Hirveää, kun kampaaja on laittanut kuusikymppiselle "reippaat ja nuorekkaat" hiukset
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on arvokas vanhentuminen?
Pitää näyttää aikuiselta ja myös käyttäytyä sen mukaisesti eikä olla kuin keskenkasvuinen kakara.
Joo. Ei kannata ottaa mallia Z- ja alfa-sukupolvilta yhtään missään asiassa.
Mikä on tää halveksittu "reipas ja nuorekas" tyyli sitten? Itse ajattelen enemmän kasvojen muotoa ja värejä, jotka passaa ihmiselle, ja mitkä ei - en kritisoi ihmisen ikää tai kampausta. Yhelle sopii vanhetessa voimakkaan punainen tukka, toisella se näyttää tekemällä tehdyltä. Yhestä tuli kuuskymppisenä upea blondi.
Yhellä kaverilla (noin 65) on lyhyeksi kynitty tosi ohut tukka ja semmonen neliön mallinen pää, iso neliö naama, iso suora viivasuu, ja on jotenkin outoa kun sille on nyt leikattu harmaa pottamalli ja se naama on neliö ja se potta on pieni, kiertää lähinnä päälakea tasaisesti kuin liian pieni kypärä. Hirveät rahat pisti siihen että tehtiin luonnollinen harmaantuminen, raitoja pitkin vuotta. Nyt on harmaa räiskäle päälaella ja sen alla iso neliö, naama.
Muista se itse, kin olet kuuskymppinen. Toivottavasti olet silloin jo huomattavasti viisampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää aikuiselta ja myös käyttäytyä sen mukaisesti eikä olla kuin keskenkasvuinen kakara.
Joo. Ei kannata ottaa mallia Z- ja alfa-sukupolvilta yhtään missään asiassa.
Ei todellakaan. Ei itseänsä tyhmemmiltä mitään mallia pidä ottaa missään asiassa.
Kuusikymppinen ei ole mummo. Tässä iässä on hyvä pitää lyhyttä tukkaa, ainakin ohuthiuksisten, ja ap voi pitää turpansa kiinni.
N51
Minä vedän kaljuksi kun täytän 60. Aloitus on todella typerä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää halveksittu "reipas ja nuorekas" tyyli sitten? Itse ajattelen enemmän kasvojen muotoa ja värejä, jotka passaa ihmiselle, ja mitkä ei - en kritisoi ihmisen ikää tai kampausta. Yhelle sopii vanhetessa voimakkaan punainen tukka, toisella se näyttää tekemällä tehdyltä. Yhestä tuli kuuskymppisenä upea blondi.
Yhellä kaverilla (noin 65) on lyhyeksi kynitty tosi ohut tukka ja semmonen neliön mallinen pää, iso neliö naama, iso suora viivasuu, ja on jotenkin outoa kun sille on nyt leikattu harmaa pottamalli ja se naama on neliö ja se potta on pieni, kiertää lähinnä päälakea tasaisesti kuin liian pieni kypärä. Hirveät rahat pisti siihen että tehtiin luonnollinen harmaantuminen, raitoja pitkin vuotta. Nyt on harmaa räiskäle päälaella ja sen alla iso neliö, naama.
Kauhean rumasti puhut kavereistasi. En haluaisi olla kaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, kun lähestyn noita vuosia ja tukka on ruvennut tummenemaan. En sitten vaalennakaan sitä enää. Ei ole harmaata. Isällänikin oli melkein musta tukka kuusikymppisenä ja mummolla. Eli mikä tämmöinen ilmiö, että hiukset tummenevat harmaantumisen sijaan? Toki sitten kasi-ysikymppisenä meijänkin suvussa ollaan jo harmaita. Mietin olisko joku kilpirauhasjuttu, kun oon lihonutkin..
Punaisen määrä? Itselläni on vaaleassa hiuksessa niin paljon punaista, että esim. raidoituksessa normaali hapete ei riitä, pitää laittaa enemmän.
Edellisestä raisoituakäsityksestä on yli 30 v, enkä ole värjäillytkään. Hiukset lähtivät pikkuhiljaa tummenemaan, ovat lähinnä vaaleahkon ruskeat, harmaata ei ole.
T N60+
Vierailija kirjoitti:
Mikä malli se on? Mulla tulee olemaan kuuskymppisenäkin sellaiset hiukset mitkä mä haluan. Eli pitkä tukka.
56v.
Mulla taas suht lyhyt. Koska haluan. Jumankauta, jos tässä iässä alkais kyselemään muiden mielipiteitä omasta tukastaan.
Ei nuorisolaistenkaan muodit oo kovin kauniita aina. Isot rillit ja keveälahkeiset housut näyttää mun silmään typerältä, mutta hekin saa pukeutua aivan just niin kuin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, kun lähestyn noita vuosia ja tukka on ruvennut tummenemaan. En sitten vaalennakaan sitä enää. Ei ole harmaata. Isällänikin oli melkein musta tukka kuusikymppisenä ja mummolla. Eli mikä tämmöinen ilmiö, että hiukset tummenevat harmaantumisen sijaan? Toki sitten kasi-ysikymppisenä meijänkin suvussa ollaan jo harmaita. Mietin olisko joku kilpirauhasjuttu, kun oon lihonutkin..
Äidilläni ja hänen isällään oli lapsena aivan vaalea, aikuisena maantienvärinen ja vanhuksena tumman ruskea tukka. Ei ollenkaan harmaata. Kyllä se on vaan yksi tavallisista suomalaisista hiustyypeistä. Jo alkuaan tummahiuksiset harmaantuvat aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos et tiedä.
No en tiedä. Kun ei ole tarve arvottaa kenenkään vanhentumisia.
Omille kasvoille sopiva leikkaus ja hiusten pituus. Toisille sopii toisenlainen kampaus ja toisille toisenlainen, koska kasvot eivät ole kaikilla samanmuotoiset.