SDP: Yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään!!
Sdp: yksilön on otettava enemmän vastuuta
Otsikko hesarissa!!! Mihin sosialismi on menossa.🥳
Kommentit (33)
Meinaatko sosialisteilta unohtua kommuuni-ideologia?,mahtaa Lenin pyöriä muurissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa pakko nostaa hattua demareiden talousgurulle Joona Räsäselle kun sanoo suoraan, että mm terveydenhuollon asiakasmaksuja on pakko korottaa.
Heh heh. Arvaa koskeeko ruskeita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Yritän kovasti kyllä, opiskelin uuden ammatinkin kun olin työkyvytön aiempiin. Vaikea ottaa vastuuta kun ei saa töitä. Ehkä voisi luoda jotain suojatyöpaikkoja tällaisille osatyökykyisille joita kukaan ei palkkaa.
Tai yli-ikäiselle työttömälle, jota demari haluaa joka kerta rangaista siitä, että mitäs menit vanhenemaan
Seuraavaksi ne kopioi kokonaisuudessaan persujen vaaliohjelman.
En kyllä pidä tuosta sdp:n nykyjohdosta, erityisesti tämän Joonan asemaa ihmettelen?
Ja siis minusta mitkään terveydenhuollon maksut eivät ole todellakaan mikään vastuunoton merkki, aika harva kuitenkaan valitsee itse sairastua.
Toki varmaan jotain sarjavalittajia on, mutta ajattelen, että heille voisi luoda jonkun oman palvelun jossa saisi teetä ja sympatiaa.
Ja siis minustakin on joitain palveluja joissa ihminen voisi ottaa ennemmän vastuuta, esim. ulkomailla (omaa tyhmyyttään) pulaan joutuminen, mutta terveydenhuolto se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän kovasti kyllä, opiskelin uuden ammatinkin kun olin työkyvytön aiempiin. Vaikea ottaa vastuuta kun ei saa töitä. Ehkä voisi luoda jotain suojatyöpaikkoja tällaisille osatyökykyisille joita kukaan ei palkkaa.
Tai yli-ikäiselle työttömälle, jota demari haluaa joka kerta rangaista siitä, että mitäs menit vanhenemaan
No, mutta se on myös sitä vastuunottoa, että pitää itsestään huolta. Minusta karmea ajatus että 55 vuotiaana ihmisen olettaisin olevan niin raihnainen ja älyllisesti taantunut ettei työllistymisestä ole toivoa.
Ja siis äänestän vasemmistoa.
No demaripoliitikot eivät ainakaan mitään vastuuta kanna mistään.
Ajellaan kännissä ja hölistään mitä sylki suuhun tuo.
Demarit ovat eduskunnan heikoimmin koulutettuja. Kokoomuslaiset kansanedustajat ovat eduskunnan parhaiten koulutettuja. Yllättäen myös persujen koulutustaso on verrattain korkea. Tämä ei kyllä koske rasisti Peltokangasta joka on joku kiertävä kaupustelija.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että mitä vähemmän valtio on ihmisiä varten, sitä vähemmän myös veroja on maksettava.
Viimeinen sammuttaa valot.
Ehei! Me SDP:ssä olemme sitä mieltä että ihmsiten on maksettava yhä enemmän veroja, mutta teidän on otettava vastuu itsestänne koska käytämme ne verorahat muiden elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta se on myös sitä vastuunottoa, että pitää itsestään huolta. Minusta karmea ajatus että 55 vuotiaana ihmisen olettaisin olevan niin raihnainen ja älyllisesti taantunut ettei työllistymisestä ole toivoa.
Ja siis äänestän vasemmistoa.
Miksi äänestät vasemmistoa? Tunne- ja perinnesyistä ilmeisesti kun ei sille ole ollut 2000-luvulla mitään perusteita enää jos ajatellaan asiaa työväenaatteen kannalta.
Nykypäivänä ei siis riitä että yksilö opiskelee itselleen amk-ammatin vaan hänen on otettava enemmän vastuuta ja luotava itse oma työpaikkansa?
Näitä amkista valmistuneita on nyt ennätysmäärä työttömänä. Sama koskee muitakin korkeasti koulutettuja.
Lindtman on ns oikeistodemari. Sanna Marin oli vasemmalla kuin vasemmistoliitto keskimäärin. Voi ihan tarkistaa vanhasta vaalikoneista kuinka Sannan vastaukset lähellä kommunismia.
Eli persut on oikeassa, mutta vasurit ei voi sitä myöntää...