Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden katoaminen hoitokodissa, onko joku taklannut tämän mysteerin?

Vierailija
16.08.2026 |

Vaatteet nimikoitu asiallisesti. Silti niitä katoaa ja kaapista löytyy toisten nimikoituja vaatteita

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä Keski-Suomessa A:n yksikössä. Meillä ei pyykkihomma toimi: villapyykkiä pestään hyvin usein pilalle, vaatteet ovat väärän ihmisen kaapissa ja yllä (nimestä huolimatta)… Ottaa päähän minuakin, mutta en voi ottaa vastuuta työkavereideni tekemisistä. Olisin raivona tällaisesta, jos koskisi omia vanhempiani.

Ohjeistuksia on, mutta jotkut eivät lue ja ajattele.

Paljon villavilttejä on pesty pilalle (rummutettu).

Jos lusikalla on annettu, ei kauhalla voi vaatia. 

Jos on jotain erityistä pesua vaativia vaatteita tai vilttejä niin omaiset voivat pestä ne kotona.

Niissä hoitokodeissa, joissa olen ollut töissä, on toivottu vain 60 asteen pesun kestäviä vaatteita. Ihan syystä, niissä on paljon eritteitä, ja samasta syystä en ymmärrä, ketä kiinnostaa varastaa niitä.

Vierailija
42/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä Keski-Suomessa A:n yksikössä. Meillä ei pyykkihomma toimi: villapyykkiä pestään hyvin usein pilalle, vaatteet ovat väärän ihmisen kaapissa ja yllä (nimestä huolimatta)… Ottaa päähän minuakin, mutta en voi ottaa vastuuta työkavereideni tekemisistä. Olisin raivona tällaisesta, jos koskisi omia vanhempiani.

Jos on jotain erityistä pesua vaativia vaatteita tai vilttejä niin omaiset voivat pestä ne kotona.

Työhön ei saa ottaa kouluttamattomia eikä kielitaidottomia .  Kun he ei ymmärrä kieltä . He ei kertakaikkiaan ymmärrä mitä sä puhut tai mitä on kirjoitettu mihinkin . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton aiheuttaa lisää kipuja ihmisille kun ei ole ymmärrystä !   

Vierailija
44/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairas potilastoveri vienyt. Olin itse pari päivää tk vuodeosastolla 50+, ja ne Alzheimer potilaat haahuilivat kaikissa huonessa. 

Vierailija
45/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhön ei saa ottaa kouluttamattomia eikä kielitaidottomia .  Kun he ei ymmärrä kieltä . He ei kertakaikkiaan ymmärrä mitä sä puhut tai mitä on kirjoitettu mihinkin . 

Onko parempi sitten että ei oteta ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi