Satu Taiveaho kolmannen kerran naimisiin
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivat sijaislapset kun olivat Antti Kaikkosen kanssa pariskunta. Emme voi tietää, mikä on Kaikkosen rooli lasten elämässä nykyisin, hän on saanut sittemmin biologisia lapsia. Vaikeaa arvioida lasten tilannetta, mutta itse antaisin lasten juurtua yhteen kotiin ja paikkakuntaan, antaisin heille vakauden. Äidin kotileikit eri partnerien ja asuinpaikkojen kanssa häslätessä vaikuttavat epävakaisen ihmisen toiminnalta.
Onhan he Kaikkosenkin lapsia joten on törkeää jos ei ole etäisänä.
Satu ilmoitti silloin aikoinaan eron syyksi sen, että Antti oli niin paljon töissä eikä yhteistä aikaa oikein ollut. Nyt Antilla on uusi vaimo, biolapset ja edelleen se sama aikaavievä työ, joten veikkaan ettei ole kuviossa enää mukana.
syynä on kai ollu että halusi adoptoida, ja Kaikkonen oli se este , rikossyytteiden takia. Tämähän oli täysin selvää. Pitää olla molemmilla puhdas rikosrekisteri että ulkomailta saa adoptoida (ja suomesta). No se aika ehkä umpeutui adoptoida, mutta kasvattilapsiinkin pitää olla aviopuoliso, puhtaalla menneisyydellä. Itsehän hän on sossupomona, et ei voi rikkoa sääntöjä itsekään.
Sijaisvanhemmus ei vaadi mitään avioliittoa tai parisuhdetta, sijaisvanhemmaksi voi alkaa yksinkin.
Sijaisuuksistako kannuksensa hankkinut, vai mistä ihmeestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuokin on valhe Iltalehden jutussa sanoa että "satu löysi odottamatta onnen". Eihän se ole odottamatta jos on tinder (tai muussa) seuranhakusovelluksessa itse sitä kokoajan hakemassa. Sillonhan sitä hakemalla hakee. Odottamatonta ois jos sattumalta joku alkaa osoittaa rakkautta häneen.
Niinköööö.....kerro miten tämä vaikuttaa sinun elämääsi kun minun elämään ei mitenkään. Miksi kyyläät häntä lehdissä ym. Hyvin pikkutarkasti kun et kerran pidä hänestä? Vastaa kyylä.
Oletko melko yksinkertainen. Luettavaksi ne lehdet on tarkoitettu ja ihan itse tämä Satu on toistuvasti tuonut parisuhdeasiansa julkisuuteen. Hän jätti politiikan aikoja sitten, mutta silti on kaikki nämä vuodet roikkunut julkisuudessa tavalla tai toisella. Iltapukujen esittely on vaan vaihtunut hääpukujen esittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Neljäs avioliitto 50-vuotiaalla ihmisellä. Kihlauksia ja lyhyempiä suhteita on varmaan ollut vaikka kuinka paljon enemmän. Ja muuttoja paikasta toiseen. Montakohan kertaa sijaislapset ovat vaihtaneet koulua ja kaveripiiriä? Montako isäpuolta heillä on ollut? Erikoista on sekin, että Antti Kaikkonen, jonka kanssa Satu lapset sai, pesi ilmeisesti kätensä ihan täysin lapsista eron yhteydessä ja perusti uuden perheen.
Ihan tuuliviiri koko Satu. Tämä nykyinen liitto kestänee vuoden, ehkä kaksi.
Onhan tämä koko kuvio aika erikoinen, mutta Anttia en tässä kohtaa lähtisi syyllistämään. Sadun muutot edes takaisin ja jatkuvasti vaihtuvat miehet on sellainen soppa että ei tuollaisessa väittämättä halua eikä edes pysty olemaan osallisena.
Sijaisvanhemmus ei vaadi mitään avioliittoa tai parisuhdetta, sijaisvanhemmaksi voi alkaa yksinkin.