä.
- Pitkä nainen
Se hyvä puoli noissa kääpiöissä on, että niiden rinnalla pitkä nainen näyttää Lumikilta jos on mustaksi värjätyt hiukset ja tulipunaista huulipunaa.
Älä nyt liikaa itseäsi imartele, toimii ainoastaan jos niitä lyhyitä miehiä on ympärilläsi seitsemän, ja kuka jaksaa niin montaa miestä...
Hyvä puoli noissa lyhyissä miehissä on se että ovat mulle paremman pituisia.
Ei ole, miehillä ei ole oikeutta etsiä hoikkaa lapsetonta naista, niin ei ole naisillakaan mitään sanomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaatimukset naiselle. Alle 60 kg ja vähintään D-kuppi.
Eipä nämä ole mitkään kovin kummoiset vaatimukset.
T. 59 kg ja 65D
Samaa mieltä.
Mutta en ottaisi miestä jolla on noin minimaaliset ja pinnalliset vaatimukset, tyyliin "kunhan on 3 reikää ja ei läski".
T: 53kg ja 65E/F
Vierailija kirjoitti:
yli 6 jalkaa pituutta ja yli 120.000 dollaria vuodessa palkkaa minimivaatumuksena. 1% miehistä kelpaa jenkeissä :D
edelleenkään ei mitään vaatimusta ettei ois hakkaaja, rikollinen, ruma, narkki jne.. ne ei ole oleellisia vaatimuksia.
Kyllä siellä kuule ihan tavismiehet ovat parisuhteissa ja perheellisiä. 120,000 dollaria vuodessa ei ole kummoinenkaan palkka, etenkään jos asuu isossa kaupungissa. Asuin itse NYCissä 2001-2008 ja tienasin yli tuon. Olin ihan vaan keskijohtoa finanssialalla.
N54
Haittaako jos täyttää muut ehdot mutta pili on pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaatimukset naiselle. Alle 60 kg ja vähintään D-kuppi.
Täysin kohtuulliset vaatimukset. Kuka tahansa normaali nainen kykenee noihin. Epäkuranteilla sitten onkin haasteita...
Vierailija kirjoitti:
Rytöparrat sulkee pois kaikki muslimit.
Raasistinen valikoitui on laitonta. Siitä voidaan aloittaa esitutkinta, jos edellytykset täyttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos täyttää muut ehdot mutta pili on pätkä.
Pätkä pili ei käy. Pili on oltava ainakin +8".
Ei mullakaan miehenä ole kovinkaan kummoisia vaatimuksia:
BMI 23 tai alle ja ylempi korkeakoulututkinto. Siinä se.
Tapailin kerran pitkää naista. Oli omituinen. Puristi ranteesta kovaa kun yritin seksiä johon hän kai suostui. Kun pyysin yöpymään ja yritin nulkua, levottomasti ja rajusti liikehti sängyssä sivulta sivulle. Sanoi tekevän sen siksi että luuli minun olevan pettynyt koska en saanut seksiä. Samana yönä seisoi vain asunnossa jossa asuin ja ei suostunut lähtemään pois asunnosta kun pyysin. Jouduin työntämään ulos asunnosta. Hieman pelottava oli. Ei oikein puhunutkaan juuri mitään.
Pitkä, hiukset kuosissa. Mutta väkivaltainen addikti, jolla ei koulutusta ja jalassa jalkapanta . Mutta ihana kun on pitkä! Olette outoja.