Pitkänä naisena minulla on vain kolme ehtoa miehille: ei pätkiä, kaljuja tai risupartoja. Onko muka liikaa vaadittu?
Kommentit (48)
Minulla on vaatimukset naiselle. Alle 60 kg ja vähintään D-kuppi.
Se miksi olet sinkku ei ole miesmakusi vaan paska luonteesi. Kehitä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on typerys. Trolli.
Se on mies, se 171 cm jankkaaja?
Ihana ap.
t, pitkä mies pitkillä hiuksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on typerys. Trolli.
Se on mies, se 171 cm jankkaaja?
Munaton mies, kyllä.
Olen pitkä, tuuheahiuksinen ja parraton.
Koska ja missä tavataan?
t. Psyko
Aika vähän on vaatimuksia. Mutta hyvin stereotypisiltä vaatimuksilta kuulostaa!
Vähän kuin miehellä olisi vaatimuksina naiselle nämä: ei lyhyitä tai ohuita hiuksia, ei pieniä tissejä, ei crockseja kenkinä.
Ihmettelen, miksi niin monella suomalaisella miehellä on kalju ja risuparta (jossa harmaita jouhia). En halua mitään Disneyn kāāpiõn näköistä miestä.
- Pitkä nainen
Oikeasti vaatimuslista on paljon pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on vaatimuksia. Mutta hyvin stereotypisiltä vaatimuksilta kuulostaa!
Vähän kuin miehellä olisi vaatimuksina naiselle nämä: ei lyhyitä tai ohuita hiuksia, ei pieniä tissejä, ei crockseja kenkinä.
Huom: noista mies-esimerkin vaatimuksista myös yksi on sellainen johon voi itse vaikuttaa (kengät) kuten myös ap:n esimerkeistäkin (siistimätön parta).
Ei sulla ole oikeutta vaatia keneltäkään tuollaisia. Toki saat viehättyä pitkistä, hiuksellisesta ja parrattomista miehistä, mutta siitä ei seuraa minkäänasteista velvoitetta kenellekään.
Mä voisin ottaa kaljun miehen jos luonne kolahtaisi. Ei se oo niin paha. N34
Pitkät naiset on harvoin hotteja, yleensä rumiluksii. Ota joku höntti koripalloilijahonkkeli, niin mätsäätte.
Aina on oikeus vaatia. Se on sitten eri asia kuinka monta % miehistä on esim. yli 190cm.
eikö sitten kunnon risuparta ole miehekäs (mikäli on ennen sitiä ravannut toisen perässä, jopa vuosikausia)?
Eli on ok, jos mies on väkivaltainen juoppo tai tyhmä kuin saapas?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi niin monella suomalaisella miehellä on kalju ja risuparta (jossa harmaita jouhia). En halua mitään Disneyn kāāpiõn näköistä miestä.
- Pitkä nainen
Se hyvä puoli noissa kääpiöissä on, että niiden rinnalla pitkä nainen näyttää Lumikilta jos on mustaksi värjätyt hiukset ja tulipunaista huulipunaa.
En halua lyhyttä prinssinakkisormea.
- Pitkä nainen