Pelottavinta mitä olet ikinä kokenut? Kummitteliko kodissasi,vaaniko stalkkeri?
Yön pimenee ja on hyvä aika luoda palstan jännittävin ketju👻.
Kommentit (52)
Tuntuu että elektroniikan (kännykät, läppärit sun muut) ja sosiaalisten kontaktien kasvaessa, myös tunnepiikit, kummittelu lisääntyi kaupungeissa. Myös huumealueita on ja juopumus. Hevikonsertit. Älä ihmettele jos valo väpättää.
Kun olin nuorempi joku tyyppi lähti seuraamaan baarista. Asuin kävelymatkan päässä ja kävel perässä jankuttaen,että tulee mun luokse yöksi. Ehdin livahtaa rappuun ja jäi ulos huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä mitä on tapahtunut, olin töihin lähdössä kesäaamuna, yhtäkkiä mieheni seisoi makuuhuoneen ovella ja tuijotti. Ihmettelin miksi tuijottaa. No meni siitä keittiöön ja minä lähdin töihin, mies kuorsasi makuuhuoneessa äänekkäästi. En uskaltanut keittiöön katsoa vaan lähdin äkkiä, juoksin portaat alas, äkkiä lähdin polkemaan, töihin, lopulta parin kilometrin päässä tajusin että minun pitää sinne mennä takaisin.
Miksi piti mennä takaisin? Mitä tajusit?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena halusin erota poikaystävästäni ja hän ei voinut tätä hyväksyä. Vainosi minua vuoden eron jälkeen. Oli aika kuumottavaa olla tekemässä yksin iltatallia pimeänä talvi-iltana ja sitten yksi lähettelee viestejä puhelimeen tyyliin "Kohta sua tullaan hakemaan". Tästä on jo kauan, siihen aikaan vainoaminen ei ollut rikos joten en voinut ilmoittaa poliisillekaan.
Miten pääsit eroon exästä?
Stalkkerit häirinneet elämääni pidemmän aikaan.
En tiedä miksi, luulen että joku kuspää mustamaalannut minut.
Meillä kummittelee joku vanha homo, se aika selvää.
Sori siitä.
Ajoin talvipimeällä pakkasilmassa talotonta taipaletta iäkkään isäni luo, kuten tapanani oli pari kertaa kuukaudessa. Yhtäkkiä tuli tunne, että takapenkille tuli istumaan mieshenkilö. Jouduin ihan paniikkiin, yritin suurentaa autoradiota ja laulaa itse mukana, muttei siitä mitään tullut. Ajoin eteenpäin ja noin 5 km jälkeen, kun käännyin tienristeyksestä kotiini johtavalle tielle, vastaani tuli auto, jossa oli kirkkaat valot. Yhtäkkiä, ihan kuin se "haamu" takapenkille olisi pelästynyt valoja ja hävisi, kauhun tunteeni laantui. Kerroin tapauksesta isälleni ja hän totesi:eikö ole erikoista, kun tulee sellainen tunne? Isäni oli kertonut itselleen tapahtuneista selittämättömistä tapauksista mm naapureille, ei niinkään meille lapsille. Ilmeisesti ei halunnut pelotella meitä. Vieläkin minulle tulee kammottava olo, kun tapaus tulee mieleeni. Sen jälkeen minulle ei ole tällaista tapahtunut, vaikka olen ajanut sitä tietä kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin joskus jotain ihme valveunia tai ainakin olin omasta mielestäni valveilla. Joku jonka tulkitsin itse piruksi, veti peittoa pois päältäni. Kai se oli tullut minua hakemaan. Jossain vaiheessa tajusin aina alkaa tekemään ristinmerkkiä ja huutaa "Jeesuksen nimeen" ja sitten peiton repiminen loppui. Oli tosi pelottavaa ja tunne oli ihan elävä. En tiedä vieläkään, mitä se oli.
Unihalvaus on yleisesti tunnettu ilmiö
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin joskus jotain ihme valveunia tai ainakin olin omasta mielestäni valveilla. Joku jonka tulkitsin itse piruksi, veti peittoa pois päältäni. Kai se oli tullut minua hakemaan. Jossain vaiheessa tajusin aina alkaa tekemään ristinmerkkiä ja huutaa "Jeesuksen nimeen" ja sitten peiton repiminen loppui. Oli tosi pelottavaa ja tunne oli ihan elävä. En tiedä vieläkään, mitä se oli.
Unihalvaus on yleisesti tunnettu ilmiö
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Kiitos tiedosta. Olen kyllä ollut tietoinen, että unihalvauksia on, mutta en ole tajunnut, että siihen liittyy jokin pahan läsnäolon tuntu.
Sain noita kohtauksia paljonkin yhteen aikaan, ja silloin oli kyllä elämässä stressiä vaikka muille jakaa joten ne varmaan vaikutti unihalvauksen syntyyn.
Mikään ei voi olla pahempaa kuin mitä jotkut ihmiset tekee toisellle.
Erityisesti kun henkilö on ensin esittänyt kivaa vain, että pääsee lähelle.
Säikähdin kun varas oli tullut taloon takaovesta aamupäivällä. Olin pesemässä hampaita ja kun tulin vessasta oli mustalaisnainen sivuhuoneessa hämärässä!
Suomessa on ollut näitä tarkkailijoita useita. Yöllä tiirikoineet asunnon oven auki ja tulleet makuuhuoneeseen tuijottamaan kun nainen nukkuu. Joskus nainen on herännyt ja nähnyt tällaisen miehen joka sitten lähtenyt pakoon. Näistä ollut mediassakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kummittelee joku vanha homo, se aika selvää.
Sori siitä.
Hyi! Hipelöikö persereikää yöllä?!
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit häirinneet elämääni pidemmän aikaan.
En tiedä miksi, luulen että joku kuspää mustamaalannut minut.
Miten se ilmenee?
Oliko pääkaupunkiseudulla kun nainen asui toisessa kerroksessa ja kesäyöllä piti parvekkeen ovea auki. Yöllä oli moniosaaja kiivennyt parvekkeella ja tullut sisään. Raiskasi tämän naisen!
Stalkkeri kummitteli ja kummitus vaani 😱
Vierailija kirjoitti:
Oliko pääkaupunkiseudulla kun nainen asui toisessa kerroksessa ja kesäyöllä piti parvekkeen ovea auki. Yöllä oli moniosaaja kiivennyt parvekkeella ja tullut sisään. Raiskasi tämän naisen!
Kiitos vihvassut!
Olen asunut monessa eri kämpässä elämäni aikana. Joka kerta makuuhuone on muutaman kuukauden asumisen jälkeen muuttunut jääkylmäksi. Tämä siis myös lapsuuden aikaisissa kodeissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut monessa eri kämpässä elämäni aikana. Joka kerta makuuhuone on muutaman kuukauden asumisen jälkeen muuttunut jääkylmäksi. Tämä siis myös lapsuuden aikaisissa kodeissa.
Olet frigidi. Ei siinä sen kummempaa.