Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istukka edessä, millaiset liikkeet viikolla 21?

25.05.2007 |

Mulla on istukka edessä ylhäällä, joten liikkeitä olen varsinaisesti tuntenut vain alavatsassa ja sivuilla. Nyt on siis menossa viikko 21+1.

Rakenneultrassa kolmisen viikkoa sitten asukki oli vielä perätilassa, joten potkut on tuntuneet hyvin tuolla alavatsassa.

Nyt on kuitenkin ollut pari päivää tosi hiljaista, eilen tuntui aamupäivällä vähän jotakin, tänään ei ole tuntunut mitään. Olisikohan asukki kääntynyt toisenlaiseen asentoon, niin että kaikki potkut ja lyönnit osuvat istukkaan vai mitähän siellä on tapahtunut. Olen yrittänyt herätellä sikiötä ja lähes aina se onkin aiemmin toiminut, nyt ei.

Kuinkahan pitkään tässä uskaltaa odotella ja kuulostella ennenkuin pitäisi jonnekin ottaa yhteyttä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös istukka edessä ja nyt menossa rv 30+3. Ja varmaan viimeiset kolme päivää on tuntunut päivittäin joitain liikettä. Sitä ennen en tuntenut kuin ihan todella harvoin jotain pientä. Välillä huolestutti, mutta kun aina ultrassa kaikki oli ok ja neuvolassa sydänäänet kuuluivat niin oletin että kaikki ok. Nyt vauva ehkä jo sen verran iso että väkisinkin rupeaa tuntumaan.

Mutta toki kannattaa vähän seurailla tilannetta. Meillä mieskin tunsi vasta tällä viikolla ekan kerran potkun masun läpi. Näin kauan piti odottaa...Mukavaa odotusta!!!

Vierailija
2/2 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meneillään vko 24 ja just eilen käytiin neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet kun en pariin päivään ollut liikkeitä tuntenut . Siellä se liikkui vauhdilla joten kaikki oli ok. Mulla myös istukka edessä ylhäällä ja eipä niitä liikkeitä ihan älyttömästi tosiaan tunne.. Välillä siellä on kyllä vedellyt iloinen pingispallo ympäriinsä niin paljon että se on ollut lähes jatkuvaa, mutta mulla ne liikkeet on useimpina päivinä tuntuneet vain just ennen nukkumaan menoa. Mä ainakin itse aloin vähän huolestua kun tosiaan" herättelemälläkään" vauva ei kertaakaan liikahtanut niin että mä olisin voinut sen varmaksi tuntea.

Ilmeisesti vauveli sitten vaan muksi pari päivää jonnekin istukan suuntaa ja lisäksi kun olen hirveässä räkätaudissa niin en niitä iskuja ehkä kunnolla tuntenutkaan. Nyt se mukelo taas huitelee siellä niin että tuntuu =)

Soita ihmeessä neuvolaan niin saat mielenrauhan! Vaikka kaikki takuulla onkin hyvin ja sunkin vauva muksii istukkaan tai selkäpuolelle niin sun huoli menee ohi vaan sillä että kuulet että kaikki on ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla