Miksi nelikymppinen mies luulee, että mies, jolla on valinnanvaraa
Veisi nelikymppisen naisen ravintolatrreffeille ja kohtelisi kuin prinsessaa, kun tuollainen mies saa helposti myäs parikymppisen naisen?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies, joka juoksee parikymppisten perässä, ei ole mikään erityinen saalis. Se kertoo pikemminkin siitä, ettei ihminen ole ehkä itse pysynyt henkisesti oman ikänsä mukana. Samoin korostunut ulkonäkökeskeisyys ja pelkän nuoruuden metsästäminen kertovat siitä, että ihmisen arvomaailma on jäänyt melko pinnalliseksi. Tällainen mies ei ole hyvä kumppani nelikymppiselle eikä myöskään sille parikymppiselle.
Ketään ei kiinnosta vanhan naisen mielipiteet. Nuorten naisten mielipiteitäkin kuunnellaan vain, koska heillä on jotain arvokasta haarojensa välissä. Vanhaksi tullessaan, nainen muuttuu näkymättömäksi, eikä miesten tarvitse enää edes teeskennellä, että näiden aivoituksilla olisi mitään merkitystä.
Et taida pitää naisista ollenkaan. Taidamme kaikki tietää miksikä kaltaisiasi kutsutaan...
"Et pidä vanhoista naisista, joten sinun on pakko olla homo". Keep it classy.
Ei ollut termi mitä hain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, miksi minua kiinnostaa miten muut miehet toimivat tai kohtelevat naisia? Jos joku haluaa ja voi deittailla 20 vuotta nuorempia naisia, nini tuo ei vaikuta minun elämään millään tavalla.
Toisekseen en usko minulla ja 20 vuotta nuoremmalla naisella olevan juuri mitään yhteistä tai yhteisiä kiinnostuksia tulevilta vuosilta. Itse katselen +- 4 vuoden ikähaarukalla potentiaalista seurustelukumppania.
Miksi ei voisi olla yhteistä? Tuo on joku ajatusharha, jota naiset ylläpitävät, samoin kuin se että ulkomaalaisen naisen valitseva mies olisi jotenkin huono.
Itse toki olen 40v mies ja en usko minulla olevan kauheasti yhteistä 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. On sitten kyse -95 neveforget, Frendit jne. tyyppisistä elämän aikana tapahtuneista arjen jutuista, niin oman ikäisen naisen kanssa olemme luultavimmin enemmän kaltaisiamme kuin jonkun lapseni ikäisen ihmisen kanssa. Lisäksi varmasti haemme erilaisia asioita tulevilta vuosilta. En myös halua ulkolaista naista, koska arvostan yhteistä kulttuuripohjaa.
Amen. -95 on erittäin tärkeä.
Itselläni oli pientä flirttiä yhden mukavan miehen kanssa. En osaa päätellä ihmisen ikää naamasta, joten sain aikamoisen sätkyn kun tajusin, että sälli oli minua 14 vuotta nuorempi. Möläytin spontaanisti: Sä et ollut edes syntynyt kun Suomi voitti lätkässä MM-kultaa! Tyyppi siihen happamasti, että onha Suomi voittanut kultaa hänenkin elinaikanaan, mutta ei se ole sama asia.
Tuosta on pari vuotta aikaa, olin itse silloin nelikymppinen. Enkä aidosti tajunnut olevani käytännössä kehdonryöstäjä, pirustako sitä isosta parrakkaasta miehestä ikää niin tarkkaan näkee?
Tuhat sivua saivartelua ja kiertelyä ja kaartelua siitä, että miehet suosivat nuorempia naisia, jos sellaisen kykenevät saamaan. Piste. End of story. Minulla ei ole mitään sympatiaa vanhoja naisia kohtaan. Teillä oli vuosikaudet aikaa nauttia miesten huomiosta. Jos onnistuitte silloin tyrimään pariutumisenne, se on teidän ongelmanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies, joka juoksee parikymppisten perässä, ei ole mikään erityinen saalis. Se kertoo pikemminkin siitä, ettei ihminen ole ehkä itse pysynyt henkisesti oman ikänsä mukana. Samoin korostunut ulkonäkökeskeisyys ja pelkän nuoruuden metsästäminen kertovat siitä, että ihmisen arvomaailma on jäänyt melko pinnalliseksi. Tällainen mies ei ole hyvä kumppani nelikymppiselle eikä myöskään sille parikymppiselle.
Ketään ei kiinnosta vanhan naisen mielipiteet. Nuorten naisten mielipiteitäkin kuunnellaan vain, koska heillä on jotain arvokasta haarojensa välissä. Vanhaksi tullessaan, nainen muuttuu näkymättömäksi, eikä miesten tarvitse enää edes teeskennellä, että näiden aivoituksilla olisi mitään merkitystä.
Et taida pitää naisista ollenkaan. Taidamme kaikki tietää miksikä kaltaisiasi kutsutaan...
Aa okei, "itseään kunnioittava mies, joka tuntee oman arvonsa ja suosii nuorempia naisia, kuten on luonnollista". Totta. Tämä on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla, nuorekkaalla, hoikalla, hyväkuntoisella ja taloudellisesti riippumattomalla pukumiehellä on valinnanvaraa 4-kymppisten naisten keskuudessa.
Olen siis 60
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten katseet silmiin ja hymyilyt ja punertuvat posket kertovat olen haluttu.
Silmiin katsominen on kohteliasta ja kuuluu tapoihin. Katsot kai esimiestäsikin silmiin? Naisilla posket voi punehtua ihan menkkojenkin takia.
Tai ärtymyksestä.
Minä saatan muuten katsoa silmiin ja hymyillä ja posketkin punoittaa, enkä edes oikeastaan tiedosta sitä toista ihmistä, hymyilen ajatuksilleni. Silmiin katson yleensä liiankin pitkään koska ihmisten silmät on niin kummallisia näin autistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppinen mies luulee, että 20 vuotias nainen, jolla on valinnan varaa haluaisi nelikymppisen käppänän?
No, just tää. Me nauretaan frendien kaa näille papoille. Kyl niiltä voi pari drinkkii juoda mut siihen se jää.
Me tehtiin samaa nuorena. Juotatettiin vanhoilla ukoilla drinkit ja jatkettiin matkaa. Ja ne "ukot" olivat siis varmaan jotain 37+ eli paljon nuorempia kuin minä nyt, mutta silloin tuntuivat ikälopuilta. Mentiin usein aloittelemaan samaan baariin, missä oli se yksi kiilusilmäinen ukko, joka tuli aina maireana pöytään kysymään "mitäs neidot, maistuisiko juoma?", kuunneltiin kun se kehui itseään ja antoi puhelinnumeronsa paperilapulla useammalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa okei, "itseään kunnioittava mies, joka tuntee oman arvonsa ja suosii nuorempia naisia, kuten on luonnollista". Totta. Tämä on parempi.
Ei ollut sekään... Kohta sulla loppuu vokaalit, etkä voitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.
Miljonääreillä se kumppani on koko iän noin parikymppinen, kun miljonäärit voivat rehellisesti valita juuri sitä mitä halutaan, muut vain mitä saavat.
Miehet ajattelee asian ikään kuin niin, että miksi ajaa Ladalla jos on varaa Ferrariin!
Vierailija kirjoitti:
Tuhat sivua saivartelua ja kiertelyä ja kaartelua siitä, että miehet suosivat nuorempia naisia, jos sellaisen kykenevät saamaan. Piste. End of story. Minulla ei ole mitään sympatiaa vanhoja naisia kohtaan. Teillä oli vuosikaudet aikaa nauttia miesten huomiosta. Jos onnistuitte silloin tyrimään pariutumisenne, se on teidän ongelmanne.
Öö ei täällä taida olla yhtäkään viestiä tyrityistä pariutumisista, eikä siitä että vanhemmat naiset itkisivät nyt teidän incel-urhojen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.
Miljonääreillä se kumppani on koko iän noin parikymppinen, kun miljonäärit voivat rehellisesti valita juuri sitä mitä halutaan, muut vain mitä saavat.
Miehet ajattelee asian ikään kuin niin, että miksi ajaa Ladalla jos on varaa Ferrariin!
Ei ole kyllä yhdelläkään tuntemallani miljonäärillä. Ihan ovat omanikäistensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on parisuhde. Eikä tarvi olla puutteessa. En kaipaa sinua. T. täällä muutaman viestin kirjoittanut menopausaalinen kurppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö myös mieluummin itäneen ja kurttuisen perunan varhaisperunan sijaan? Elämä on valintoja.
Tämä kommentti kiteyttää erittäin hyvin sen, että olet henkisesti jäljessä ikäisistäsi, ja sen takia et edes sovi heille.
Ei vanhoissa naisissa ole pahinta roikkuvat paikat tai kuivuus, vaan nimenomaan katkera asenne ja etuoikeuksien tunne.
AP
Se on aivan faktaa, että ihmiset kaipaavat henkisesti omantasoista seuraa. Ei siinä sen kummempaa ole.
Länsimaissa tehtyjen tutkimusten mukaan miehet, jotka etsivät netistä itselleen naista, etsivät keskimäärin 21v ikäistä naista. Koska länsimaissa alle 18v naisia käytännössä pidetään lain voimalla pois pariutumismarkkinoilta, voidaan arvioida että haarukka on 18-24 vuotta vanhoja.
Reaalissa mies yleensä etsii nuorempaa naista kuin 18v.Linkki tutkimukseen?
Ylempänä ketjussssa.
Linkki tutkimukseen, joka todistaa väitteesi. Edellinen ei todistanut.
Ylempänä ketjussa on viite tutkimukseen joka on julkaistu kirjanakin, normaaliälyinen löytää se netistä helposti. Tuo on tietääkseni otannaltaan laajin tutkimus, muita tutkimuksia, joissa ilmenee täysin sama vietti, on läjäpäin. Yhtäkään tutkimusta ei ole olemassa joissa tuloksena on että miehet haluaisivat pariutua vanhan, liki menopausaalin, läskikasan kanssa.
Jaa. Kerrotko miksi me menopausaalit läskikasat sitten olemme onnellisesti aviossa, ja uudelle kierrokselle lähtevät päätyvät uuteen suhteeseen jos sellaisen tahtovat? Yleensä vielä ihan hyvien miesten kanssa.
Jos kerran tutkitusti kukaan ei meitä halua.
Toki jos tutkimuksessa näytetään kuvia naisista, ja kysytään kuka on viehättävän, epäilemättä sekä miehet että naiset valitsevat 20-vuotiaan menopausaalin läskikasan asemesta. Tottakai nuoruus on kaunista, ei sitä kukaan kiellä.
MUTTA kun pariutuminen on niin paljon muutakin kuin seksiä, ja useimmat keski-ikäiset miehet haluavat suhteelta muutakin kuin sitä. Ja sitä kaikkea muuta saa paremmin samaa sukupolvea olevan ihmisen kanssa.
Elämäsi helpottuisi merkittävästi kun ymmärtäisit että me naisetkin olemme ihmisiä, emme pelkkiä reikiä jolla on jalat. Ja parisuhde on nimenomaan IHMISSUHDE, kahden tasavertaisen ihmisen välistä fyysistä, psyykkistä, jopa sielullista vuorovaikutusta. (Sielullista jos olet tantrika tai vaihtoehtoisesti katolinen tai ortodoksi, joille avioliitto on sakramentti).
P.S. On niin hirmuisen liikuttavaa kun roikut täällä palstalla päivät pitkät etkä ole oppinut vielä edes sitä, ettei keski-ikäistä naista hetkauta pätkääkään, jos palstau-l-i kutsuu menopausaaliseksi läskikasaksi. Itse asiassa ihmettelen miten voit vuodesta toiseen roikkua palstalla oppimatta naisista mitään. Onko sinulla muutenkin oppimisvaikeuksia? Vai niin paha kognitiivinen dissonanssi, että mielesi murtuisi, jos tajuaisit, että naisetkin ovat ihmisiä, äitisi on nainen, mummusi olivat naisia, siskosi on nainen, me naiset olemme aika välttämättömiä lajin säilymiselle (kuten miehetkin, mutta naaraat ovat lisääntymisen pullonkaula nisäkkäillä) ja ennen kaikkea, naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin?
Oikeastaan tuntuu, ettet tiedä miehistäkään mitään, koska haluat alentaa kaikki muut miehetkin samanlaisiksi kaunaisiksi otuksiksi kuin itse olet. Olet kuin Klonkku, jolle joka vihaa ja rakastaa Aaarrrettaan samaan aikaan. Sinulle se Aaarrre on pimpero, jota kantaa ne inhat Aaarrrtteenkantotelineet. Ainoana erona että Klonkku omisti Aaarrrteensa pitkään, sinä et ole tainnut edes sormella päästä koittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ei täällä taida olla yhtäkään viestiä tyrityistä pariutumisista, eikä siitä että vanhemmat naiset itkisivät nyt teidän incel-urhojen perään.
Jokainen, jonka kanssa olet eri mieltä on automaattisesti incel? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on parisuhde. Eikä tarvi olla puutteessa. En kaipaa sinua. T. täällä muutaman viestin kirjoittanut menopausaalinen kurppa
Viestilläsi ei ole mitään tekemistä viestini kanssa. Miksi kirjoitit sen?
Miksi kenenkään valinnanvarat kiinnostaisi. Jokainen voi valita sen ikäisen kumppanin kuin haluaa. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en ole sinun sympatiasi vaivainen, kiitos vaan.
Olen myös ollut yli 20 vuotta saman miehen kanssa ja hyvin onnellinen.
Miehet saavat aivan vapaasti suosia nuorempia naisia minun puolestani, ei ole millään tavalla minulta pois, koska mainittu onnellinen parisuhde.
Mikä minua näissä keskusteluissa kiinnostaa, on se, miksi jatkat tätä länkytystä? Kerrot, etteivät naisten mielipiteet kiinnosta sinua yhtään, varsinkaan meidän menopausaalisten läskien vai mitä nyt oltiinkaan. Ja sitten kuitenkin päivästä toiseen yrität vaikuttaa meidän mielipiteisiimme jankuttamalla tätä "kukaan mies ei huoli teitä önnönnööö". Käytöksesi ei varsinaisesti kerro siitä, että olisimme sinulle yhdentekeviä.
Ongelmia äitisuhteessa, vai mistä kumpuaa tämä katkeruus matroonia kohtaan? Jos kerran mielipiteillämme ei ole merkitystä ja olemme näkymättömiä, miksi niin ankarasti ponnistelet vaikuttaaksesi meihin?
Edelleen, luuletko että keski-ikäisen matroonan, anteeksi, menopausaalisen ryhävalaan/suohirviön itsetunto rakentuu enää hiukkaakaan sille, mitä miehet ajattelee, tai saako niiltä huomiota?
Taidat luulla. Voi, kuinka söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt ne lääkkeesi, harhainen jäännöserä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän miehiä käynyt naisen pillussa sen parempi.
Niinpä, sinua ei kukaan kaipaa.
Sinun pillussa onkin näköjään ollut monta miestä hyi vit
Kasvaako sulla edes vielä munissa karvoja? Jutut on kuin 10-vuotiaalla, jonka äiti ei kuule.
Absoluuttinen totuus on että mitä vähemmän seksikumppaneita naisella on ollut sitä viehettävämpi hän on
Miten se vaikuttaa naisen elämään? Ja millä se viehättävyys nyt sitten mitataan? Aniharvalla naisella on vaikeuksia löytää seuraa niin halutessaan. En itse ainakaan ole nähnyt sijoitustani missään pistetaululla. Sinä sen sijaan vaikutat melko yksinäiseltä. Ketään ei kiinnosta edes se sinun pistetaulu, johon olet ilmeisesti sijoitellut naisia kauanko?
Tietää. Voitin jo tämän kiistelyn tästä ei enään puhuta
Kuulostaa ihan lapsen vastaukselta. ”Voitin. Tästä ei enää keskustella, kun esität liian vaikeita kysymyksiä, joihin en osaa vastata mitään nokkelaa.”
Aijai, tää on ihan liian hauskaa. Ehkä näiden juttujen viihdearvo on se syy miksi jaksan näinkin pöhköä ketjua seurata. Minultahan se ei ole mitenkään pois että nämä "voittajat" eivät tällaista kurppaa kelpuuta.
-sivusta
Niinpä. Vaikka oikeasti on kyllä moraalisesti väärin kinata huvikseen ap:n kaltaisen kanssa ja vielä nauraa päälle, kun hän aivan selvästi ei voi hyvin.
Itse olet kuitenkin viisikymppinen nainen, joten miten kommenttisi on relevantti?