Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja raivohullu

Vierailija
02.10.2008 |

Eli raskaana olen ihan alkuvaiheessa ja hermot on täysin loppu. Normaalisti harvemmin mikään lasten tekeminen käy ihan tosissaan hermoille, ja silloinkin kun käy, pystyn hillitsemään itseni. Nyt huomaan välillä huutavani lapsille ihan raivona :(. Voiko tämä johtua jostakin raskaushormoneista tms, vai mikä on? Tuntuu että koko oma persoonallisuus on ihan muuttunut :(. Aimmista raskauksista en tällaista muista. Ihan järkyttävää, en kerta kaikkiaan voi itselleni mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu hormoneista (toivottavasti!!!). Olen itsekin niin raivona, että voisin löydä tuntemattomia jos he vaikka tunkevat ohitseni kapeassa kohdassa tms. ja suutun lapsille ja miehelle ihan kaikesta. Kerran oli pakko lukittautua vessaan kun olin niin vihainen että pelkäsin lyöväni lastani :(

Vierailija
2/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sun r viikot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edellisissä raskauksissa. Jo olemassa olevat lapset vaatii huomiotasi ja samalla raskaanaolemiseen haluaisi keskittyä ja sopeutua. Kyllä tuo varmaan helpottaa kun hormonit tasaantuu ja pääset autuaaseen keskiraskauteen.

Vierailija
4/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja on vasta kuusi kasassa, toivottavasti tämä raivovaihe ei kovin kauaa kestä. On kyllä kammottavin raskausoire ikinä, edes se raskauden puoliväliin kestävä pahoinvointi ja oksentelu ei tunnu läheskään näin pahalta ja sietämättömältä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän