Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko samettibleiseri jo out?

Vierailija
25.05.2007 |

Eli sellaiset mitä tuossa viime vuonna paljon myytiin? Olen pitkästä aikaa lähdössä illalla viihteelle ja lähes käyttämätön roikkuisi kaapissa. Onko ihan ok farkkujen, topin ja korkeitten kenkien kanssa? Vai onko niin että näitä ei enää kukaan käytä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pidät vaatteesta niin kai voit sitä käyttää vaikka muotigurut eivät käyttäisikään? Ihmeellistä toisten mielipiteiden perässä juoksemista. Miksi joku toinen määrittelee, mitä vaatteita sinun pitäisi käyttää?

Vierailija
2/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin muoti on ihan jopa harrastus, sori vaan.. Mutta ap voi mielestäni ihan hyvin laittaa samettibleiserin, ei se vielä niin out ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen pitkästä aikaa lähdössä bisnetyylisten tyttökavereitteni kanssa ulos. Olen totaalisen tipahtanut työkuvioista ja tiedän että nämä lapsettomat ystäväni eivät voi käsittää valintaani jäädä lapsen kanssa hoitovapaalle. Jotta he eivät saa lisää syitä ajatella, että kotiinjääminen ja lapsensaanti on hirveintä, mitä minulle saattoi tapahtua, haluan edes näyttää hyvältä kun näen heidät. Jos siis joku nyt ymmärtää tällaisen syyn. Ei siis ole ollut aikaa seurata viime hetken trendejä tai kierrellä vaatekaupoissa mutta se ei tarkoita sitä, että haluan lähteä ulos tyylikkäitten ystävieni kanssa pukeutuneena täysin vanhanaikaisesti. Ymmärtääkö kukaan? Onko teillä ollut samoja fiiliksiä?

Vierailija
4/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muoti on tärkeää, mutta se ei tarkoita sitä että arvostelisin muita ja haukkuisin juntteja, jokainen on oman tyylinen, minulle muoti sattuu vaan olemaan tärkeää ja seuraan sitä aika tarkasti!

Vierailija
5/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navy teemahan on nyt in, samoin musta/valkoisuus jatkaa edelleen.

Vierailija
6/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onkin just ostetut eli niissä ei ainakaan ole vikaa. -Ap-

Vierailija
7/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyseiset Levikset syksyllä 2003 ja ne on musta kivat, mutta tuntuu ettei ne lahkeidensa vuoksi oo oikeen käyttökelposet enää...