Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen saaminen on mahdotonta

Vierailija
16.08.2026 |

Jos et miehenä täytä seuraavia kriteerejä, et kelpaa naisille.

- pitkä

- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen

- sosiaalinen ekstrovertti

- paljon kavereita

- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa

- oma, maksettu uudehko auto

- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen

- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona

Prismatestistä on turha huudella, se ei enää tällä vuosisadalla päde. 

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri 70 % suomalaisista miehistä, koska 70 % on parisuhteessa.

60% alle 35-vuotiaista miehistä on sinkkuja. Samanikäisistä naisista vain 30%.

No kenen kanssa ne naiset sitten parisuhteessa ovat, keskenäänkö?  :)

Keskenään juu ja sitten ne jännäolkapääkirurgit pitää 20 naisen haaremia. 

Vierailija
62/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta. 

Miten niin ei Prismatesti päde?

Jaa, mulle taas useampi nainen on sanonut, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle". Jäi vähän epäselväksi miten luonteen olisi pitänyt tuohon tilanteeseen vaikuttaa.

Pisteet siitä, että olet tapaillut itsesi kaltaisia naisia eli pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä mutta siinä sitten menikin pieleen, että tapailit itseesi verrattuna liian tasokkaita naisia. Jatkossa sitten katselet sitä pinnallista ja ulkonäkökeskeistä sieltä omalta tasoltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta. 

Jaa, mulle taas useampi nainen on sanonut, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle". Jäi vähän epäselväksi miten luonteen olisi pitänyt tuohon tilanteeseen vaikuttaa.

Pisteet siitä, että olet tapaillut itsesi kaltaisia naisia eli pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä mutta siinä sitten menikin pieleen, että tapailit itseesi verrattuna liian tasokkaita naisia. Jatkossa sitten katselet sitä pinnallista ja ulkonäkökeskeistä sieltä omalta tasoltasi.

Kyllä h uora antaa miehelle kuin miehelle kuhan on paljon rahaa, raha kiinnostaa h uoria

Vierailija
64/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vaan liian kovatasoisia naisia. Tutustu tasoisiisi niin saat varmasti seuraa. Prismassa näet, että monesti pariskunnat on jollain tavalla toistensa kaltaisia eli saman tasoisia. Joskus poikkeuksia on, mutta silloin joku muu ominaisuus mikä ei näy päälle päin voi kompensoida esim. varakkuus vs ulkonäölliset puutteet.

Vierailija
65/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tärkeänä akateemisuutta, se jäi listaltasi pois 

Vierailija
66/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin miehen, jolla ei ole kokemusta. (Itsellääkään ei ole). Tuntuisi ankealta olla miehen kanssa, jolla on ollut monia naisia ennen minua.

Vierailija
67/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin miehen, jolla ei ole kokemusta. (Itsellääkään ei ole). Tuntuisi ankealta olla miehen kanssa, jolla on ollut monia naisia ennen minua.

Kelpaako mies jolla oli kokemusta mutta kokemus hävinnyt kuin pieru Saharaan ?

Vierailija
68/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa naisten olla nuukia siinähän jää ilman naimisiinmenoa ja lapsia. Meriittinä olona vain miesten leluna oleminen koko ikänsä.

Vierailija
69/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan.

Minun mies:

pitkä

- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen

Ei ole

- sosiaalinen ekstrovertti

Joskus

- paljon kavereita

Ei ole paljon

- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa

Ei ole

- oma, maksettu uudehko auto

On vanha auto ja huonossa kunnossa

- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen

Ei ole

- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona

Ei ole

Vierailija
70/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miehen, jonka joku toinen nainen jo koulutti parisuhteeseen sopivaksi. Lapsia ei silti saisi olla eikä sitä exääkään eli lesket tuntuvat olevan kuumaa kamaa.

Voin kertoa, ettå se koulutus alkaa aina uudelleen. Ovathan naiset erilaisia. 

T. 20+ vuoden koulutus takana, en ole vieläkään oppinut kaikkea palautteesta päätellen

Ps. Menisit töihin etkä käyttäisi aikaasi jossain vauvapalstalla samaa trollia joka päivä toistaen

Vierailija
71/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin toki kouluttaa sinua

Vierailija
72/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miehen, jonka joku toinen nainen jo koulutti parisuhteeseen sopivaksi. Lapsia ei silti saisi olla eikä sitä exääkään eli lesket tuntuvat olevan kuumaa kamaa.

Voin kertoa, ettå se koulutus alkaa aina uudelleen. Ovathan naiset erilaisia. 

T. 20+ vuoden koulutus takana, en ole vieläkään oppinut kaikkea palautteesta päätellen

Ps. Menisit töihin etkä käyttäisi aikaasi jossain vauvapalstalla samaa trollia joka päivä toistaen

Ei voi mennä töihin kun ei ole koskaan päässyt edes haastatteluun asti 

Vierailija
73/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen varallisuus ja tulot ovat naisille se tärkein valintakriteeri, kaikesta muusta voi joustaa.

Oletko ikinä ajatellut, että miehen varallisuus ja tulot kertovat myös siitä, että sillä miehellä on paremmin elämänhallinta kunnossa kuin sellaisessa, joka kierii veloissa tai elää palkkakuitista toiseen? Se kertoo siitä, että mies on määrätietoinen, pitkäjänteinen ja aikaansaava, kaikki varsin positiivisia ominaisuuksia.

Sen lisäksi taloudellinen vakaus voi kertoa vastuullisuudesta, itsekurista, suunnitelmallisuudesta, kyvystä lykätä hetkellistä mielihyvää ja siitä, että ihminen osaa kantaa vastuuta omista valinnoistaan. Varallisuus yksinään ei tietenkään automaattisesti tee kenestäkään hyvää ihmistä, mutta se voi olla yksi konkreettinen osoitus siitä, miten ihminen on elämäänsä hoitanut.

Vierailija
74/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri 70 % suomalaisista miehistä, koska 70 % on parisuhteessa.

60% alle 35-vuotiaista miehistä on sinkkuja. Samanikäisistä naisista vain 30%.

Entä sitten?

Tarkoittaa sitä, että älkäähän naiset palstalla kirjoittako väärää tietoa.

Ei tuo ole väärää tietoa. Yli 70% aikuisista on parisuhteissa.

Vierailija
75/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla laki joka velvoittaa että naisen on tarjottava pillua jokaiselle vastaan tulevalle miehelle mukisematta 

Ja seklaisen kanssa sitten haluaisit lapsia?

Vierailija
76/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt kun mun mies oli tavatessamme mua lihavampi, 12 vuotta vanhempi, köyhä duunari. 
Mies oli ollut 10 vuotta iki-sinkku. Pituus 173 cm ja paino 130 kg. Ei ollut omaa autoa, kun ajeli työnantajan autolla. Velkaa oli. Ja tulot noin 2200 brutto. Oli niin köyhä, että itse maksoin kihla ja vihkisormuksen ja häät. 

Nyt takana avioliittoa jo yli 22 vuotta ja 2 lasta. 

AP herää todellisuuteen! Ihan tavalliset ihmiset pariutuu

Vierailija
77/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako mies jolla oli kokemusta mutta kokemus hävinnyt kuin pieru Saharaan ?

Olipa myyntipuhe. Tuskin "kelpaa".

Vierailija
78/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millaisia nämä naiset oli ulkonäöltään? Luultavasti itsekin välität ulkonäöstä, etkä lähesty rumia naisia. 

Vierailija
79/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat hoikan, siron ja kauniin / nätin/ söpön naisen, jolla on kiiltävä, pitkä tukka, hyvä iho. Muodot kohdallaan. 

Naisen pitää myös olla kiltti, hyvä kokki ja pitää kodista huolen. Ja olla kokematon seksuaalisesti (max 1-2 seksikumppania) mutta himokas ja kokeilunhaluinen seksissä. Pervo mutta kiltti. 

Naisen pitää myös elättää itsensä ja tykätä kotona oleskelusta (ei jatkuvaa matkustusintoilua, tai juhlimista, tai lemmikkieläimiä) Nainen ei saisi olla materialisti tai pyöriä Instassa /Facessa. Nainen ei saa olla feministi eikä viher-vasemmistolainen. 

Kun miehet haluavat kumppania he haluavat juuri tällaisen naisen

Vierailija
80/87 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt kun mun mies oli tavatessamme mua lihavampi, 12 vuotta vanhempi, köyhä duunari. 
Mies oli ollut 10 vuotta iki-sinkku. Pituus 173 cm ja paino 130 kg. Ei ollut omaa autoa, kun ajeli työnantajan autolla. Velkaa oli. Ja tulot noin 2200 brutto. Oli niin köyhä, että itse maksoin kihla ja vihkisormuksen ja häät. 

Nyt takana avioliittoa jo yli 22 vuotta ja 2 lasta. 

AP herää todellisuuteen! Ihan tavalliset ihmiset pariutuu

Taidat olla itsekin läski porsas röh röh 🐷