Parisuhteen saaminen on mahdotonta
Jos et miehenä täytä seuraavia kriteerejä, et kelpaa naisille.
- pitkä
- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen
- sosiaalinen ekstrovertti
- paljon kavereita
- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa
- oma, maksettu uudehko auto
- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen
- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona
Prismatestistä on turha huudella, se ei enää tällä vuosisadalla päde.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa rahaa ja mies pillua näin se maailma toimii
Ja jos naiset käyvät töissä ja/tai perivät omaisuutta, niin oh paska. Niinkuin Suomessa tehdään. Tosin, eihän teillä valittajilla omaisuuttakaan ole, vaan painostamalla pitäisi pilhua saaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat löytävät sen parisuhteen nuorena. Ei silloin kenelläkään ole sen kummempaa uraa tai hienoja autoja, ne hankitaan sitten yhdessä.
Esimerkiksi yläkoululaisten ja lukiolaisten eroprosentti patisuhteissa on yli 50%.
En nyt tarkoittanut alaikäisenä vaikka niitäkin pareja on. Omassa lähipiirissä suurin osa on löytänyt kumppanin opiskeluaikana.
- pitkä - osalla naisilla tuo on kriteerinä ei todellakaan kaikilla
- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen - voit itse vaikuttaa tähän menemällä salille ja huolehtimalla tyylistäsi ja ulkonäöstäsi. Terveydestä huolehtiminen on tärkeää, joten jonkinmoinen liikuntaharrastus on hyvä olla, mutta ei tarvitse olla mikään superpumpattu salikalle.
- sosiaalinen ekstrovertti - jokainen ihminen voi opetella parantamaan sosiaalisia taitojaan, introverttius sen sijaan ei ole ongelma, Introvertti ei tarkoita epäsosiaalisuutta. Introvertti voi olla hyvinkin sosiaaline vaan palautuu paremmin omassa rauhassa.
- paljon kavereita - voit itse vaikuttaa tähän, kavereita saa kun opettelee niitä sosiaalisia taitoja
- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa - voit itse vaikuttaa tähän millaisen uran hankit ja miten hallitset tulojasi
- oma, maksettu uudehko auto - voit itse vaikuttaa tähän onko sulla hieno auto vai ei.
- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen - en ole ikinä ollut treffeillä miehen kanssa, jossa oltaisiin keskustelu yläasteen parisuhdekuvioista, jos mies toisi tämmöisen asian esille pitäisin häntä kaistapäisenä
- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona - harrastuksiin on todella helppo vaikuttaa itse
Sitten siihen, mikä oikeasti vaikeuttaa kumppanin saamista: paska luonne, keskustelutaitojen puuttuminen, käytöstapojen puute, uhriutuminen ja valittaminen siitä, miten elämä on epäreilua, elämäntapaongelmat, kuten alkoholismi, se, ettei henkilöllä ole mitään suuntaa tai tavoitteita elämässä (mikä usein liittyy noihin elämänhallinnan ongelmiin), sekä vakavat puutteet hygieniassa – ei käydä suihkussa eikä pestä hampaita päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tästä syystä naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet ja alkavat valtaamaan myös pikkuhiljaa valtaamaan asiantuntija- ja esimiestehtävät. Ja siksi nämä ap:n kaltaiset pillua kipuavat mieslapset eivät kiinnosta. Miksi ottaa joku huollettava, peräsdävedettävä perunasäkki vsivokseen, jolle olet vain pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta.
Miten niin ei Prismatesti päde?
Prismatesti ei päde koska ne parit mitä siellä näkyy eivät ole pareja vaan sisaruksia tai jopa maksettuja henkilöitä.
Näin harhaisia ap:n ajatusmaailman omaavat miehet ovat.
Kyllä Prismoissa käy sinkkujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat löytävät sen parisuhteen nuorena. Ei silloin kenelläkään ole sen kummempaa uraa tai hienoja autoja, ne hankitaan sitten yhdessä.
Esimerkiksi yläkoululaisten ja lukiolaisten eroprosentti patisuhteissa on yli 50%.
En nyt tarkoittanut alaikäisenä vaikka niitäkin pareja on. Omassa lähipiirissä suurin osa on löytänyt kumppanin opiskeluaikana.
Siellä se on vielä suurempi, noin 60%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksj 50+ ikäisten eroprosentti parisuhteissa on tasan 0%, koska niin vanhana ei enää solmita parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat miehen, jonka joku toinen nainen jo koulutti parisuhteeseen sopivaksi. Lapsia ei silti saisi olla eikä sitä exääkään eli lesket tuntuvat olevan kuumaa kamaa.
Koiria koulutetaan. Naiset sen sijaan haluavat miehen, joka on itse sen verran fiksu, että osaa itse toimia parisuhteessa, eikä odota kumppaninsa ottavan vastuuta hänen perustaidoistaan tai toimivan hänen elämänohjaajanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta.
Jaa, mulle taas useampi nainen on sanonut, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle". Jäi vähän epäselväksi miten luonteen olisi pitänyt tuohon tilanteeseen vaikuttaa.
Eli olet tavoitellut jotain miss Helsinki/ InstaBeibe- tason naisia, ja sitten ihmetellyt kun työtön, syrjäytynyt, tavisjorma ei kelpaa?
Hesulissa kaikki tsirbulat kuvittelevat olevansa missitason mimmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismatesti ei päde koska ne parit mitä siellä näkyy eivät ole pareja vaan sisaruksia tai jopa maksettuja henkilöitä.
Niin käy, mutta prismatestin idea on se että ap:n kaltaiset miehet ja saman ajatusmallin omaavat menevät sinne katsomaan niitä pareja. Kun he uskovat että vain se laatikkoleukainen lentäjälääkäri löytää naisen rinnalleen, prismatesti kumoaa tuon tehokkaasti.
“oma, maksettu uudehko auto”
Onko ap vaihtoautomyyjätär?
Vierailija kirjoitti:
- pitkä - osalla naisilla tuo on kriteerinä ei todellakaan kaikilla
- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen - voit itse vaikuttaa tähän menemällä salille ja huolehtimalla tyylistäsi ja ulkonäöstäsi. Terveydestä huolehtiminen on tärkeää, joten jonkinmoinen liikuntaharrastus on hyvä olla, mutta ei tarvitse olla mikään superpumpattu salikalle.
- sosiaalinen ekstrovertti - jokainen ihminen voi opetella parantamaan sosiaalisia taitojaan, introverttius sen sijaan ei ole ongelma, Introvertti ei tarkoita epäsosiaalisuutta. Introvertti voi olla hyvinkin sosiaaline vaan palautuu paremmin omassa rauhassa.
- paljon kavereita - voit itse vaikuttaa tähän, kavereita saa kun opettelee niitä sosiaalisia taitoja
- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa - voit itse vaikuttaa tähän millaisen uran hankit ja miten hallitset tulojasi
- oma, maksettu uudehko auto - voit itse vaikuttaa tähän onko sulla hieno auto vai ei.
- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen - en ole ikinä ollut treffeillä miehen kanssa, jossa oltaisiin keskustelu yläasteen parisuhdekuvioista, jos mies toisi tämmöisen asian esille pitäisin häntä kaistapäisenä
- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona - harrastuksiin on todella helppo vaikuttaa itse
Sitten siihen, mikä oikeasti vaikeuttaa kumppanin saamista: paska luonne, keskustelutaitojen puuttuminen, käytöstapojen puute, uhriutuminen ja valittaminen siitä, miten elämä on epäreilua, elämäntapaongelmat, kuten alkoholismi, se, ettei henkilöllä ole mitään suuntaa tai tavoitteita elämässä (mikä usein liittyy noihin elämänhallinnan ongelmiin), sekä vakavat puutteet hygieniassa – ei käydä suihkussa eikä pestä hampaita päivittäin.
Lisätään tähän vielä se, että putkasta herääminen on ns. normaalia. Tai kavereiden piirissä se on tavanomaista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yyhoomammat antaa kuitenkin seksiä tavismiehillekin, niin ei tarvi ihan naisetonta elämää elää.
Kikkelitelineet ja parisuhdemiehet ovat erikseen. Älä sotke niitä.
Miehen varallisuus ja tulot ovat naisille se tärkein valintakriteeri, kaikesta muusta voi joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tästä syystä naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet ja alkavat valtaamaan myös pikkuhiljaa valtaamaan asiantuntija- ja esimiestehtävät. Ja siksi nämä ap:n kaltaiset pillua kipuavat mieslapset eivät kiinnosta. Miksi ottaa joku huollettava, peräsdävedettävä perunasäkki vsivokseen, jolle olet vain pillu.
Maailma toimii pillun voimalla ilman pillua ei olisi elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin käy, mutta prismatestin idea on se että ap:n kaltaiset miehet ja saman ajatusmallin omaavat menevät sinne katsomaan niitä pareja. Kun he uskovat että vain se laatikkoleukainen lentäjälääkäri löytää naisen rinnalleen, prismatesti kumoaa tuon tehokkaasti.
Noin se on, mutta prismatesti on huono ja vanha, vain nimi on vaihdettu, se oli alkujaan eltsutesti (Elantotesti). Nykyään plussatesti toimii hyvin, plussakaupassa on paljon plussanaisia karamellikäytävillä - parittomia ovat jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Prismatesti?
Prismatesti tarkoittaa että saavutaan lähimpään prismaan vonkaamaan jokaiselta naiselta siellä . Annakkonää miulle , annakkoo jo ny vai heti ?