Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava lomalta paluu

Vierailija
17.08.2026 |

Työt alkoivat, ahdistus täyttää mielen. Tosi vaikea olla. Haluaisin vaan kadota johonkin, kaikki ahdistaa. Onko muita samassa tilanteessa? 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin minäkin, että miten ihmiset oikein jaksavat. Oma mielenterveys on kovilla, enkä tiedä miten jaksan enää työtäni. Tai mitään muutakaan työtä. 

Ap

No kun ei ole vaihtoehtoja. Kun on jo uudelleenkoulutettu fyysisen sairauden vuoksi, testattu kymmeniä työtehtäviä ja aina joutunut sairauslomalle. Ja sitten vihdoin löytyy työ, jota rajusti mukauttamalla pystyy tekemään. Tosin hyvin vahvojen kipulääkkeiden voimalla.

Ja kun tietää, että jos tämä työ syystä tai toisesta loppuu, tai työnantaja toteaa etteivät enää näihin mukautuksiin suostu, niin en koskaan enää tule saamaan uutta työtä jossa pystyisin olemaan.

Niin sitten tässä vaan on oltava.

Vierailija
22/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".

Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.

Kyllä vaan joissain tilanteissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen. 

Vierailija
24/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen. 

Mahtavaa, että sulla oli tuollainen mahdollisuus <3

Vierailija
25/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedän tunteen tosi hyvin. 

Vierailija
26/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua palata ollenkaan.

Vierailija
27/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juon kalijaa auringonnousuun.."

Pohjois-karjalaan

Vierailija
28/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko vain kadota?

Vierailija
29/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko vain kadota?

Vaikka.

Vierailija
30/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie lähen maailman meril 

Vierailija
31/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hirveää. Ja parin viikon päästä tuntuu kuin ei olisi ikinä lomalla ollutkaan. Kun työ ei ole mieluinen.. 

Parin viikon? Meillä parin tunnin.

Vierailija
32/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa millaisissa olosuhteissa valtaosa maailman väestöstä tekee töitä. Mm. monen teidän käyttämän halpamuodin ja krääsän valmistajat, kahlaamassa kemikaalien keskellä 16h vuorokaudesta nälkäpalkalla..

Sitten asennemuutos ja lopetatte ulinan. Itse olette alanne ja työnne valinneet. Sitäpaitsi ns. paskaduunikin voi olla kivaa, kun porukkahenki on kunnossa. Aika hyvin meillä täällä on asiat!

Terkuin laitoshuoltaja sairaalasta (siivoan verta ja paskaa)

Vierailija
33/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".

Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.

Eikä ole pakko syödäkään. Hienoja neuvoja.

Vierailija
34/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole pakko syödäkään. Hienoja neuvoja.

Eikä olla kattoa pään päällä. Rajoittavaa sellainen.

Vierailija
35/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ja lääkkeitä monta vuotta putkeen , sillä pysynyt jotenkuten työkykyisenä . Eikä ole Provo , totuus vain , jotenkin pitää jaksaa . Katkaisut ja lääkärihöpinät käyty läpi , eipä auttaneet .. masennus , loppuun palaminen , vääjäämätön totuus ja kohtalo itsellä on tiedossa . Voimia kaikille .

Vierailija
36/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppui vasta, enkä töiden jälkeen jaksa tehdä mitään. Tämä vie entistä syvemmälle kierteeseen. Mielenterveys tässä menee. 

Vierailija
37/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa millaisissa olosuhteissa valtaosa maailman väestöstä tekee töitä. Mm. monen teidän käyttämän halpamuodin ja krääsän valmistajat, kahlaamassa kemikaalien keskellä 16h vuorokaudesta nälkäpalkalla..

Sitten asennemuutos ja lopetatte ulinan. Itse olette alanne ja työnne valinneet. Sitäpaitsi ns. paskaduunikin voi olla kivaa, kun porukkahenki on kunnossa. Aika hyvin meillä täällä on asiat!

Niin, TEILLÄ nimenomaan on porukkahenki kunnossa

Vierailija
38/75 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on niinkin onnekas ettei joudu kemikaaleissa kahlaamaan!

Ihan minimivaatimus työlle?

Vierailija
39/75 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on tätä hirveyttä jaksaa, kun on vielä alaikäisiä lapsia. Ei voi ottaa riskejä. Kamala työpaikka minullakin. 

Mitä hommaa teette, mikä on niin kamala työ? Itse päiväkodissa ja eihän se aina herkkua ole ,kun isot ryhmät ja paljon huonosti voivia lapsia.

Vierailija
40/75 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii pääsee töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi