Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppinen mies luulee, että mies, jolla on valinnanvaraa

Vierailija
19.08.2026 |

Veisi nelikymppisen naisen ravintolatrreffeille ja kohtelisi kuin prinsessaa, kun tuollainen mies saa helposti myäs parikymppisen naisen?

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.

Syötkö myös mieluummin itäneen ja kurttuisen perunan varhaisperunan sijaan? Elämä on valintoja.

Tämä kommentti kiteyttää erittäin hyvin sen, että olet henkisesti jäljessä ikäisistäsi, ja sen takia et edes sovi heille.

Ei vanhoissa naisissa ole pahinta roikkuvat paikat tai kuivuus, vaan nimenomaan katkera asenne ja etuoikeuksien tunne.

AP

Se on aivan faktaa, että ihmiset kaipaavat henkisesti omantasoista seuraa. Ei siinä sen kummempaa ole.

Länsimaissa tehtyjen tutkimusten mukaan miehet, jotka etsivät netistä itselleen naista, etsivät keskimäärin 21v ikäistä naista. Koska länsimaissa alle 18v naisia käytännössä  pidetään lain voimalla pois pariutumismarkkinoilta, voidaan arvioida että haarukka on 18-24 vuotta vanhoja.
Reaalissa mies yleensä etsii nuorempaa naista kuin 18v.

Laitapa linkki tutkimukseen. 

Se, että tinderissä on laitettu mahdollisimman laaja ikähaarukka, ei kerro mitään siitä mistä mies on IRL kiinnostunut. 

Edelleen, 40-v miehillä on aika usein teini-ikäisiä tyttäriä, vuosikymmenen lopulla ne tyttäret ovat parikymppisiä. 

Yksikään henkisesti terve mies ei voi kuvitellakaan panevansa tyttärensä ikäistä naista. Se olisi vaan liian iljettävää, limaista, perverssiä. 

Niin, vanhat naiset sitten määrittelevät miehille, mikä on miehen biologialle normaalia. Kuinka kätevää. Kätevästi vanhojen naisten mielestä miesten kiinnostus nuoria hedelmällisiä naisia kohtaan on perverssiä, kun taas normaalia on vain pitää hedelmättömistä vanhoista naisista. Kuinka kätevää. 

Siis harrastaako joku oikeasti seksiä lisääntymisen takia? Oletko elukka vai hihhuli?

Vierailija
182/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nelikymppinen, niin oma tytär oli 20. Ajatella jos hän seurustelisi nelikymppisen papparaisen kanssa. 

Tosimies olisikin höylännyt sekä äitiä että tytärtä... Huvittavaa kun ex-wt-teiniäiti kehuskelee ehkäisynsä pettämisellä aikoinaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miksi minua kiinnostaa miten muut miehet toimivat tai kohtelevat naisia? Jos joku haluaa ja voi deittailla 20 vuotta nuorempia naisia, nini tuo ei vaikuta minun elämään millään tavalla. 

Toisekseen en usko minulla ja 20 vuotta nuoremmalla naisella olevan juuri mitään yhteistä tai yhteisiä kiinnostuksia tulevilta vuosilta. Itse katselen +- 4 vuoden ikähaarukalla potentiaalista seurustelukumppania. 

Miksi ei voisi olla yhteistä? Tuo on joku ajatusharha, jota naiset ylläpitävät, samoin kuin se että ulkomaalaisen naisen valitseva mies olisi jotenkin huono.

Itse toki olen 40v mies ja en usko minulla olevan kauheasti yhteistä 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. On sitten kyse -95 neveforget, Frendit jne. tyyppisistä elämän aikana tapahtuneista arjen jutuista, niin oman ikäisen naisen kanssa olemme luultavimmin enemmän kaltaisiamme kuin jonkun lapseni ikäisen ihmisen kanssa. Lisäksi varmasti haemme erilaisia asioita tulevilta vuosilta. En myös halua ulkolaista naista, koska arvostan yhteistä kulttuuripohjaa. 

Amen. -95 on erittäin tärkeä. 

Itselläni oli pientä flirttiä yhden mukavan miehen kanssa. En osaa päätellä ihmisen ikää naamasta, joten sain aikamoisen sätkyn kun tajusin, että sälli oli minua 14 vuotta nuorempi. Möläytin spontaanisti: Sä et ollut edes syntynyt kun Suomi voitti lätkässä MM-kultaa! Tyyppi siihen happamasti, että onha Suomi voittanut kultaa hänenkin elinaikanaan, mutta ei se ole sama asia. 

Tuosta on pari vuotta aikaa, olin itse silloin nelikymppinen. Enkä aidosti tajunnut olevani käytännössä kehdonryöstäjä, pirustako sitä isosta parrakkaasta miehestä ikää niin tarkkaan näkee? 

Jonnekin se oli partamiehen pussinsa tyhjennettävä. Ei siinä sen kummempaa ja joskus siihen tarkoitukseen kelpaa vanha ja maho lehmäkin.

Vierailija
184/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.

Syötkö myös mieluummin itäneen ja kurttuisen perunan varhaisperunan sijaan? Elämä on valintoja.

Ja sinä vastaavasti tarjoot sitä itänyttä ja kuritusta nakkia parikymppiselle.

Vierailija
185/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhat sivua saivartelua ja kiertelyä ja kaartelua siitä, että miehet suosivat nuorempia naisia, jos sellaisen kykenevät saamaan. Piste. End of story. Minulla ei ole mitään sympatiaa vanhoja naisia kohtaan. Teillä oli vuosikaudet aikaa nauttia miesten huomiosta. Jos onnistuitte silloin tyrimään pariutumisenne, se on teidän ongelmanne. 

Öö ei täällä taida olla yhtäkään viestiä tyrityistä pariutumisista, eikä siitä että vanhemmat naiset itkisivät nyt teidän incel-urhojen perään.

Jokainen, jonka kanssa olet eri mieltä on automaattisesti incel? :D

Heh, ei tietenkään. Vain ne jotka täyttävät ne kriteerit mitä sinä täytät, on automaattisesti incel.

Vierailija
186/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti kiteyttää erittäin hyvin sen, että olet henkisesti jäljessä ikäisistäsi, ja sen takia et edes sovi heille.

Ei vanhoissa naisissa ole pahinta roikkuvat paikat tai kuivuus, vaan nimenomaan katkera asenne ja etuoikeuksien tunne.

AP

Se on aivan faktaa, että ihmiset kaipaavat henkisesti omantasoista seuraa. Ei siinä sen kummempaa ole.

Länsimaissa tehtyjen tutkimusten mukaan miehet, jotka etsivät netistä itselleen naista, etsivät keskimäärin 21v ikäistä naista. Koska länsimaissa alle 18v naisia käytännössä  pidetään lain voimalla pois pariutumismarkkinoilta, voidaan arvioida että haarukka on 18-24 vuotta vanhoja.

Se, että tinderissä on laitettu mahdollisimman laaja ikähaarukka, ei kerro mitään siitä mistä mies on IRL kiinnostunut. 

Edelleen, 40-v miehillä on aika usein teini-ikäisiä tyttäriä, vuosikymmenen lopulla ne tyttäret ovat parikymppisiä. 

Yksikään henkisesti terve mies ei voi kuvitellakaan panevansa tyttärensä ikäistä naista. Se olisi vaan liian iljettävää, limaista, perverssiä. 

Niin, vanhat naiset sitten määrittelevät miehille, mikä on miehen biologialle normaalia. Kuinka kätevää. Kätevästi vanhojen naisten mielestä miesten kiinnostus nuoria hedelmällisiä naisia kohtaan on perverssiä, kun taas normaalia on vain pitää hedelmättömistä vanhoista naisista. Kuinka kätevää. 

En minä niin sanonut. 

On biologisesti normaalia haluta lisääntyä lisääntymisikäisen naisen kanssa. 

MUTTA siinä vaiheessa kun omat tyttäret alkavat olla lisääntymisikäisiä, normaalit miehet tiedätkö muuttuvat. Kun me ihmiset emme ole pelkkiä eläimiä, vaan meillä on kaikenlaista moraalista painolastia ja hyveitä ja sen sellaista, josta olet saattanut joskus kuulla. Sosiaalinen ohjelmointi astuu mukaan kuvaan, jos niin tahtoo asian ilmaista, ja se vaikuttaa myös seksuaaliseen käytökseen. 

Kyselepä mieskavereiltasi, joilla on vaikka 18-vuotias tytär, että panisivatko tyttärensä kavereita? Tulet yllättymään vastauksista. 

Suurin osa miehistä muuttuu isyyden myötä aika paljon. Tutkitusti (sinä kun tutkimuksista niin tykkäät) testosteronitasotkin laskevat pysyvästi hieman kun miehestä tulee isä. Tämä triviana, ei liity aiheeseen mitenkään. 

Edelleen, kun on perheenisä ja työ vie yhä enemmän aikaa ja ikä alkaa nelosella, no herrat eivät useinkaan ole enää aivan sellaisia panokoneita kun olivat parikymppisinä. Koska testosteronitasoja laskee myös paitsi ikä, myös stressi. Tämänkin takia se omanikäinen kumppani on parempi valinta, keski-ikäinen mies ei aidosti pidä nuorta naista tyytyväisenä kovin kauaa, kun ei vaan paukut riitä. 

Minä en pyri määrittelemään, mistä miesten pitää tykätä tai mistä he saavat tykätä. Totean vain, mitä olen tässä elämän mittaan itse todeksi havainnut, ja jokusen tutkimuksen lukenut, toki enimmäkseen ihan eri alalta. 

Ai niin, kun niin tutkimuksista tykkäät, luetko vain uutisen tutkimuksesta, vai ihan koko tutkimuksen? Nimittäin ainakin ravitsemustieteessä (oma erikoisalani) kun lukee fulltextin, saa huomata että tutkimusasetelmat ovat niin surkeita, ettei se tutkimus oikeasti osoita yhtään mitään. Mutta apurahojen toivossa pitää vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä joista saa raflaavia otsikoita. Sosiologiaa riivannee sama vaiva, kun se riivaa lääketutkimustakin. 

Ts. tutkimus ei mitenkään välttämättä osoita sitä, mitä lehtiartikkeli väittää sen osoittavan. 

Vierailija
187/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miksi minua kiinnostaa miten muut miehet toimivat tai kohtelevat naisia? Jos joku haluaa ja voi deittailla 20 vuotta nuorempia naisia, nini tuo ei vaikuta minun elämään millään tavalla. 

Toisekseen en usko minulla ja 20 vuotta nuoremmalla naisella olevan juuri mitään yhteistä tai yhteisiä kiinnostuksia tulevilta vuosilta. Itse katselen +- 4 vuoden ikähaarukalla potentiaalista seurustelukumppania. 

Miksi ei voisi olla yhteistä? Tuo on joku ajatusharha, jota naiset ylläpitävät, samoin kuin se että ulkomaalaisen naisen valitseva mies olisi jotenkin huono.

Itse toki olen 40v mies ja en usko minulla olevan kauheasti yhteistä 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. On sitten kyse -95 neveforget, Frendit jne. tyyppisistä elämän aikana tapahtuneista arjen jutuista, niin oman ikäisen naisen kanssa olemme luultavimmin enemmän kaltaisiamme kuin jonkun lapseni ikäisen ihmisen kanssa. Lisäksi varmasti haemme erilaisia asioita tulevilta vuosilta. En myös halua ulkolaista naista, koska arvostan yhteistä kulttuuripohjaa. 

Itselläni oli pientä flirttiä yhden mukavan miehen kanssa. En osaa päätellä ihmisen ikää naamasta, joten sain aikamoisen sätkyn kun tajusin, että sälli oli minua 14 vuotta nuorempi. Möläytin spontaanisti: Sä et ollut edes syntynyt kun Suomi voitti lätkässä MM-kultaa! Tyyppi siihen happamasti, että onha Suomi voittanut kultaa hänenkin elinaikanaan, mutta ei se ole sama asia. 

Tuosta on pari vuotta aikaa, olin itse silloin nelikymppinen. Enkä aidosti tajunnut olevani käytännössä kehdonryöstäjä, pirustako sitä isosta parrakkaasta miehestä ikää niin tarkkaan näkee? 

Jonnekin se oli partamiehen pussinsa tyhjennettävä. Ei siinä sen kummempaa ja joskus siihen tarkoitukseen kelpaa vanha ja maho lehmäkin.

Oletko sä siis edelleen se "mies jolla on valinnanvaraa"? Et ihan sellaiselta kuulosta, miksi olet tunkenut tähän ketjuun?

Vierailija
188/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, mitä flirtti on? 

Kukaan ei ollut tyhjentämässä pussejaan mihinkään, partamies ja minä olimme (ja olemme) molemmat parisuhteessa. 

Maho muuten tarkoittaa sitä, että nainen on kokonaan hedelmätön. Mukulansa tehnyttä vanhaa eukkoa ei voi sanoa mahoksi, vaikkei se olekaan ENÄÄ hedelmällinen. 

Lehmä on muuten todella hyvä vertaus keski-ikäiselle naiselle. Nekin paskat nakkaa pienten sonnivasikoiden mölinöistä, askeltavat arvokkaasti ja rauhallisesti keskittyen omiin juttuihinsa -ja monottavat tai puskevat jos sonnimulli käy liian ärhäkkääksi. 

Vierailija
189/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viihdyttävää kuin tämä onkin, tämän menopausaalisen suohirviön täytyy nyt mennä syömään päivällistä, jota sen komea ja viriili nelikymppinen mies juuri nöyrästi laittoi. On muuten hyvä kokki. 

Opettele sinäkin ap kokkaamaan, miehet jotka osaa kokata saa paljon todennäköisemmin pesää kuin ne, jotka eivät osaa. 

P.S. Herätin mieheni ennen kuutta aamulla lemmiskelemään. Revi siitä. Koska sinä viimeksi sait?

Vierailija
190/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis harrastaako joku oikeasti seksiä lisääntymisen takia? Oletko elukka vai hihhuli?

Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, että sinäkin synnyit tähän maailmaan seksillä tapahtuneen lisääntymisen kautta. Ihmeellistä, eikö? 

Vierailija
191/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhat sivua saivartelua ja kiertelyä ja kaartelua siitä, että miehet suosivat nuorempia naisia, jos sellaisen kykenevät saamaan. Piste. End of story. Minulla ei ole mitään sympatiaa vanhoja naisia kohtaan. Teillä oli vuosikaudet aikaa nauttia miesten huomiosta. Jos onnistuitte silloin tyrimään pariutumisenne, se on teidän ongelmanne. 

Öö ei täällä taida olla yhtäkään viestiä tyrityistä pariutumisista, eikä siitä että vanhemmat naiset itkisivät nyt teidän incel-urhojen perään.

Jokainen, jonka kanssa olet eri mieltä on automaattisesti incel? :D

Heh, ei tietenkään. Vain ne jotka täyttävät ne kriteerit mitä sinä täytät, on automaattisesti incel.

Eli terminä "incel" ei tarkoita sitten mitään. 

Vierailija
192/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies. Jos uskaltaudun hetkeksi nostaa Tinderissä ylärajan noin 30 v asti, mutta sitten pelästyn nopeasti ja palaan normaaliin 18-23 v ikähaarukkaan. Anteeksi nyt vain, mutta tosi monen naisen kohdalla muutos 25 v alkaen vain parin vuoden sisällä on hätkähdyttävän suuri. Naisen kukoistus on normaalisti todella lyhyt. 

Vierailija
193/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani kulkee ja vanhat äm mät haukkuvat.

Vierailija
194/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tehdäänkö näitä provokommentteja automaattisesti kääntäen alunperin englanninkielisistä viesteistä jostakin manosfäärin syövereistä?

Vierailija
195/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies. Jos uskaltaudun hetkeksi nostaa Tinderissä ylärajan noin 30 v asti, mutta sitten pelästyn nopeasti ja palaan normaaliin 18-23 v ikähaarukkaan. Anteeksi nyt vain, mutta tosi monen naisen kohdalla muutos 25 v alkaen vain parin vuoden sisällä on hätkähdyttävän suuri. Naisen kukoistus on normaalisti todella lyhyt. 

Itse olen havainnut enemmän miehillä tapahtuvan huomattavampaa ikääntymistä 25-40-vuotiaana kuin naisilla. Erikoista.

Vaikeaa myös ymmärtää, miten 35-vuotias mies kokee olevansa henkisesti tai ulkonäöllisesti teinin tasolla. 

Vierailija
196/196 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on 20weellä ja 40weellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan