Poliisin kiilaaman pojan vammat luultua vakavammat
Kommentit (249)
Poliiseil tulos palkkaus,,kiilattu mopo,annettu ylinopeus sakko,pyssyllä peloteltu kansalainen,,tietää lisää liksaa työn suorittajalle,nyt kun poliisien kesä lomat on menny pitää alkaa tienaamaan saksieukolle (purra) ja orpille lomil tyhjentäneet valtion viskistys rahaston,,kassaan saatava rahhaa ja ei muuta kun sakottammaa!
No, jos noin on, niin eihän vika ole poliisissa, vaan siinä luulijassa? Väärin luultu. Luulkaa ensikerralla vähän skarpimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vankeusrangaistus tuosta on seurattava.
Siis mopojonnelle!
Joo o, semmoset 300€ sakkoja luultavasti tulollaan.
360 euroa korkeintaan maksimissaan. Poliisiauton korjaus maksaa hiukan enemmän, sitä ei poika joudu korvaamaan.
Ei poliisi ole mistään vastuussa, heillä on vain lain suoma oikeus käyttää valtaansa ihan miten itse sen parhaaksi näkevät, vaikkapa pysäyttää märkäkorva ajamalla se ojaan tai päin metallikonttia, so what, vai mitä ?
Kyseessä naispoliisi ja melkoisen pyylävä perse oli hänellä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tän jankkaamisen jo lopettaa. Tätä ei olis ollutkaan jos kyseessä olisi ollut aikuinen ihminen. Ketään ei kiinnosta jos joku pakenee autolla tai moottoripyörällä mut jos mopopoika tekee sitä tai tätä niin jo on pop.
Kun poliisi ajaa tahallaan kansalaisen - ja vieläpä alaikäisen - päälle aiheuttaen vakavia vammoja, niin sen on totisesti syytä kiinnostaa kansalaisia ja aiheuttaa yleistä keskustelua!
Ei meillä tarvitse tällaisesta keskustella. Kaikki kolme poikaani ovat aina tienneet, että poliisia uskotaan, eikä liikenteessä pelleillä.
Kaikki tollaiset kuspääjonnet saisi mun puolesta kiilata päin betoniseinää koska vaan. Ei ole niin vaikeaa noudattaa sääntöjä, ja jos on, niin se on voivoi. Sitten sattuu leukaan.
Käytät varmaan itsekin pojillesi ruumiillista kuritusta kun noin innoissasi olet. "Sitten sattuu leukaan".
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi ole mistään vastuussa, heillä on vain lain suoma oikeus käyttää valtaansa ihan miten itse sen parhaaksi näkevät, vaikkapa pysäyttää märkäkorva ajamalla se ojaan tai päin metallikonttia, so what, vai mitä ?
Se märkäkorva olisi voinut pysähtyä, liikennepakoon ryhtyminen on aivan tietoinen valinta. Pelaa typeriä pelejä ja voita typeriä palkintoja.
Eiköhän jätkä oppinut tästä jotain, samoin kuin kaikki muut samalla tavalla rajattomat pikkurikolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se märkäkorva olisi voinut pysähtyä, liikennepakoon ryhtyminen on aivan tietoinen valinta. Pelaa typeriä pelejä ja voita typeriä palkintoja.
Tarkoitatko lottoa ? Mikäli ihminen pakenee poliisia esimerkiksi metsään juoksemalla, olet sitä mieltä, että poliisi kun lähtee juoksemaan perään, voi hän pysäyttää karkulaisen ampumalla sen kuoliaaksi tai vammauttamalla sen pysyvästi ? Seuraamuksista päättää oikeuslaitos, ei poliisi !
Poikahan oli täysin itse syyllinen tapahtuneeseen.
Eli aiheutti itse 100 prosenttisesti koko shown. Joten....
Vierailija kirjoitti:
No sitten KAIKKI poliisin silmin syylliset voi teloa joko sairaalakuntoon tai hautausmaalle !
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Eli tiedän että sinut saa ampua pienenkin rikoksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jätkä oppinut tästä jotain, samoin kuin kaikki muut samalla tavalla rajattomat pikkurikolliset.
Poliisin oppirahat taitavat olla suuremmat ja omaa uraa ajatellen kalliimmat.
Kuten sanoitkin, poika oli pikkurikollinen eikä ollut syytä kiilata.
Ajoin kerran moottoripyörällä 200km/h tiellä jossa paljon koululaisia. Yksi oppilaista juoksi eteeni ja liiskautui.
Minusta tämä oppilas pitäisi saattaa syytteeseen koska paikalla ei ollut suojatietä.
T: Ex mopojonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko lottoa ? Mikäli ihminen pakenee poliisia esimerkiksi metsään juoksemalla, olet sitä mieltä, että poliisi kun lähtee juoksemaan perään, voi hän pysäyttää karkulaisen ampumalla sen kuoliaaksi tai vammauttamalla sen pysyvästi ? Seuraamuksista päättää oikeuslaitos, ei poliisi !
Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammuttiinko häntä. En tiennytkään. Järkyttävää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ja saa sitoa puuhun kiinni ja ampua singolla ja tykillä tuhat kertaa. Voi näitä Jonnejen vertauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin kerran moottoripyörällä 200km/h tiellä jossa paljon koululaisia. Yksi oppilaista juoksi eteeni ja liiskautui.
Minusta tämä oppilas pitäisi saattaa syytteeseen koska paikalla ei ollut suojatietä.
T: Ex mopojonne.
Voitais järjestää sun tueksi joku Motskarimiitti jossa vastustetaan koululaisten tiellä juoksemista. Se on nimittäin laitonta!!
Vierailija kirjoitti:
Miten pojan onnistui yhtäaikaa ajaa mopoa ja poliisiautoa? Koska ainoastaan silloin jos autoa ajoi poika eikä poliisi niin olisi ollut 100 % syyllinen. Mutta nyt kun poika ajoi mopoa ja poliisi poliisiautoa on täysi mahdottomuus vain toisen olla syyllinen 100 %. Tai nin no, jos poliisiautoa ajoikin joku haamu tai avaruusolio, niin silloin ehkä. Mutta miksi poliisi oli luovuttanut auton ajamisen toiselle? Ja jos olisi väkisin, niin toki se olisi tullut jo ilmi mediassa: "Mopopoika/haamu/aave/avaruusolio/joku muu tuntematon taho otti väkisin poliisiauton haltuunsa kohtalokkain seurauksin".
Joo o, semmoset 300€ sakkoja luultavasti tulollaan.