Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava lomalta paluu

Vierailija
17.08.2026 |

Työt alkoivat, ahdistus täyttää mielen. Tosi vaikea olla. Haluaisin vaan kadota johonkin, kaikki ahdistaa. Onko muita samassa tilanteessa? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin minäkin, että miten ihmiset oikein jaksavat. Oma mielenterveys on kovilla, enkä tiedä miten jaksan enää työtäni. Tai mitään muutakaan työtä. 

Ap

No kun ei ole vaihtoehtoja. Kun on jo uudelleenkoulutettu fyysisen sairauden vuoksi, testattu kymmeniä työtehtäviä ja aina joutunut sairauslomalle. Ja sitten vihdoin löytyy työ, jota rajusti mukauttamalla pystyy tekemään. Tosin hyvin vahvojen kipulääkkeiden voimalla.

Ja kun tietää, että jos tämä työ syystä tai toisesta loppuu, tai työnantaja toteaa etteivät enää näihin mukautuksiin suostu, niin en koskaan enää tule saamaan uutta työtä jossa pystyisin olemaan.

Niin sitten tässä vaan on oltava.

Vierailija
22/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".

Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.

Kyllä vaan joissain tilanteissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen. 

Vierailija
24/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen. 

Mahtavaa, että sulla oli tuollainen mahdollisuus <3

Vierailija
25/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedän tunteen tosi hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän