Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienasin 850 euroa myymällä tavaraa.

Vierailija
15.08.2026 |

Sain varastoa tyhjennetyä. Myin kaikenlaista tavaraa kuten tapetti rullia 12 kpl, bensatankkeja kolme, polkupyörän, mattoja, keittiön pöydän, vanhan perämoottorin myin varaosiksi. Kyllä ihmiset ylättäen ostaa tavaraa jos se vaan on hyvää ja tarpeellista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoit tavaroista?

Vierailija
22/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin…?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin joskus rakennustavaraa joita olin ottanut itselleni eri raksahommista. Sain niistä 8000 euroa. Tavarat oli sellaisia että olis mennyt kaatopaikalle joten otin niitä itselleni. Uskomatonta mitä työnantajat voi heittää kaatopaikalle joten otin itselle.

Vierailija
24/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran myin sohvan. Pyysin siitä jotain 50€. Ostajat pyysivät viemään sen heille 10km päähän. Otin kaverin mukaan ja vein. Perillä ne antoi  läjän seteleitä kouraan ja siinä oli joku 300€ rahaa. Oltiin vähän äinistyneitä että mitä ihmettä . Ehkä heillä oli liikaa rahaa tai arvostivat suuresti tuomista.

Vierailija
25/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt kesän aikana monen tonnin edestä tavaraa, jolle itselläni ei ole enää käyttöä. Kaikenlaista harrastuksiin liittyvää. Yhteensä jonkun 7000-8000 euron edestä. Työlästä puuhaa osa. Varsinkin Facebook marketplacen kautta tulee vaikka minkälaista kyselyä. Ja tarjouksia, jotka on puolet myyntihinnasta.

Olen viimeisen 15 vuoden aikana huomannut, että jo myy jotain itselleen tarpeetonta, pitää tehdä se jossain myytävään tuotteeseen liittyvässä harraste- tms ryhmässä. Tori.fi tms ovat vihoviimeisiä paikkoja myydä. Tinkijöitä ja huijareita täynnä, eivätkä ihmiset vaivaudu lukemaan ilmoituksia. Esimerkiksi: tuote postitetaan, niin ensimmäisen 5 minuutin aikana 3 tai 4 ihmistä kysyy, milloin voi tulla noutamaan tuotteen....  Harrasteryhmiin nämä tyypit eivät niin helposti tunkeudu. 

Vierailija
26/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin vanhan pikkuvikaisen auton nettiautoon myyntiin. Ensimmäinen romu-ukko puolen minuutin päästä laittoi sähköpostin, että tulee hakemaan auton pois kahvipaketilla. Minä siihen, ettei auto lähde pihasta kuin 150€:lla käteistä. Ukko tuli ja kun kysyin, että mitä on tekemässä, niin sanoi, että ottaa auton kyytiin. Sanoin, että ensin maksu, sitten auto. Yritti tarjota kahvipakettia. Sanoin, että hinta on 150€, kuten ilmoituksessa lukee. Äijä häipyi vasta, kun sanoin soittavani poliisit paikalle ja ilmoittavani meneillään olevasta varkaudesta. Seuraavana päivänä yksi asentajaopiskelija osti auton.  Osti siihen varaosia kuulema jollain 50-100€:lla ja vei leimalle. Oli mennyt huomautuksitta läpi. Pisti nettiautoon myyntiin vuoden leimalla ja sama romu-ukko oli taas laittanut sähköpostia, että tulee hakemaan auton... Kuulema tällä kertaa oli ehtinyt nostaa auton jo kyytiin kouralla rikkoen, joten ilmeisesti päätyi käräjille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi