Cindy, 33, lataa suoraan: ”Minulla on feikit tissit, huulet ja tukka”
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan fiksu mies ei tervehdi häntä.
Miksi ei? Kohtelias pitää olla kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon iläisen pitäs olla freesi ilman mitään aineita. Muija viettää todennäköisesti vähemmän tervettä elämää.
Miten hänen elämä vaikuttaa sun elämään kun minun elämään ei mitenkään? Vai onko vaan tarve haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Jpo no minulla on oikeat mutta en ajatellut mennä Ilta-Lehteen..
Niikööööö moukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen mitä muutkin instagram "mallit". Ulkonäköä on, mutta siinäpä se koko elämä pyöriikin.
Nätti ri kaunis. Persoona puuttuu. Kaikki ihan samanlaisia ei toisistaan erota, eikä tilienkään sisältö eroa mitenkään.
Mitä urputat kyylä? Miksi kyyläät ellet pidä heistä vastaa !!!
Vierailija kirjoitti:
Onko rumis kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Liian laitetun näköinen. Viettää varmaan peilin äärressää pari tuntia ennen kuin käy lähikaupasta ostamassa kauaramaitoa.
Miksi keksit että VARMAAN.? MIten hänen laittautumiset sinun elämääsi häiritsee?? Älä puutu ihmisten elämään. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rumis kateellinen?
Juuu, minä se vaki mt läski täällä kateuttani ja ilkeyttäni haukun...ise olen rum, läski ja erakoitunut ent alkoholisti. 🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox pilaa kasvot ja kehon pidemmällä aikavälillä.
Aine estää kasvojen lihasten yhteistyön, eli jokin toinen lihas joutuu tekemään enemmän työtä ja kiristyy liikaa. Tämä voi lopulta johtaa esim. niska- ja jopa selkävaivoihin. Hermomyrkky päätyy lopulta jonnekin muualle, vaikka käytetäänhän sitä liikahikoiluun ym. Kasvoihin en ikinä laittaisi.
Mutta nätti nainen muuten!
Minulla on laitettu migreenin ja bruksismin takia jo vuosikausia. Ihan paskapuhetta.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta Botox on vahvaa myrkkyä, joten jokainen vähääkään järkevä ihminen ymmärtää, että vaikutukset saattavat tulla esiin vasta ajan mittaan.
Ajattelen, että ihminen on laaja kokonaisuus ja jos jokin lihasryhmä lakkaa toimimasta ja vähitellen surkastuu niin väistämättä se vaikuttaa jollain tavalla koko kehoon. Käsittääkseni esim. poskilihakset ohenevat pitkäaikaisessa käytössä ja tämä vaikuttaa myös hampaisiin.
Botoxin hyödyt esim. sinun kohdallasi migreenin hoidossa ovat varmasti sen verran kannattavat, että mikäs siinä, sehän on silloin järkevää hoitoa sinulle.
Mutta puhtaasti ryppyjen silotukseen suosittelisin kasvolihasten mekaanista rentoutusta ja hierontaa, enkä missään nimessä myrkyn pistämistä kehoon.
Ajatella mihin ihmiset ovat valmiita ollakseen "kauniimpia".
Vierailija kirjoitti:
Ja meitä kiinnostaa ihan vtusti. Neiti voi mennä töihin ja ottaa Ukko Ylijumalan sydämeensä. Muuta neuvoa ei heru.
Kukaan ei sinunlaisen haukkuvan , kirolilevan neuvoja tarvitse. Siisti suusi ensimmäiseksi se rumentaa naista. Myös haukkuminen rumentaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista miten tämä myy hyvinvointia muille ja käyttää tienaamansa rahansa epäterveellisyyksiin
Aika iroonista että hänen rahankäyttönsä ei kuulu sinulsiselle läskille haukkuvalle koiralle hevonvittua. Aika kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja feikki nimi.
Ja kuulluu sinulle miten ???
Vierailija kirjoitti:
Tiedot of-tilistä? Haluan tarkistaa rypyn vaaleusasteen.
Hyi minkälainen sairas kyylä voit olla . Kerro mitä hyödyt? Onko sulla omaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista miten tämä myy hyvinvointia muille ja käyttää tienaamansa rahansa epäterveellisyyksiin
Aika iroonista että hänen rahankäyttönsä ei kuulu sinulsiselle läskille haukkuvalle koiralle hevonvittua. Aika kivaa.
Ei Cindy kannata mennä iltalehteen puhumaan jos ei kestä keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen mitä muutkin instagram "mallit". Ulkonäköä on, mutta siinäpä se koko elämä pyöriikin.
Sinä et tiedä mitään heidän elämästä. Sinun elämä pyörii näitä kyylätessä ja tänne haukkumisessa. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jää jäljelle? No hän sentään myönsi asian toisin kuin moni muu julkkistsirpula.
Kelle niitä pitää myöntää? Kaikilla on oikeus tehdä keholleen mitä lystää.
Jospa inseli hakeutuisit hoitoon.
Koskaan ei puhuta mitä haittavaikutuksia botox aiheuttaa. Aina vain saa lukea siitä, miten jokaisella on siihen oikeus. Juuri katsoin jonkun vaikuttajan vlogin kun kovettuneita huulitäytteitä poistettiin. Puudutuksesta huolimatta sattui, itketti ja veri roiskui. Ja jonkun kaveri oli saanut autoimmuunioireita botoxien jälkeen.
Ei kelpaisi. Nämä feikit haisee pahalle, kun siirretty rasva mätänee ja silikonit kapseloituu ja aiheuttaa ympäröivään kudokseen tulehdusta. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei puhuta mitä haittavaikutuksia botox aiheuttaa. Aina vain saa lukea siitä, miten jokaisella on siihen oikeus. Juuri katsoin jonkun vaikuttajan vlogin kun kovettuneita huulitäytteitä poistettiin. Puudutuksesta huolimatta sattui, itketti ja veri roiskui. Ja jonkun kaveri oli saanut autoimmuunioireita botoxien jälkeen.
Nämä on hirveä rasitus elimistölle ja voi aiheuttaa alopecian.
Jpo no minulla on oikeat mutta en ajatellut mennä Ilta-Lehteen..