SDP: Yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään!!
Sdp: yksilön on otettava enemmän vastuuta
Otsikko hesarissa!!! Mihin sosialismi on menossa.🥳
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että mitä vähemmän valtio on ihmisiä varten, sitä vähemmän myös veroja on maksettava.
Viimeinen sammuttaa valot.
Ehei! Me SDP:ssä olemme sitä mieltä että ihmsiten on maksettava yhä enemmän veroja, mutta teidän on otettava vastuu itsestänne koska käytämme ne verorahat muiden elättämiseen.
Ja me Persut nostamme alvia ja hintoja, jotta voimme kerätä rahat puolueellemme!
Suomalaisilla on liian hyvä elintaso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten demarit voi olettaa, että heitä äänestävät pärjäisivät yksin, kun demarit ja vassarit ovat paaponeet vuosikymmeniä aikuisia ihmisiä kuin hiekkalaatikolla leikkiviä kakaroita? Äönestäjäthän on ihan hukassa ilman kuuta taivaalta ennen vaaleja lupaavaa ja haaleaa kättä lopulta tarjoavaa puoluettaan.
Pohjoismaiden hyvinvointi on perustunut demokratiaan. Niiden myötä sinäkin olet saanut ilmaisen koulutuksen, terveyden- ja hammashoidon, sairauspäivärahat, lomarahat, järjellisen työviikon tunneissa, palkalliset pyhäpäivät, korotetut ilta- ja pyhälisät, vanhempainrahat, lääkekorvaukset ja kohtuulliset terveydenhuoltomenot jne. Kaikki nämä olleet oikeistohallituksen aikana moukarin alla, tai tulevat olemaan. Anarkiaako sinä tänne Suomeen kaipaat?
Hyvinvointimme rakentaneet ihmiset kävi sodan ja teki vtusti työtä. Nykyporukka hinkkaa puhelinta työajalla ja tahtoo mahdollisimman paljon omaa aikaa.
Kaipaan todella vanhoja aikoja milloin kovaa työntekoa arvostettiin
Kova työnteko ei kannata nykyään.
1. Tuottava työ on siirretty Aasiaan ja Itä-Euroopan köyhiin maihin
2. Suomen luonnonvaroja ei hyödynnetä täysimääräisesti ideologisista syistä (ympäristö- de-growth- ja pääomavastaisuuusideologiat)
3. Verotuksella kerättyjä rahoja käytetään afrikkalaisten ja hiekkamuslimien elättämiseen
4. Kaikki rakennetaan hajoamaan ja kaikki on ihmisvastaista joten se mitä ostat rahallasi ei ole laadukasta tai kestävää eikä sitä pääosin edes kannata ostaa
Vaan minäpä olen pärjännyt ihan mukavasti kovalla työnteolla. Suosittelen kokeilemaan
Vierailija kirjoitti:
Lindtman on ns oikeistodemari. Sanna Marin oli vasemmalla kuin vasemmistoliitto keskimäärin. Voi ihan tarkistaa vanhasta vaalikoneista kuinka Sannan vastaukset lähellä kommunismia.
Voivoi, ei pyöri persuilla mielessä muu kuin kommunismi😅😅
Ensimmäinen vastuunotto olisi laittaa ulkomaan suurlähetystöihin käyntimaksu, en tiedä onko tällaista? Toinen olisi se, että jos matkustat paikkaan joka epävakaa tms. niin hoidat itse itsesi kotiin sieltä samoin maksat mahdolliset lunnaat takaisin valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sosialismi ryhtynyt kannattamaan yksilönvapauksia?????????
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Toimittaja haastatellut tietämättään kokoomuslaista.
Oikea otsikko Hesarissa:
"Kokoomus ja Sdp: yksilön on otettava enemmän vastuuta.
Kokoomus ja Sdp arvioivat, että yksilön on kannettava jatkossa suurempi vastuu itsestään.
Kokoomuksen Jukka Kopra sanoo, että suomalaiset ovat liian riippuvaisia julkisista palveluista.
Ekonomisti Elina Pylkkänen arvioi HS:ssa, että yksityiselle velalle olisi Suomessa kasvuvaraa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että mitä vähemmän valtio on ihmisiä varten, sitä vähemmän myös veroja on maksettava.
Viimeinen sammuttaa valot.
Ehei! Me SDP:ssä olemme sitä mieltä että ihmsiten on maksettava yhä enemmän veroja, mutta teidän on otettava vastuu itsestänne koska käytämme ne verorahat muiden elättämiseen.
Ja me Persut nostamme alvia ja hintoja, jotta voimme kerätä rahat puolueellemme!
Suomalaisilla on liian hyvä elintaso!
Persut eivät hallitse Suomessa hintoja, kun meillä ei ole sosialismin kuuluvaa keskussuunnittelukomiteaa säätämässä niitä toveri. Hinnat nousivat valtavasti koronan aikana ja sen jälkeen kun Sannan hallitus laittoi valtavasti velkarahaa kiertämään Suomen talouteen ja nosti tällä tempulla työllisyyttä ja BKT:ta mutta lisätuotantoa ei syntynyt mistään jolloin yhä suurempi määrä rahaa kilpaili samasta ellei hieman putoavasta määrästä tuotteita ja hyödykkeitä.
Lopulta se valui pörssikursseihin kun Sannan elvytysrahat keräytyivät pois tuottamattomilta kuten aina käy. Kiitos siitä Sannalle, minunkin sijoitusteni arvo nousi merkittävästi kuten aina vasemmiston ollessa vallassa Suomessa. Kuulun nykyään jo 15% ikäluokkani varakkaimpiin kiitos Sannan ja Antin "RAHAA ON!" politiikan.
Uusliberalismia. Eipä tarvitse äänestää tuotakaan puoluetta.
Minä olen samaa mieltä ”oikeistodemareiden” kanssa siitä että yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään vaikka sellaista päivää tuskin tulee että SDP:tä äänestäisin.
Jos yhtään on SDP:n puheita kuunnellut rivien välistä niin on oppinut huomaamaan että vaikka demarit näennäisesti ovat vastustaneet kaikkea mitä nykyinen hallitus on tehnyt (kuten kunnon oppositiopuolueen kuuluukin) niin eivät he seuraavan kerran hallituksessa ollessaan ole sitoutuneet perumaan juuri mitään näistä tehdyistä toimenpiteistä. Leikkauksiakin on tulossa vain lisää ja näillä puheilla demarit petaavat jo hallitusta Kokoomuksen kanssa joka tulee tekemään enemmän tai vähemmän kokoomuslaista talouspolitiikkaa kuten aina Kokoomuksen ollessa hallituksessa.
Minä näen jo mielessäni miten nykyiseen pettyneet äänestäjät jotka ovat laittaneet toivonsa demareihin vuoden tai kahden päästä itkevät kuinka he kokevat tulleensa jälleen petetyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtman on ns oikeistodemari. Sanna Marin oli vasemmalla kuin vasemmistoliitto keskimäärin. Voi ihan tarkistaa vanhasta vaalikoneista kuinka Sannan vastaukset lähellä kommunismia.
Voivoi, ei pyöri persuilla mielessä muu kuin kommunismi😅😅
Toveri, se on Sannalla mielessä. Kommentti koski hänen vaalikonevastauksiaan jossa Sannan näkemykset olivat SKP:n kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vastuunotto olisi laittaa ulkomaan suurlähetystöihin käyntimaksu, en tiedä onko tällaista? Toinen olisi se, että jos matkustat paikkaan joka epävakaa tms. niin hoidat itse itsesi kotiin sieltä samoin maksat mahdolliset lunnaat takaisin valtiolle.
Ja tuollaista tapahtuu kuinka monta? 2-3 tapausta kymmeneen vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä ”oikeistodemareiden” kanssa siitä että yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään vaikka sellaista päivää tuskin tulee että SDP:tä äänestäisin.
Jos yhtään on SDP:n puheita kuunnellut rivien välistä niin on oppinut huomaamaan että vaikka demarit näennäisesti ovat vastustaneet kaikkea mitä nykyinen hallitus on tehnyt (kuten kunnon oppositiopuolueen kuuluukin) niin eivät he seuraavan kerran hallituksessa ollessaan ole sitoutuneet perumaan juuri mitään näistä tehdyistä toimenpiteistä. Leikkauksiakin on tulossa vain lisää ja näillä puheilla demarit petaavat jo hallitusta Kokoomuksen kanssa joka tulee tekemään enemmän tai vähemmän kokoomuslaista talouspolitiikkaa kuten aina Kokoomuksen ollessa hallituksessa.
Minä näen jo mielessäni miten nykyiseen pettyneet äänestäjät jotka ovat laittaneet toivonsa demareihin vuoden tai kahden päästä itkevät kuinka he kokevat tulleensa jälleen petetyiksi.
Itse olen sitä mieltä että kunnon oppositiopuolueen ei pitäisi vastustaa automaattisesti kaikkea mitä hallitus tekee jos hallituksen toiminta on maan ja Suomen kansan etujen mukaista. Pitäisi vastustaa vain huonoja päätöksiä kuten vaikkapa Ruotsissa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oikea otsikko Hesarissa:
Kokoomus ja Sdp arvioivat, että yksilön on kannettava jatkossa suurempi vastuu itsestään.
Kokoomuksen Jukka Kopra sanoo, että suomalaiset ovat liian riippuvaisia julkisista palveluista.
Ekonomisti Elina Pylkkänen arvioi HS:ssa, että yksityiselle velalle olisi Suomessa kasvuvaraa."
Ottaako kokoomus tai demarit pikkuhiljaa vastuuta siitä, että suomeen saataisiin reippaasti lisää palkkaa maksavia oikeita työpaikkoja mahdollisiman nopeasti, vai jääkö tää taloudenhoito taas kerran siihen että köyhää piiskataan ja toivotaan että se omin avuin onnistuu lopettamaan köyhänä olemisen?
Tähän asti molemmat puolueet on aika täysin keskittyneet tuohon jälkimmäiseen, sipilää lukuunottamatta. Mutta sipilä olikin oikea yrittäjä eikä poliitikko ja tajusi että tulokset ratkaisee eikä lässytys ja ideologia. Sipilä painostettiin varsinkin vasemmiston maalituksella ulos politiikasta ja jäljelle jäi lässytys ja ideologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen jo mielessäni miten nykyiseen pettyneet äänestäjät jotka ovat laittaneet toivonsa demareihin vuoden tai kahden päästä itkevät kuinka he kokevat tulleensa jälleen petetyiksi.Itse olen sitä mieltä että kunnon oppositiopuolueen ei pitäisi vastustaa automaattisesti kaikkea mitä hallitus tekee jos hallituksen toiminta on maan ja Suomen kansan etujen mukaista. Pitäisi vastustaa vain huonoja päätöksiä kuten vaikkapa Ruotsissa toimitaan.
Suomeen kärkkäästi ollaan kopsaamassa asioita ruotsista. Sääli vaan että vain ne tyhmimmät asiat, eikä niitä joilla ruotsalainen yhteiskunta menestyy taloudellisesti.
Vasemmiston elintila suomessa pienenee samaa tahtia kun yksityisen talouden ongelmat kasvaa. Luonnollinen loistenhäätö on jo käynnissä. Demarit yrittää löytää paikkaansa uusilla argumenteilla kun kansalaiset tajuaa mihin ollaan menossa ja sitä vastikkeetonta rahaa ei tulekaan taskuihin
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto alkaa keksiä tekosyitä miksi persut on oikeassa mutta kumminkin väärässä. Vaalit lähestyy.
Nyt on alkanut tulemaan demarifanittajilta jo persumaista tekstiä. Samalla kerrotaan että tämä on ok, koska tämä ei ole rasistista. Vuosia persut ovat esittäneet samoja asioita, samalla tavoin ja se on ollut demareiden mielestä rasismia.
Kyllä ihmisen mieli kääntyy hassuille mutkille.
Vieläkö jotkut sdp:tä haluaa äänestää? Tekopyhin puolue joka huutelee mitä sylki suo mielistelläkseen äänestäjiä ja aiheuttaen ymmärtämättömyydellä/ piittaamattomuudella lisävelkataakkaa kurjistaen pitkällä juoksulla kaikkien oloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaista tapahtuu kuinka monta? 2-3 tapausta kymmeneen vuoteen?
Somalien suomalaisten maksamat kotimaanlomat loppuivat äkkiä kun Al-Shabaab eli islamilainen terojäjrestö alkoi häviämään hallituksen joukoille. Heille sitten lätetystö makseli paluumatkoja. Mielenkiintoista tässä on se että eikös turvallisuustilanteen parantumisesta olisi pitänyt aiheutua päinvastoin vähemmän tarvettta palata etuajassa? Oliko niin että palaajien motiivina oli poistua Suomeen suojaan hallituksen joukoilta eli olivat siellä AL-Shabaabin riveissä ollessaan "lomalla"?
Toki asuvat Suomessa humanitäärisen suojeluntarpeen vuoksi koska eivät voi asua Somaliassa mutta lomalla voivat hyvin olla jostain syystä siellä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ne kopioi kokonaisuudessaan persujen vaaliohjelman.
Voi persuparkoja, mitä niille sitten jää? Pelkkä öyhöttäminen ilman vastuuta ei riitä.
Sinulla meni vellit ja jauhot sekaisin. Se on SDP joka öyhöttää ilman vastuuta oppositiossa ja persut kantaa vastuuta hallituksessa.
Persujen öyhötys ennen vaaleja, ei vastuuta puheista vieläkään.
"Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”"
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/32df6afc-3f38-4bf4-9dd1-6f372ec557ca
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oikea otsikko Hesarissa:
Ottaako kokoomus tai demarit pikkuhiljaa vastuuta siitä, että suomeen saataisiin reippaasti lisää palkkaa maksavia oikeita työpaikkoja mahdollisiman nopeasti, vai jääkö tää taloudenhoito taas kerran siihen että köyhää piiskataan ja toivotaan että se omin avuin onnistuu lopettamaan köyhänä olemisen?
Tähän asti molemmat puolueet on aika täysin keskittyneet tuohon jälkimmäiseen, sipilää lukuunottamatta. Mutta sipilä olikin oikea yrittäjä eikä poliitikko ja tajusi että tulokset ratkaisee eikä lässytys ja ideologia. Sipilä painostettiin varsinkin vasemmiston maalituksella ulos politiikasta ja jäljelle jäi lässytys ja ideologia.
Olet ymmärtänyt väärin. Joko tarkoituksella tai tyhmyyttäsi. Työpaikat tulevat firmoista ja politikkojen pitää tehdä työtä jotta firmat kasvaisivat suomessa ja palkkaisivat suomalaisia. Tämä on ollut myrkkyä niin kokkareille kuin muillekin vassareille.
Koska yksikään demari on viimeksi ottanut vastuuta yhtään mistään itse tekemästään?
Sanna? Uniper oli muiden vika, iloa ja valoja jauhobileissä, etc.
Antti L? Enhän minä nyt nassebileitä
Tytti? Ahdistelukohu on loppuunkäsitelty ja turha kysellä enempää
Etc.