Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavinta mitä olet ikinä kokenut? Kummitteliko kodissasi,vaaniko stalkkeri?

Vierailija
14.08.2026 |

Yön pimenee ja on hyvä aika luoda palstan jännittävin ketju👻.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisten päihteiden aiheuttamat ahdistus- ja pelkotilat.

Jep, kannabisahdistus on kyllä kuin olisi joutunut johonkin epämiellyttävään ahdistuskonsentraatioon. Sellanen pending doom olo, ei edes tiedä mitä pelkää. Kun se olotila alkoi nouseen niin oli kyllä hetken, että mitä helkuttia. Tuli otettua liikaa liian nopeasti.

Vierailija
82/83 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Mun kertoma elämäni pelottavin kokemus on moderoitu pois. Ilmeisesti asioita ei saa sanoa niinkuin ne on. Olin pieni lapsi, kaksin sisaren kanssa kotona maaseudulla. Pihaan tuli tuntemattomia i h m i s i ä, jotka yrittivät tulla väkisin sisälle. Repivät ja rynkyttivät ovia niin, että pelkäsin niiden hajoavan. En tajua, mitä he olisivat tehneet meillä jos olisivat päässeet sisälle.  Vahtikoira pysäytti heidän touhut. Oli sellaista kiertävää väkeä… 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Mun kertoma elämäni pelottavin kokemus on moderoitu pois. Ilmeisesti asioita ei saa sanoa niinkuin ne on. Olin pieni lapsi, kaksin sisaren kanssa kotona maaseudulla. Pihaan tuli tuntemattomia i h m i s i ä, jotka yrittivät tulla väkisin sisälle. Repivät ja rynkyttivät ovia niin, että pelkäsin niiden hajoavan. En tajua, mitä he olisivat tehneet meillä jos olisivat päässeet sisälle.  Vahtikoira pysäytti heidän touhut. Oli sellaista kiertävää väkeä… 

On ihmisryhmiä,ja uskontoja joiden edustajat eivät tee koskaan mitään pahaa.