SDP: Yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään!!
Sdp: yksilön on otettava enemmän vastuuta
Otsikko hesarissa!!! Mihin sosialismi on menossa.🥳
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa pakko nostaa hattua demareiden talousgurulle Joona Räsäselle kun sanoo suoraan, että mm terveydenhuollon asiakasmaksuja on pakko korottaa.
Joona on myös demareiden viinaguru.😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ne kopioi kokonaisuudessaan persujen vaaliohjelman.
Voi persuparkoja, mitä niille sitten jää? Pelkkä öyhöttäminen ilman vastuuta ei riitä.
Sinulla meni vellit ja jauhot sekaisin. Se on SDP joka öyhöttää ilman vastuuta oppositiossa ja persut kantaa vastuuta hallituksessa.
Persujen öyhötys ennen vaaleja, ei vastuuta puheista vieläkään.
"Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”"
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/32df6afc-3f38-4bf4-9dd1-6f372ec557ca
Itse katson monta pitkää haastattelua ennen vaaleja joissa Purra toi ihan selvästi esiin millaista talouspolitiikkaa he tulevat ajamaan. Kun Purra pääsi ministeriksi, hän ajoi esittämäänsä politiikkaa. En pettynyt. Päinvastoin. Olen hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa pakko nostaa hattua demareiden talousgurulle Joona Räsäselle kun sanoo suoraan, että mm terveydenhuollon asiakasmaksuja on pakko korottaa.
Ja Borat on demareiden virallinen viiksekäs pick-up artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ne kopioi kokonaisuudessaan persujen vaaliohjelman.
Voi persuparkoja, mitä niille sitten jää? Pelkkä öyhöttäminen ilman vastuuta ei riitä.
Sinulla meni vellit ja jauhot sekaisin. Se on SDP joka öyhöttää ilman vastuuta oppositiossa ja persut kantaa vastuuta hallituksessa.
Persujen öyhötys ennen vaaleja, ei vastuuta puheista vieläkään.
"Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”"
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/32df6afc-3f38-4bf4-9dd1-6f372ec557ca
Itse katson monta pitkää haastattelua ennen vaaleja joissa Purra toi ihan selvästi esiin millaista talouspolitiikkaa he tulevat ajamaan. Kun Purra pääsi ministeriksi, hän ajoi esittämäänsä politiikkaa. En pettynyt. Päinvastoin. Olen hyvin tyytyväinen.
Minä taas äänestin vasemmistoa ja olen niin tyytymätön kun Purra petti minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä ”oikeistodemareiden” kanssa siitä että yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään vaikka sellaista päivää tuskin tulee että SDP:tä äänestäisin.
Jos yhtään on SDP:n puheita kuunnellut rivien välistä niin on oppinut huomaamaan että vaikka demarit näennäisesti ovat vastustaneet kaikkea mitä nykyinen hallitus on tehnyt (kuten kunnon oppositiopuolueen kuuluukin) niin eivät he seuraavan kerran hallituksessa ollessaan ole sitoutuneet perumaan juuri mitään näistä tehdyistä toimenpiteistä. Leikkauksiakin on tulossa vain lisää ja näillä puheilla demarit petaavat jo hallitusta Kokoomuksen kanssa joka tulee tekemään enemmän tai vähemmän kokoomuslaista talouspolitiikkaa kuten aina Kokoomuksen ollessa hallituksessa.
Minä näen jo mielessäni miten nykyiseen pettyneet äänestäjät jotka ovat laittaneet toivonsa demareihin vuoden tai kahden päästä itkevät kuinka he kokevat tulleensa jälleen petetyiksi.Itse olen sitä mieltä että kunnon oppositiopuolueen ei pitäisi vastustaa automaattisesti kaikkea mitä hallitus tekee jos hallituksen toiminta on maan ja Suomen kansan etujen mukaista. Pitäisi vastustaa vain huonoja päätöksiä kuten vaikkapa Ruotsissa toimitaan.
Tehkää niinkuin Persut ollessaan oppositiossa!
"Perussuomalaisten kansanedustajat lukivat satuja eduskunnan täysistunnossa toukokuussa 2021.
Kyseessä oli EU:n elpymispakettia eli niin sanottua koronatukipakettia käsittelevä jarrutuskeskustelu. Perussuomalaiset pyrkivät pitkittämään istuntoa ja viivyttämään paketin hyväksymistä pitämällä poikkeuksellisen pitkiä puheenvuoroja vuorokauden ympäri.
Koska varsinaista poliittista asiaa ei riittänyt päiväkausiksi, kansanedustajat täyttivät puheaikaansa lukemalla muun muassa seuraavia tekstejä:
Punahilkka-satu: Kansanedustaja Sheikki Laakso luki kyseisen sadun täysistunnossa helatorstain aamuna kello kuuden jälkeen."
Jos demarit ovat seuraavassa hallituksessa Kokoomuksen kanssa niin en yllättyisi vaikka vasemmistolaisempi tulisi syrjäyttämän Lindtmanin puheenjohtajana ja näin ollen kenties pääministerinä jo kesken seuraavan vaalikauden. Niin karvaan pettymyksen uskon sinipunahallituksen tekemän talouspolitiikan olevan SDP:tä äänestäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä ”oikeistodemareiden” kanssa siitä että yksilön on otettava enemmän vastuuta itsestään vaikka sellaista päivää tuskin tulee että SDP:tä äänestäisin.
Jos yhtään on SDP:n puheita kuunnellut rivien välistä niin on oppinut huomaamaan että vaikka demarit näennäisesti ovat vastustaneet kaikkea mitä nykyinen hallitus on tehnyt (kuten kunnon oppositiopuolueen kuuluukin) niin eivät he seuraavan kerran hallituksessa ollessaan ole sitoutuneet perumaan juuri mitään näistä tehdyistä toimenpiteistä. Leikkauksiakin on tulossa vain lisää ja näillä puheilla demarit petaavat jo hallitusta Kokoomuksen kanssa joka tulee tekemään enemmän tai vähemmän kokoomuslaista talouspolitiikkaa kuten aina Kokoomuksen ollessa hallituksessa.
Minä näen jo mielessäni miten nykyiseen pettyneet äänestäjät jotka ovat laittaneet toivonsa demareihin vuoden tai kahden päästä itkevät kuinka he kokevat tulleensa jälleen petetyiksi.Itse olen sitä mieltä että kunnon oppositiopuolueen ei pitäisi vastustaa automaattisesti kaikkea mitä hallitus tekee jos hallituksen toiminta on maan ja Suomen kansan etujen mukaista. Pitäisi vastustaa vain huonoja päätöksiä kuten vaikkapa Ruotsissa toimitaan.
"Perussuomalaisten kansanedustajat lukivat satuja eduskunnan täysistunnossa toukokuussa 2021.
Kyseessä oli EU:n elpymispakettia eli niin sanottua koronatukipakettia käsittelevä jarrutuskeskustelu. Perussuomalaiset pyrkivät pitkittämään istuntoa ja viivyttämään paketin hyväksymistä pitämällä poikkeuksellisen pitkiä puheenvuoroja vuorokauden ympäri.
Koska varsinaista poliittista asiaa ei riittänyt päiväkausiksi, kansanedustajat täyttivät puheaikaansa lukemalla muun muassa seuraavia tekstejä:
Punahilkka-satu: Kansanedustaja Sheikki Laakso luki kyseisen sadun täysistunnossa helatorstain aamuna kello kuuden jälkeen."
Sitä pakettia ei olisi ikinä pitänyt tosiaan päästää läpi. "Kertaluonteisesti, tarkkarajaisesti" luvattiin suomalaisten veronmaksajien rahat Italian remontteihin ja Espanjan eläkeputkien rahoitukseen vastikkeetta.
Vaaleihin on sosialismi menossa.
Selkäranka unohtui kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten demarit voi olettaa, että heitä äänestävät pärjäisivät yksin, kun demarit ja vassarit ovat paaponeet vuosikymmeniä aikuisia ihmisiä kuin hiekkalaatikolla leikkiviä kakaroita? Äönestäjäthän on ihan hukassa ilman kuuta taivaalta ennen vaaleja lupaavaa ja haaleaa kättä lopulta tarjoavaa puoluettaan.
Pohjoismaiden hyvinvointi on perustunut demokratiaan. Niiden myötä sinäkin olet saanut ilmaisen koulutuksen, terveyden- ja hammashoidon, sairauspäivärahat, lomarahat, järjellisen työviikon tunneissa, palkalliset pyhäpäivät, korotetut ilta- ja pyhälisät, vanhempainrahat, lääkekorvaukset ja kohtuulliset terveydenhuoltomenot jne. Kaikki nämä olleet oikeistohallituksen aikana moukarin alla, tai tulevat olemaan. Anarkiaako sinä tänne Suomeen kaipaat?
Muuten hyvä teoria, mutta kaikkialla muuallakin nuo ovat saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Borat on demareiden virallinen viiksekäs pick-up artisti.
Pikemminkin Cuck-up artisti🤣
Vierailija kirjoitti:
Uusliberalismia. Eipä tarvitse äänestää tuotakaan puoluetta.
Onneksi voi äänestää vanhasosialismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto alkaa keksiä tekosyitä miksi persut on oikeassa mutta kumminkin väärässä. Vaalit lähestyy.
Anteeks mitä? Persut on tehneet paskaa politiikkaa koko vaalikauden, aikaansaaneet suurtyöttömyyden, eikä oo menossa seuraavaan hallitukseen.
Eivät ole saaneet aikaan suurtyöttömyyttä. Suurtyöttömyyden on saanut aikaan:
1. Edellisen hallituksen holtiton rahapolitiikka jossa velkarahalla ylläpidettiin kulutusta jota ei ole enää vara maksaa joten ne työtkin loppuivat.
2. Edellisen hallituksen holtittoman rahapolitiikan takia ulkomaille siirtyneiden investointien takia työllisyyttä tukevaa uutta taloudellista toimintaa on vähemmän (malliesimerkkinä Nesteen biojalostamo joka on nyt Rotterdamissa)
3. Maahan tulleet kouuluttamattomat kehitysmaalaiset eivät työllisty kuin woltille jos sinnekään eikä tukirahoilla ylläpidettyjä tempputyöpaikkoja enää pystytä rahoittamaan (järjestökenttä)
4. Kuten Antti Lilndtman itsekin myönsi, Suomen talous on vientivetoinen ja vientimarkkinoiden huono vire on tehnyt pahaa jälkeä vientiteollisuudelle
Kun perussuomalaiset olivat kokoomuksen kanssa samassa hallituksessa keskustan kanssa, niin perussuomalaisten puolue hajosi, ja hallituspuolueille tuli tappio seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Saa nähdä, että kestääkö perussuomalaiset nyt hajoamatta tämän hallituskauden loppuun asti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä oli siis hyvä päätös rahoittaa etelää, koska olemma rikas maa, kuten diilin neuvotellut Sanna sanoi. Ainahan suomalaisilta köyhiltä voidaan leikata tukia, jotta etelässä voidaan remontoida asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun perussuomalaiset olivat kokoomuksen kanssa samassa hallituksessa keskustan kanssa, niin perussuomalaisten puolue hajosi, ja hallituspuolueille tuli tappio seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Saa nähdä, että kestääkö perussuomalaiset nyt hajoamatta tämän hallituskauden loppuun asti....
Tottakai kestää. Se siipi mikä suostui Kokoomuksen ja Keskutan apupojiksi on poistunut jo politiikasta pysyvästi. Jabbakaan ei pääse eduskuntaan vaikka lähtisi ehdolle. Parempi kysymys on että kestääkö SDP kasassa jos lähtevät sinipunaa Orpon kanssa rakentamaan kun Marinilaiset ovat jatkuvasti jo nyt avoimessa kapinassa Lindtmania vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No miten demarit voi olettaa, että heitä äänestävät pärjäisivät yksin, kun demarit ja vassarit ovat paaponeet vuosikymmeniä aikuisia ihmisiä kuin hiekkalaatikolla leikkiviä kakaroita? Äönestäjäthän on ihan hukassa ilman kuuta taivaalta ennen vaaleja lupaavaa ja haaleaa kättä lopulta tarjoavaa puoluettaan.
Politiikalla luotu talousjärjestelmä se on joka paapoo, nimittäin niitä, joilla on pääomaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ilmaiset tk-käynnit, vaikka kaupungin talous ei hyvässä kunnossa olekaan. Mutta maammuille on haluttu tarjoilla kaikki ilmaisena.
Jankuta toveri jankuta!