Ahdistava lomalta paluu
Työt alkoivat, ahdistus täyttää mielen. Tosi vaikea olla. Haluaisin vaan kadota johonkin, kaikki ahdistaa. Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".
Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.
Kyllä vaan joissain tilanteissa on.
On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen.
Mahtavaa, että sulla oli tuollainen mahdollisuus <3
Valitettavasti tiedän tunteen tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Juon kalijaa auringonnousuun.."
Pohjois-karjalaan
Vierailija kirjoitti:
En halua palata ollenkaan.
Aiotko vain kadota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua palata ollenkaan.
Aiotko vain kadota?
Vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Se on hirveää. Ja parin viikon päästä tuntuu kuin ei olisi ikinä lomalla ollutkaan. Kun työ ei ole mieluinen..
Parin viikon? Meillä parin tunnin.
Ajatelkaa millaisissa olosuhteissa valtaosa maailman väestöstä tekee töitä. Mm. monen teidän käyttämän halpamuodin ja krääsän valmistajat, kahlaamassa kemikaalien keskellä 16h vuorokaudesta nälkäpalkalla..
Sitten asennemuutos ja lopetatte ulinan. Itse olette alanne ja työnne valinneet. Sitäpaitsi ns. paskaduunikin voi olla kivaa, kun porukkahenki on kunnossa. Aika hyvin meillä täällä on asiat!
Terkuin laitoshuoltaja sairaalasta (siivoan verta ja paskaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".
Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.
Eikä ole pakko syödäkään. Hienoja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole pakko syödäkään. Hienoja neuvoja.
Eikä olla kattoa pään päällä. Rajoittavaa sellainen.
Alkoholia ja lääkkeitä monta vuotta putkeen , sillä pysynyt jotenkuten työkykyisenä . Eikä ole Provo , totuus vain , jotenkin pitää jaksaa . Katkaisut ja lääkärihöpinät käyty läpi , eipä auttaneet .. masennus , loppuun palaminen , vääjäämätön totuus ja kohtalo itsellä on tiedossa . Voimia kaikille .
Loma loppui vasta, enkä töiden jälkeen jaksa tehdä mitään. Tämä vie entistä syvemmälle kierteeseen. Mielenterveys tässä menee.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa millaisissa olosuhteissa valtaosa maailman väestöstä tekee töitä. Mm. monen teidän käyttämän halpamuodin ja krääsän valmistajat, kahlaamassa kemikaalien keskellä 16h vuorokaudesta nälkäpalkalla..
Sitten asennemuutos ja lopetatte ulinan. Itse olette alanne ja työnne valinneet. Sitäpaitsi ns. paskaduunikin voi olla kivaa, kun porukkahenki on kunnossa. Aika hyvin meillä täällä on asiat!
Niin, TEILLÄ nimenomaan on porukkahenki kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Sitä on niinkin onnekas ettei joudu kemikaaleissa kahlaamaan!
Ihan minimivaatimus työlle?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on tätä hirveyttä jaksaa, kun on vielä alaikäisiä lapsia. Ei voi ottaa riskejä. Kamala työpaikka minullakin.
Mitä hommaa teette, mikä on niin kamala työ? Itse päiväkodissa ja eihän se aina herkkua ole ,kun isot ryhmät ja paljon huonosti voivia lapsia.
No kun ei ole vaihtoehtoja. Kun on jo uudelleenkoulutettu fyysisen sairauden vuoksi, testattu kymmeniä työtehtäviä ja aina joutunut sairauslomalle. Ja sitten vihdoin löytyy työ, jota rajusti mukauttamalla pystyy tekemään. Tosin hyvin vahvojen kipulääkkeiden voimalla.
Ja kun tietää, että jos tämä työ syystä tai toisesta loppuu, tai työnantaja toteaa etteivät enää näihin mukautuksiin suostu, niin en koskaan enää tule saamaan uutta työtä jossa pystyisin olemaan.
Niin sitten tässä vaan on oltava.