Petra Garganon pöksygate
Kommentit (221)
Siis mitä ihmettä, melkein kaikki popparit ja rokkari muijat esiintyvät paljastavissa asuissa. Ei yksin Petra. Petra on kaunis ja hyvävartaloinen nainen, jolle vähäpukeisuus sopii oikein hyvin.
Petra ottanut vain mallia artisti Minttu Suosta.
Millon vauhkotaan poliisista, milloin petran pöksyistä, milloin missin silmien venytyksestä. Voisitteko välillä ihan vaan olla? On jotenkin out, että jatkuvasti on kohu. Onko nykyihminen niin hermoheikko, että mistään ei tule mitään ellei koko ajan siunustele kaikkea???
laulu kulkee paremmin kun alaosa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Mites se Teemu Keisterin munahousuasu?
Järkky! Ja niitä ruskeita alkkareita ei saa enää ikinä pois verkkokalvoilta! Hyh!
Vierailija kirjoitti:
Mites se Teemu Keisterin munahousuasu?
Aiheutti ikuisen trauman.
Ajatelkaapa jos lääkäri, kaupan kassa tai vaikka poliisi olisi työssään tuollaisessa asussa….
Elin, mikä määrää maailman tahdin, on hyvä panna arvoiselleen paikalle. Eli näkyville ettei totuus unohtuisi keltään.
Petrako se täällä itse keulii lihaksikkuudellaan ja hyvällä kunnollaan (olen nähnyt parit otsikot tuosta samasta keulimisesta parin vuoden sisään). Ei kyllä paljon treeni näy. Kannattaa mennä katsomaan salille, miltä näyttää oikeasti treenattu ihminen.
Petra Gargano on esiintyjä. Totta kai esiintyjällä voi olla räväkkääkin pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Petrako se täällä itse keulii lihaksikkuudellaan ja hyvällä kunnollaan (olen nähnyt parit otsikot tuosta samasta keulimisesta parin vuoden sisään). Ei kyllä paljon treeni näy. Kannattaa mennä katsomaan salille, miltä näyttää oikeasti treenattu ihminen.
Tämä. Täysin tavis pötkylä. Aika taaperomaista hyppiä tuollaisessa asussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa taas valmiiksipureskellulta nuo Garganon voimautumisjutut. Paljonko hänelle maksettu tuosta kaikesta wokeplääh- mannekeerauksesta?
Nämä tyypit kummasti löydetään aina pyllistelemään ja huokailemaan miten ahdasmielinen maa Suomi on.
Tuskin mitään, mutta mikä tahansa julkisuus on hyvästä mikäli halutaan pitää nimi ihmisten mielessä. Esiintyvän taiteilijan ura ei ole helppo. Vain pienestä osasta tulee kestotähtiä.
En tekisi mitään juttua somen pohjalta. Eiköhän sinne nyt tule laidasta laitaan erilaista viestiä ja moni trollaa trollaamisen ilosta. Aivan turhia artikkeleita noista koita tehdä jotain tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään juttua somen pohjalta. Eiköhän sinne nyt tule laidasta laitaan erilaista viestiä ja moni trollaa trollaamisen ilosta. Aivan turhia artikkeleita noista koita tehdä jotain tulkintoja.
Trollaa trollaamisen ilosta, ja haukkuu omalla nimellään tai valeprofiililla somessa jonkun tuntemattoman artistin housuja. Kannattaisi hankkia elämä.
Mulle on sinänsä se ja sama, miten artistit lavalla pukeutuu. Ja jos haluaa pukeutua paljastavasti, niin totta kai niin saa tehdä.
Mutta on sanottava näin naisena et oon aika kyllästynyt näkemään tätä samaa tyyliä monilta naisartisteilta ja miten voimaantuminen tapahtuu niin usein paljastavan pukeutumisen kautta. Musta on paljon virkistävämpää, kun naisartisti voimaantuu jostain muusta kuin paljastavasta pukeutumisesta ja s€ksistä. Sitä paitsi ei se ole enää mikään uusi juttu, Madonnat sun muut ovat tehneet tuon jo paljon aiemmin.
Vaikea sanoa mitään kun toimittelija oli laittanut instasta videoklipin ja ei voi katsoa kun ei ole instaa.
Turhaa sontaa koko uutinen, muutaman netti-idiootin kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitään kun toimittelija oli laittanut instasta videoklipin ja ei voi katsoa kun ei ole instaa.
Turhaa sontaa koko uutinen, muutaman netti-idiootin kommenteista.
Tuota on nykyajan toimittajien ammattitaito. Uutinen on instagramista otettu kuva ja sieltä kopioidut kommentit. Hävettäisi olla tuollaisen lehden päätoimittaja.
uutinen siis oli se kun oli housut jalassa, kuvaa nykyaikaa, artistien pitäisi esiintyä vai naru siellä toimittajan mukaan.
Tässä on nuorehko (26-vuotias) kanadalais-kiinalainen nettistriimaaja joka oli lapsena shakkinero. Asui myös useita vuosia lapsena Suomessa isän työn takia.
Näin hän päätti pukeutua:
https://www.youtube.com/shorts/EPA9GTlP__w
... kun hän esiintyi tälläisen e-sport -tapahtuman suuressa shakkiturnauksessa kommentaattorina.
Meillä on täällä Suomessa kotikutoisen nuhjuinen meininki ja suuresssa maailmassa on sitten vähän... eri meinki.