Hyyyi! Näittekö hauskat kotivideot miten vauva liikku mahassa??
Kommentit (11)
tuo oli kuitenkin jotain aivan omaa luokkaansa!
en-tiennyt-olevani-raskaana-äidit selittävät nuo liikkeet :)
olen aika hoikka..
viikkoja varmaan joku 30 tms niin muistan kuinka kauhisteltiin alienin liikkumista..
mies katsoi mahaani ihan järkyttyneenä, kun vauva alkoi pyörimään siellä. Kysyi multa, että syntyykö se nyt!? Ei vielä pariin viikkoon. Välillä maha on ihan toispuoleinen.
vauva työnsi jalkaansa pitkin mahan seinämää. Kyllä se maha hytkyy ihan kunnolla välillä ja esim. jalan näkee selvästi kun vauva työntää sitä.
silloin vauva ei voi näkyä tuolla tavoin.
muljahtelee mahassa. Todella härskin näköistä. Mittani 162/ 49 ennen raskautta eli pieni olen muutoinkin. EN nähnyt ko. ohjelmaa, mutta todellakin olen voinut katsella omien vauvojen liikkeitä mahan päältä liiankin selvästi. Välillä pystyi aivan ottamaan vauvan kantapäästäkin kiinni kun puski sen sopivasti esiin.
Maha saattoi liikahtaa kokonaisuudessaan vain pikkuisen. Mutta ehkö pari kertaa. Esikoinen liikkui muutenkin todella vähän, enkä pahemmin tuntenut liikkeitä.
Toista odottaessa liikkeet näyttivät todella hurjilta = istukka takana.
Jalka työntyi selkeästi ulos jne. Ja vauva liikkui koko ajan ja todella paljon. Nämä ulostyöntyvät potkut ja liikkeet tuntuivat loppuaikoina todella kurjilta, etenkin kun välillä potki todella voimakkaasti kylkiluiden väliin, tai työnsi jalan sinne. :(
Ja näkyi selkeästi, vaikka omaa mahaa oli ennestäänkin.
Liikkui kunnolla ja näkyvästi n. rv30 jälkeen.
rv38 jälkeen oli pahinta aikaa.
onks se ihan normaalia että ne liikkeet näkyy noin selvästi? Että raajat " pullistuu" äidin mahasta ulospäin?? (en oo ite ollu raskaana ni en tiedä..)