Onko typerä syy irtisanoutua siksi koska ei jaksa työpaikalla tilannetta, jossa kokee voimakasta yhteyttä toiseen ihmiseen?
Alkuun olin todella ihastunut häneen, jopa pakkomielteisen. Hän on varattu mies, joten välillämme ei tietenkään mitään ollut. Tunteet rauhoittuvat ja nykyään on mukavaa olla kaveri toisen kanssa. Tilanne on ollut kuitenkin kuormittava koska sen yhteyden toiseen ihmiseen tuntee niin voimakkaana. Haluaisin siksi lähteä kokonaan pois.
Kommentit (8)
Olen vaihtanut työpaikkaa tuon takia. Tyhjön päälle en kuitenkaan olisi jättäytynyt. Jos tilanne on helpottanut jo pahimmasta, niin voihan ne vielä lopahtaa kokonaan. Pahinpana aikana oli kyllä tosi kuluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsi kuitenkin ensin uusi työpaikka, ettet joudu tyhjän päälle.
Suunnitelma on toteutusta vaille valmiina. Sitten mietin, että olenko vain itseäni pakeneva pelkuri jos en siedä sitä, että tunnen jotain tällaista toista ihmistä kohtaan ja pitäisi vain oppia kestämään omat tunteensa. Kyse ei ole edes varsinaisesti mistään ihastumisesta enää vaan jo se, että toinen on päässyt tunteiden tasolla pinnan alle niin häiritsee. En tahdo kiintyä kehenkään edes platonisella tasolla tai ehkä haluaisin mutta aina ihmiset tuovat lähinnä vain lisää huolia elämään. Tai sitten vain ahdistaa yiipäätään ajatus siitä, että joku on liian lähellä tunnetasolla. - ap
Työpaikkaihastus on parasta. Joka päivä kiva mennä töihin. Se on aika harvinainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaihastus on parasta. Joka päivä kiva mennä töihin. Se on aika harvinainen tilanne.
Se oli suorastaan noloa pahimmillaan. Ihastuminen oli liian voimakasta ja siten myös hyvin kuluttavaa. Se on onneksi ohi mutta edelleen on olemassa vetovoimaa enkä jaksa sitäkään. - ap
Ymmärrän hyvin. Itse olen miettinyt samaa, mutta kyseessä asiakas. Todella kuluttavaa ja noloa ja epäammattimaista. Olen kyllä tietoisesti alkanut lopettamaan ajattelua. Kun päästin asiat liian pitkälle mielessäni en meinannut kestää millään. Sitten tajusin, että nolaan vain itseni ja tämä ei johda mihinkään hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli suorastaan noloa pahimmillaan. Ihastuminen oli liian voimakasta ja siten myös hyvin kuluttavaa. Se on onneksi ohi mutta edelleen on olemassa vetovoimaa enkä jaksa sitäkään. - ap
Tuntuuko sinusta, että vetovoima on molemminpuolista?
Tää taitaa olla se sama, joka on aina ihastunut varattuun?
Etsi kuitenkin ensin uusi työpaikka, ettet joudu tyhjän päälle.