Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette tilanteesta, jossa maalasin parhaalle ystävälleni taulun mutta hän ei ole laittanut sitä seinälle?

Vierailija
16.08.2026 |

Taulun tarvikkeet olivat suht kalliit ja sen tekemiseen meni aikaa useita päiviä. Siitä ei ole kiinni, etteikö taulu ole hyvin tehty sillä olen ihan kouluja käynyt ja taitava taiteiliija. Olen kysynyt häneltä, että miksi ei ole seinällä mutta on kertonut että ei ole vielä keksinyt sille sopivaa paikkaa, mitä pidän valheena.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisesti lahjakkaiden kannattaa ennemmin panostaa itsetehtyihin kortteihin, niitä arvostetaan aina verrattuna kauppojen peruskortteihin! Taulu on kallis ja työläs, eikä ole tosiaan takuuta että se miellyttää saajaa, mutta itse taiteiltu uniikki kortti lämmittää ja menee varmasti talteen. Vähän jotenkin överiäkin ehkä vaatia omia tauluja kaverien seinille, vähän semmoset narsistiset vibat tulee..

Vierailija
42/44 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tarvikkeet olivat kalliit ja tekemiseen meni aikaa oli sinun valinta ja sinun ongelma, ei kaverisi. Itse päätit käyttää aikaa ja rahaa lahjaan, huom LAHJAAN ei mihinkään tilaustyöhön. Oma moka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aihe tai tyyli ei miellyttänyt. Minä olen tilannut taulut tilaustyönä. Tuollainen lahja saattaa olla kuten hauska villapaita. Pitääkö toinen hauskana ja pitää päällään julkisilla paikoilla?

Vierailija
44/44 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän ei halunnut sitä seinälleen. Mitä muuta voi tuosta voi ajatella.