Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkänä naisena minulla on vain kolme ehtoa miehille: ei pätkiä, kaljuja tai risupartoja. Onko muka liikaa vaadittu?

Vierailija
19.08.2026 |

Minulla on oikeus miesmakuuni.

- Pitkä nainen

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 185 cm parraton ja mahakas mies, jolla hiukset mallia Juice, odottelee viestiäsi.

Vierailija
22/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kestoteemaa, kun pöljät kirjoittelee tänne että tällaista minä haluan ja enkö muka saisi vaatia. Ihan mitä tahansa saa haluta, eri asia sitten on, mitä saa. Jos haluaa miehen tai naisen ominaisuuksilla x y z niin siinä rajaa pois joko paljon tai vähän ihmisiä, ja käytetystä sihvilästä riippuen jäljelle jäävien joukko voi olla edelleen iso tai hyvin pieni. Ja sitten siitä porukasta pitää vielä löytää se, joka puolestaan haluaa olla sinun kanssasi. Jos kriteerit on korkealla, kannattaa lähteä siitä että myös yksin jääminen on ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kenellä tahansa saa olla millaiset kriteerit puolisonsa suhteen, mutta kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta täyttää niitä. 

Mun kriteerit olivat aikoinaan pitkä, vaalea, lempeäluonteinen, huumorintajuinen, sporttinen ja kohtelee minua kauniisti. 

Aikansa kesti ennen kuin tapasin mieheni, juhlittiin just kahdeksattatoista hääpäivää.

Vierailija
24/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytöparrat sulkee pois kaikki muslimit.

Vierailija
25/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaatimukset naiselle. Alle 60 kg ja vähintään D-kuppi.

Silloin koko on joku 65D, eikä se ole kummoinenkaan. Sama kuin 75B.

Vierailija
26/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi niin monella suomalaisella miehellä on kalju ja risuparta (jossa harmaita jouhia). En halua mitään Disneyn kāāpiõn näköistä miestä.

- Pitkä nainen

Se hyvä puoli noissa kääpiöissä on, että niiden rinnalla pitkä nainen näyttää Lumikilta jos on  mustaksi värjätyt hiukset ja tulipunaista huulipunaa.

Minä taas ihmettelen, miten niin monella suomalaisella naisella on älyttömät läskit, joita jollain tunikkavirityksellä yritetään peitellä. Totaallinen turn off.

Vierailija
27/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te taas helppoon trollaukseen menette.

Vierailija
28/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset on harvoin hotteja, yleensä rumiluksii. Ota joku höntti koripalloilijahonkkeli, niin mätsäätte.

Persjalkaisetko ovat ?

Vierailija
29/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi niin monella suomalaisella miehellä on kalju ja risuparta (jossa harmaita jouhia). En halua mitään Disneyn kāāpiõn näköistä miestä.

- Pitkä nainen

Se hyvä puoli noissa kääpiöissä on, että niiden rinnalla pitkä nainen näyttää Lumikilta jos on  mustaksi värjätyt hiukset ja tulipunaista huulipunaa.

Minä taas ihmettelen, miten niin monella suomalaisella naisella on älyttömät läskit, joita jollain tunikkavirityksellä yritetään peitellä. Totaallinen turn off.

Miellyttäisikö enemmän jos niitä "älyttömiä läskejä" yritettäisiin korostaa mahdollisimman pienillä kuteilla?

Vierailija
30/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset on harvoin hotteja, yleensä rumiluksii. Ota joku höntti koripalloilijahonkkeli, niin mätsäätte.

Persjalkaisetko ovat ?

Pitkä voi olla persjalkainen, ei se ole pituudesta kiinni. 

Vierailija
31/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pitkä nainen

Miellyttäisikö enemmän jos niitä "älyttömiä läskejä" yritettäisiin korostaa mahdollisimman pienillä kuteilla?

No sit pitäisi jo ummistaa silmät kohdatessa.

Vierailija
32/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen risuparta on kertakaikkisen yököttävä. Jopa mun mies on sitä mieltä. 

Vierailija
33/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nämä ole mitkään kovin kummoiset vaatimukset.

T. 59 kg ja 65D

Vierailija
34/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään älyyn ja käytöstapoihin  liittyvää kriteeriä? Pelkkiä ulkoisia?

Vierailija
35/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaisetko ovat ?

Pitkäkin voi olla persjalkainen.

Vierailija
36/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 6 jalkaa pituutta ja yli 120.000 dollaria vuodessa palkkaa minimivaatumuksena. 1% miehistä kelpaa jenkeissä :D 

edelleenkään ei mitään vaatimusta ettei ois hakkaaja, rikollinen, ruma, narkki jne.. ne ei ole oleellisia vaatimuksia. 

Vierailija
37/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ap.

t, pitkä mies pitkillä hiuksilla

MInä olen vain pelkät pitkät hiukset, tosi ohuet.
-M34-

Vierailija
38/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit mitä lystäät, mitä se muille kuuluu.

Vierailija
39/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään älyyn ja käytöstapoihin  liittyvää kriteeriä? Pelkkiä ulkoisia?

naiset ovat pinnallisia jakorasioita

Vierailija
40/48 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle riittää teekuppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme