Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko nipo, kun minua häiritsee miehen säästämät ex-hoidon lahjat?

Vierailija
22.09.2022 |

Mies seurusteli ennen minua muutaman kuukauden kiinalaisen naisen kanssa. Naisen jäljiltä miehellä on kiinalaista teetä, jotain suklaapalloja ja syntymäpäivälahjaksi annettu lahjakortti naisen ravintolaan (mennyt jo vanhaksi). Koitin kysellä, eikö nää vois jo heittää pois, mut ei ne kuulemma miestä haittaa. Mies oli tältä naiselta saanut taas syntymäpäivälahjaksi suklaapallon. Miksi??
Ja me sentään asutaankin jo yhdessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselläsi on ex-hoitosi pulla uunissa!

Vierailija
2/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies säästi eksänsä antamia tuliaisia jotain shamppanjapullon korkkia ja pullonavaajaa , joissa sydämiä ym . Hän ajatteli, että niitä voi säästää hyvin. En kyl tajua miksi edes kertoi olevan häneltä. Olen vaan sit vuosien aikana heittänyt menemään, koska me emme niitä tarvitse, eikö ole kysellyt perään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma mies säästi eksänsä antamia tuliaisia jotain shamppanjapullon korkkia ja pullonavaajaa , joissa sydämiä ym . Hän ajatteli, että niitä voi säästää hyvin. En kyl tajua miksi edes kertoi olevan häneltä. Olen vaan sit vuosien aikana heittänyt menemään, koska me emme niitä tarvitse, eikö ole kysellyt perään :)

Toivottavasti mies älyää heittää sut menemään. Ootpa harvinaisen ällöttävä. Sulla ei ole tuollaiseen mitään oikeutta.

Vierailija
4/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus miestä, jonka vessassa oli exän kosmetiikkaa, hyllyssä exän kirjoja ja pinossa exän vaatteita. Eikä ne haitannut miestä yhtään. Häivyin takavasemmalle.

Vierailija
5/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipo.

Vierailija
6/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin joskus miestä, jonka vessassa oli exän kosmetiikkaa, hyllyssä exän kirjoja ja pinossa exän vaatteita. Eikä ne haitannut miestä yhtään. Häivyin takavasemmalle.

Eihän se exä ole niissä tavaravoissa henkilöityneenä, samanlaisia saa käytettynä toriltakin, sitäpaitsi ei niitä edes voi noin vain heittää, pitäisi ilmoittaa ja kysyä haluaako käydä noutamassa. 

Vierailija
7/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käytössä miehen edesmenneen vaimon kumisaappaat, taidetarvikkeita, lankoja ym. Ja täällä on varmaan vaikka kuinka paljon hänen ostamiaan kirjoja. Ei ole koskaan tullut mieleen, että niiden pitäisi häiritä minua. Sisustuskin on ilmeisesti pitkälti hänen "käsialaansa".

Vierailija
8/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "hajosi" kokonainen lautas sarja vahingossa noin 6kk aikana. Ihana blondi Jaana osti sen minulle. Ei siis yhtään ole jäljellä. Vaimo tosin kertoi että vahingossa. Oli normaali ja syvät lautaset. Soppa kulhot ja pienemmät lautaset. Onko normaali kulutus keittiössä?

Vierailija
9/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet

Vierailija
10/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuh. Mun lapsen isän uusi kumppani on myös sitä mieltä, ettei miehellään ole historiaa. Kaikki on poispyyhitty, kai, hävittämällä joka ikinen esine, joka miehen (ja lapsen) kodissa oli ennestään. Ainoastaan kallis designvalaisin olisi saanut jäädä, sen verran pitää periaatteistaan pystyä tinkimään.

Onnea vaan exälle valitsemallaan tiellä :D

Vierailija
11/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käytössä miehen edesmenneen vaimon kumisaappaat, taidetarvikkeita, lankoja ym. Ja täällä on varmaan vaikka kuinka paljon hänen ostamiaan kirjoja. Ei ole koskaan tullut mieleen, että niiden pitäisi häiritä minua. Sisustuskin on ilmeisesti pitkälti hänen "käsialaansa".

Vähän eri (vaimo, eikä takana ero)

Vierailija
12/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipo.

Minä käytän joka päivä exältä saatua laukkua ja lompakkoa, jotain korua joskus jne. Mikäli miestä ärsyttäisi, voi ostaa jonkun korvaavan tuotteen tilalle. Jos ostaisi vaikka paremman laukun mitä tuo nykyinen on, vaihtaisin mieluusti.

Vierailija
13/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänkö mielestä siis muutaman kk seurustelu + suklaapallot on rinnastettavissa ex-vaimoon/ lasten äitiin ja koko talon sisustukseen?

Vierailija
14/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nipo.

Minä käytän joka päivä exältä saatua laukkua ja lompakkoa, jotain korua joskus jne. Mikäli miestä ärsyttäisi, voi ostaa jonkun korvaavan tuotteen tilalle. Jos ostaisi vaikka paremman laukun mitä tuo nykyinen on, vaihtaisin mieluusti.

Ja mihin minä käyttäisin vanhentunutta lahjakorttia? Entä olisiko on syödä miehen lahjasuklaat?

Vierailija
15/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään mieheltä tulevaisuus mutta että menneisyyskin... Kyllä, olet nipo.

Vierailija
16/16 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap;n ajatusmaailmaa. En minäkään haluaisi että mies pitää ex-tyttiksen antamia lahjoja esillä meidän yhteisessä kodissa.   Miksi jotain lahjakorttia tai vanhentunutta suklaata pitäisi palvoa.