paikat sormelle auki+ seksi??
Mitä mielt olette seksin harrastamisesta jos paikat on jo sormelle auki. Yritämme kovasti saada vauvaa liikenteeseen eikä siivous ym. auta asiaa yhtään...
Kommentit (2)
tyhmä kysymys mutta väärin käsityksen välttämiseksi?
mulle sanottiin seksistä loppu raskaudesta et se on " paras" tapa yrittää synnytystä käyntiin. Siinä tulee ärsytettyä oikeita paikkoja etkä silti " väsytä" itseäsi niin että jos homma toimii nii jaksat vielä tosiaan synnyttääkkin. Siivouksessahan täytyy rasittaa itseään niin että siinä väsyy (kuulostaapa tällee sanottuna tyhmältä) ja siinä kuluttaa niitä voimia myös siitä synnyttämisestä. Toinen on toi sauna, se että sen saa tehoamaan täytyy kaiketi ottaa kovat löylyt tai olla siellä kauan ja siinä sitten taas ei varmaan tule hoidetuksi nesteytystä tarpeeksi ja sillon se taas kuluttaa voimia väärällä tavalla.
En tiedä miten tahokas oikeesti on mutta itse ajattelin että meijän esikoinen saatiin maailmaan seksin avulla. Mulla oli sillon jo 40+4 ja limat oli menny pari viikkoa aikasemmin, (sillon kai on jo jonkun tulehduksen riski?! tämä on kuulo puhetta näiltä palstoilta). Mutta siis sanoin sillon miehelle että nyt ei mitään silittelyä vaan nyt pannaan se sieltä ulos ;) No mies teki työtä käskettyä, (ei kuulemma kauheesti itekkään ajatuksesta tykänny) ja itse en voi sanoo nauttineeni siitä kerrasta niinkun rakasteluista muuten raskaana ollessaan, mutta meillä tehos. Siitä alko heti menkkamainen jomotus ja alle tunnin niin lapsivedet meni.
Ara rv29
mitään :) vauva kun on sikiöpussissaan suojassa.
cec tyttö s.07 ja rv11+1