Ahdistava lomalta paluu
Työt alkoivat, ahdistus täyttää mielen. Tosi vaikea olla. Haluaisin vaan kadota johonkin, kaikki ahdistaa. Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ahdistaa kun työpaikka ei ole mieluinen, mutta vaihtaakaan ei voi. Olen eläkkeeseen saakka sidottu tähän ja pitää olla "kiitollinen jos työt säilyy".
Suomessa ei ole pakkotyötä, joten huonossa työpaikassa ei todellakaan ole mikään pakko kitua.
Kyllä vaan joissain tilanteissa on.
On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
On tosi mahtavaa, kun työt ei ahdista. Olin oman onneni seppä ja vaihdoin työpaikkaa. Ja ei, se ei välttämättä ole helppoa, mutta kuitenkin oma valinta. Elämä on liian lyhyt ja arvokas kärsimiseen.
Mahtavaa, että sulla oli tuollainen mahdollisuus <3
Valitettavasti tiedän tunteen tosi hyvin.
No kun ei ole vaihtoehtoja. Kun on jo uudelleenkoulutettu fyysisen sairauden vuoksi, testattu kymmeniä työtehtäviä ja aina joutunut sairauslomalle. Ja sitten vihdoin löytyy työ, jota rajusti mukauttamalla pystyy tekemään. Tosin hyvin vahvojen kipulääkkeiden voimalla.
Ja kun tietää, että jos tämä työ syystä tai toisesta loppuu, tai työnantaja toteaa etteivät enää näihin mukautuksiin suostu, niin en koskaan enää tule saamaan uutta työtä jossa pystyisin olemaan.
Niin sitten tässä vaan on oltava.