Lue keskustelun säännöt.
kuinka moni tesitä Kouvolan seudulla asuvista aikoo mennä käymään katsomassa millaset ne suviseurat on?
25.05.2007 |
Eikös sinne kokoonnu tosi paljon suuria perheitä? Siellähän tuota näkisi millasia ne lestadiolaisperheet on ja mitä tekevät.
Uskaltautuisinkohan kurkkaamaan?
Kommentit (5)
perheissä kenties keskivertoa enemmän lapsia. Se siitä. En ole utelias.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että taidan mielenkiinnosta mennä katsomaan
lestat on suht harvinainen juttu. En tunne yhtään lestadiolaista.
ja onks kaikki naiset todellakin raskaana?
Kun ei uskonnolliset jutut kiinnosta ja vielä vähemmän lstadiolaisuus. En koe, että olis millään lailla mun tilaisuus.