Miksi niin moni suomalainen mies kuvittelee, että kalju pää ja risuparta harmailla karvoilla olisi jotenkin trendikäs yhdistelmä?
Kommentit (49)
Mitä se sinulle AP kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi ja anna muille omaan kehoon rauha.
No en tiedä. Onko se trendikkyys edes mitenkään tärkeä asia risupartamiehelle? Kun ei siitä kaikki välitä.
Kokonaan kaljupää nuorentaa verrattuna rumaan pälvikaljuun.
Tuollainen mies näyttää niin kuluneelta ja väsyneeltä. Haukotus, ei kiinnosta.
Tykkäätkö siis enemmän parrattomasta kaljusta?
No, kyllä se parta usein tasapainottaa muuten kaljua päätä. Varmaan jos kalju voisi itse päättää, ei olisi kalju, ja tällöin myöskään välttämättä parrakas. Mutta lopullinen vastaus ap:n kysymykseen on se, että ap on itse vanha, joten tälle näkyy Tinderissä vanhoja miehiä. Oliko muuta?
Minulla siilitukka, risuparta ja harmaita on. On myös ylipainoa. En ole kuitenkaan tinderissä, mutta yli 10v olin naimisissa. Nyt elän juuri siten kuin haluan ja huvittaa.
Miksi moni nainen noin 25 v eteenpäin kuvittelee, että lihavuus ja filtteröidyt kuvat olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä?
Jos on täynnä niin sitten se on ihan per definition on trendikästä ja muodikasta. Haet ilmeisesti jotain muuta sanaa vaikka seksikästä tai söpöä mahdollisesti kaunista? Ehkä suurin ongelma onkin katsojassa.
Jos lopettaisit ekana pillerit niin miehekkyys maistuu. Pillereillä tykkää naisellisista miehistä, ilman pillereitä miehekkäistä.
Tuohon mukaan vielä sellainen pullamainen setänaama 🤢
Jos niitä oikeasti on Tinder täynnä niin eikö se silloin ole jonkinlainen trendi? Tiedätkö mitä trendi tarkoittaa?
Hiustenlähdölle ei voi mitään.
Eiköhän suurin osa miehistä haluaisi että heillä olisi Antti Häkkäsen hiukset mutta miten muutat geenisi?
Sellaista se. Itse en edes huomaisi vaika koko trendin käsite häviäisi suomen kielen sanastosta (muissa kuin tilastollisissa/matemaattisissa yhteyksissä).
Naiset ovat hulluina kaljuihin risupartoihin.
5/5 Hyvä idea esittää luulevansa että mies voi päättää itse kaljuudestaan.
Mitä ehdotat tilalle? Pitkää tukkaa, mitenkähän se kaljulle kasvaa, kelpaisi minullekin kunhan se jotenkin onnistuisi.
Parta on nyt toinen juttu, sen voi leikata erilaiseksi koska tahansa, kasvattaminen (tyyliin ZZ top) ei käy käden käänteessä. Seurustelun alussahan sitä voi alkaa hienovaraisesti ohjata toista muuttumaan. Ei kuvassa oleva valkea poolopaitakaan ole kenenkään ainoa vaatekappale, eli ei senkään perusteella ketään kannata ohittaa.
Onko liikaa vaadittu, että miehellä olisi edes hiukset päässä?
Mitä se sulle kuuluu. Taidat itse olla tatuoitu.