Cindy, 33, lataa suoraan: ”Minulla on feikit tissit, huulet ja tukka”
Kommentit (103)
Ja "hyvinvointivalmentaja". Miksi en ole yllättynyt.
Huomasikohan kukaan tämän "artikkelin" kirjoittajaa? Juttu vastaa hyvin kirjoittajaansa
Vierailija kirjoitti:
Ja "hyvinvointivalmentaja". Miksi en ole yllättynyt.
Juujuu. Avain hyvään oloon on tosiasioiden kieltäminen, plastiikkakirurgia ja julkisuus
Söisin paskatkin tuosta naisesta
Onko jotain valitettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos on kypsäksi asti paistettu...
Mä jotenkin säälin noita nuoria naisia, jotka tekee erilaisia "kauneusjuttuja" itselleen. Nuoret naiset ovat mun mielestäni kauniita/viehättäviä juurikin siinä nuoruudessaan eikä siinä mitään ylimääräistä tarvita. Millainen ulkonäköelämä heille sitten tulee, kun tulee oikeasti ikää ryppyineen ja kukaties jotain terveydellistä ongelmaa (esim. ihosyöpä kasvoihin ja jota joudutaan leikkaamaan joskus isollakin marginaalilla). Sitten kun nuo ovat vielä täysin samanlaisia, samannäköisiä toimenpiteidensä jälkeen, että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin säälin noita nuoria naisia, jotka tekee erilaisia "kauneusjuttuja" itselleen. Nuoret naiset ovat mun mielestäni kauniita/viehättäviä juurikin siinä nuoruudessaan eikä siinä mitään ylimääräistä tarvita. Millainen ulkonäköelämä heille sitten tulee, kun tulee oikeasti ikää ryppyineen ja kukaties jotain terveydellistä ongelmaa (esim. ihosyöpä kasvoihin ja jota joudutaan leikkaamaan joskus isollakin marginaalilla). Sitten kun nuo ovat vielä täysin samanlaisia, samannäköisiä toimenpiteidensä jälkeen, että pahaa tekee.
Sehän tossa onkin. Noi operaatiot vaatii uusia operaatioita jotta ulkonäkö pysyisi edes jotenkuten siedettävänä vanhenemisen myötä. Lopputulos on yleensä aika karmeaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Olen itsekin vähän samantyylinen sekä ottanut mm. botoxia. Silikonirinnat sen sijaan saattavat ajan saatossa aiheuttaa ongelmia. Ei varmaankaan kaikille kuitenkaan.
No en tiedä, ei tuo nyt kovin kummoinen edes tuo lopputulos ole. Kovin näyttää muovilta.
Tyttökaksosille nimiksi Cindy ja Tindy?
Miten tuo voi puhua luonnollisesta lopputuloksesta jos tehdyt toimenpiteet näkee jo kaukaa. Luulis että 33-vuotiaalla on enemmän järkeä päässä ja vähän miettisi mitä sanoo ääneen maan suurimmassa lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voi puhua luonnollisesta lopputuloksesta jos tehdyt toimenpiteet näkee jo kaukaa. Luulis että 33-vuotiaalla on enemmän järkeä päässä ja vähän miettisi mitä sanoo ääneen maan suurimmassa lehdessä.
No ajatusmaailmaltaan oikeastaan kuvaa aika hyvin kolmikymppistä ihmistä nykyään
Ruma nainen. Ei mitään persoonaa
Säälittää, kun ihminen pilaa terveytensä, eikä edes tajua sitä.
Ehkä pian myös tekohampaat ja tekoäly’
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laitetun näköinen. Viettää varmaan peilin äärressää pari tuntia ennen kuin käy lähikaupasta ostamassa kauaramaitoa.
Miksi keksit että VARMAAN.? MIten hänen laittautumiset sinun elämääsi häiritsee?? Älä puutu ihmisten elämään. Ymmärrätkö?
Rauhoitu ja ota lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Turpa tukkoon, kuvottava otus. Tämä ei ole Ylilauta.
Vierailija kirjoitti:
Lykkisin
Siis jyrkänteeltä alas.
Sinä menisit polvillesi tuon akan edessä alta aikayksikön.