Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin mustasukkainen että kohta kuolen!!

Vierailija
25.05.2007 |

Nykyinen miesystäväni liikkuu jonkun verran entisen vaimonsa, sekä heidän yhteisen lapsen kanssa. Aina kun mies sanoo lähtevänsä heidän kanssa jonnekin, minua alkaa ahdistamaan suunnattomasti. Ottaa päähän, tekisi mieli olla puhumatta miehelle, jne.

Olemme monesti keskustelleet asiasta, mutta lopputulos on aina riita, koska minun oloa ei helpota vaikka mies sanoisi mitä. Muita joilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaiset ihmiset ovat aina myös hirveän kadehtivia ja kadehtivat ihmiset ovat aina hirveän mustasukkaisia, koska ne ovat toistensa sukulaistunteita..

Vierailija
2/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on laiha ja kaunis.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa olet kyllä melkoisen lapsellinen, eikä suhteellanne ole toivoa.

Jos taas pelkäät, että miehesi pettää sua exänsä kanssa, niin miksi ne niin tekis. palaishan ne yhteen, jos vielä kutkuttaa.

Vierailija
4/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aika paljon riitelevät muuten, niinkuin eron jälkeen varmasti lähestulkoon kaikki.

Ap itsekin lapsineen viettää toisinaan aikaa omien lapsiensa kanssa entisen miehen kanssa, mutta silti on todella vaikea hyväksyä sitä että miesystävä haluaa viettää aikaa entisen puolisonsa kanssa.

t. ap

Vierailija
5/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä minäkin olisin mustis!

EN todellakaan hyväksyisi!

Vierailija
6/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muutaman kerran antanut ymmärtää katuvansa eroa, kai minä vain pelkään menettäväni miehen.

t. ap

Vierailija
7/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mustasukkaiset ihmiset ovat aina myös hirveän kadehtivia ja kadehtivat ihmiset ovat aina hirveän mustasukkaisia, koska ne ovat toistensa sukulaistunteita..

" Kadehdin miesystäväni ex-puolisoa

hän on laiha ja kaunis.

t. ap"

Mitäs minä sanoin....=D

Vierailija
8/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän