Yhdeksäs päivä putkeen vesiselvänä tänään
Ennen sitä oli viikon ränni. Edelleen ajattelen viinaa suurimman osan päivästä ja haluaisin korkata.
Kommentit (42)
Itse join n. 6kk tasaisesti varmaan useamman kerran viikossa. Sitten tajusin etten ole ollut varmaan kuin kerran viikoittaisessa saunavuorossa selvin päin... Nyt kans yli viikon selvin päin. Aina välillä tulee viini ajatuksiini, mutta ei mitenkään jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset putket eivät ole terveellisiä.
No kyllä se putki vesiselvänä on terveellisempi vaihtoehto kuin se toinen.
Ei erityisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli tänään täyteen 67 vuotta ja 19 päivää putkeen vesiselvänä. M67
Et ole edes ehtoollisviiniä maistanut? Vai eikö sitä lasketa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laskenut Uuno isäukkonsa kanssa pontikankäyttöä, kun puhuivat viinanjuonnista. On se niin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
etkö huomaa jo etuja--kasvot freesimmät-kapeammat, koko keho kevyempi- nestekertymät alkaneet kadota.
aivoista kuonaa poistunut unen aikaan- muutenkin nukut syvemmin- unennäkö lisääntynyt.
rahaa säästynyt- hallitset syömisiäsi-ei kännisyöntiä tai krapulamättöä--toki moni ei saa krapulaa jos krooninen juopottelu.
toki moni joka saa vielä krapulan- ei pysty edes syömään ennenkuin tasoittavat otettu.
monilla kestää epämääräinen ahdistus kolme vrk-kunnes helpottaa- ja taas uudestaan...
Höpöhöpö, ei 9pv:ssä tapahdu muuta kuin viinakrampin mahdollisuus pienenee. Mikä ihmeen 3vrk ahdistus? 3vk vähintään ja silloinkin saa syödä bentsoja jotta patja pysyy paikallaan.
Vähintään 1kk menee ennenkuin turvotus alkaa laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse join n. 6kk tasaisesti varmaan useamman kerran viikossa. Sitten tajusin etten ole ollut varmaan kuin kerran viikoittaisessa saunavuorossa selvin päin... Nyt kans yli viikon selvin päin. Aina välillä tulee viini ajatuksiini, mutta ei mitenkään jatkuvasti.
Ja sen kerran olin kipeänä! Unohdin mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! 💪
Ootko miettinyt mitä muuta voisit tehdä siitä säästyneellä ajalla?
On sitä tullut käytyä ulkona lenkillä. Mihinkään kalliisiin harrastuksiin ei ole varaa. Viinat oli aina halvinta merkkiä ja hain ne Tallinnasta, joten ei siihen juomiseenkaan niin paljoa rahaa palanut.
Siihen malliin selittelet, ettei tule kestämään kauaa kun olet jo Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska jätin rippikoulun kesken ensimmäisenä päivänä. Ja ehtoollisella en ole käynyt muutenkaan.
Kohta on sitten taas parin viikon rännitys putki.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on sitten taas parin viikon rännitys putki.
Ai sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö huomaa jo etuja--kasvot freesimmät-kapeammat, koko keho kevyempi- nestekertymät alkaneet kadota.
aivoista kuonaa poistunut unen aikaan- muutenkin nukut syvemmin- unennäkö lisääntynyt.
rahaa säästynyt- hallitset syömisiäsi-ei kännisyöntiä tai krapulamättöä--toki moni ei saa krapulaa jos krooninen juopottelu.
toki moni joka saa vielä krapulan- ei pysty edes syömään ennenkuin tasoittavat otettu.
monilla kestää epämääräinen ahdistus kolme vrk-kunnes helpottaa- ja taas uudestaan...
Höpöhöpö, ei 9pv:ssä tapahdu muuta kuin viinakrampin mahdollisuus pienenee. Mikä ihmeen 3vrk ahdistus? 3vk vähintään ja silloinkin saa syödä bentsoja jotta patja pysyy paikallaan.
jopa viikossa vyötärö kaventuu- kasvoissa selkeä muutos, kahdessa viikossa maksa alkaa puhistua, joo kyllä pahin ahdistus useimmilla kestää kolme vuorokautta-
Mä oon juonu koko kesän enemmän tai vähemmän. Olin 15pv 0%, mutta torstaina lipsahdin ja 4pv putki. Tänään taas uusi yritys olla alkoholitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! 💪
Ootko miettinyt mitä muuta voisit tehdä siitä säästyneellä ajalla?
On sitä tullut käytyä ulkona lenkillä. Mihinkään kalliisiin harrastuksiin ei ole varaa. Viinat oli aina halvinta merkkiä ja hain ne Tallinnasta, joten ei siihen juomiseenkaan niin paljoa rahaa palanut.
Siihen malliin selittelet, ettei tule kestämään kauaa kun olet jo Tallinnassa.
Selittelen?
Totesin faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jopa viikossa vyötärö kaventuu- kasvoissa selkeä muutos, kahdessa viikossa maksa alkaa puhistua, joo kyllä pahin ahdistus useimmilla kestää kolme vuorokautta-
Niin, tolla on joku krooninen olotila
Itse retkahdan tänään kyllä energiajuomaan vaikka piti lopettaa kofeiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tipattomalla tammi- ja osan helmikuuta. Eipähän tullut muita muutoksia kuin että aloin kärsiä unettomuudesta ja iho alkoi kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisteleminen on ihan eri asia kuin itsensä känniin juominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisteleminen on ihan eri asia kuin itsensä känniin juominen.
Maistellessa ei ole mahdollista pysyä vesiselvänä.