Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irc-galtsun mammat!! Kysymys!!

Vierailija
25.05.2007 |

Siellä on pari tyyppiä jotka on aina joko kirjautuneena tai alle tunti sitten ollut.

Molemmilla mammoilla pari tenavaa.

Kuinka te kerkeätte lapset hoitaa, kodin siivota, pyykit pestä, ruuat laittaa ym ym. kun aina olette koneella??

MINULLA EI OLE LAPSIA!!!!

Niin ja päivät pitkät räpsitte kuvia itsestä ja itsestä ja lapsista kuvia..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi alle vuoden ikäinen lapsi ja olen mainitsemasi IRC-gallerian mamma!

Meillä onkin vähän sotkuista, mutta kun mies tulee töistä kotiin teen kaikki kotihommat pois. Meillä kone ainakin on auki koko päivän tässä keittiössä. Irc-galleria on tapa pitää yhteyttä ystäviini, joilla on myös lapsia. Se että on kirjautuneena ei tarkoita että olisin kuitenkaan koko ajan " linjoilla" .

Jos on kuvia Ircissä ei tarkoita sitä että niitä tarvitsisi erityisesti kuvailla pitkin päivää koko ajan! Herranjumala, lapsista tulee otettua paljon kuvia ja digikameralla ne on erittäin nopeasti ja kätevästi siirretty koneelle ja irciinkin mikäli haluaa. Meillä ainakin kaukana asuvat sukulaiset käyvät katsomassa vauvan kuvia nimenomaisesti netistä.

Vierailija
2/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö myspace olisi vähän vanhemmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se sitä, jos on kirjaituneena, että on perse kiinni tietokoneen edessä olevassa tuolissa??

Ei!

Moni saattaa olla kirjaituneena koko päivän ja ohi mennessään aina välillä kurkkaa tai istuu koneella muutaman minuutin.

Vierailija
4/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin siis olin teini. eipä ole tullut " siirrettyä" kuvia minnekään muualle. meidän ala-asteen luokalta 1/3 osalla on galleriassa kuvat, helppo tapa pitää yhteyttä myös näihin vanhoihin kavereihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän