Pelottavinta mitä olet ikinä kokenut? Kummitteliko kodissasi,vaaniko stalkkeri?
Yön pimenee ja on hyvä aika luoda palstan jännittävin ketju👻.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin kun varas oli tullut taloon takaovesta aamupäivällä. Olin pesemässä hampaita ja kun tulin vessasta oli mustalaisnainen sivuhuoneessa hämärässä!
Kerron vielä. Menin aivan shokkiin ja jähmetyin paikalleni. Mustalaisnainen käytti tilaisuuden hyväksi ja livahti nopeasti kuistiin ja ovesta ulos. Kaikki oli ohi alle minuutissa. Nainen ei löytänyt mitään varastettavaa. Tuli kuitenkin niin loukattu olo kun kotiini oli tungeuduttu. Tein poliisille ilmoituksen ja selvisi, että lähialueella oli useisiin taloihin murtauduttu. Osasin antaa tuntomerkit ja varas saatiin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit häirinneet elämääni pidemmän aikaan.
En tiedä miksi, luulen että joku kuspää mustamaalannut minut.
Miten se ilmenee?
Ihan vaan kaupoissa eräs mies seurasi ja seurasi myös toiseen kaupunkiin.
Autolla seurattu ja myös toiseen kaupunkiin, huomasin kun tulivat takapihalle asti kurkkimaan missä asunnossa olen.
Pientä verkkohäirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit häirinneet elämääni pidemmän aikaan.
En tiedä miksi, luulen että joku kuspää mustamaalannut minut.
Miten se ilmenee?
Ihan vaan kaupoissa eräs mies seurasi ja seurasi myös toiseen kaupunkiin.
Autolla seurattu ja myös toiseen kaupunkiin, huomasin kun tulivat takapihalle asti kurkkimaan missä asunnossa olen.
Pientä verkkohäirintää.
Jos minä kertoisin tuollaisesta, niin ystäväni vakuuttaisivat, että olen vainoharhainen...
Sain uniapnean pitkällisen keuhkoputken tulehduksen aiheuttamana. Tästä seurasi unihalvaus useammankin kerran. En ole koskaan hukkunut, mutta luulen, että kokemus olisi vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kokemani tilanne (toistaiseksi) jossa koin todellista, jäätävää pelkoa sattui kun asuimme Italiassa.
Treffattiin kaverin kanssa puistossa, 5v tyttömme leikkivät iloisesti yhdessä rakentaen muurahaisille kaupunkia jne.
Sitten puistoon tuli muutama teini, jotka tunnistimme heti Mafian lapsiksi. Siellä kaikki tiesivät kuka on kuka.
Mafialla on oma kulttuurinsa, aseen saa perinteisesti lahjaksi konfirmaatiossa ja ihmisen tappaminen on aikuistumisriitti. Teinitappajat myös pääsevät rangaistuksesta "kotiarestilla" kun maan parhaat lakimiehet ketovat oikeudessa miten vaikea elämäntilanne heillä on.
No, tuossa puistossa sanaa sanomatta päätimme kaverini kanssa lähteä pois. Kutsuimme likat luoksemme.
Yksi teineistä otti aseen esiin ja esitteli sitä kavereilleen. Tähtäili ympäriinsä.
Silloin iski se jäätävä pelko. Me kaikki tiesimme, että poika voisi ampua kenet tahansa meistä ilman rangaistusta ja päinvastoin saisi kunniaa itselleen.
Se hitaasti, huomiota herättämättömästi kävelty 20m matka puiston portille kaverin ja kahden pikkulikan kanssa oli elämäni pelottavin kokemus. Odotin laukausta. Yritin pysyä aivan tyynenä. Kaverini oli myös kuin jäässä.
Kun pääsimme ulos puistosta me molemmat aikuiset itkimme ja yritimme jotenkin kiinnittää lasten huomion muualle.
Just.
Omainen oli lähellä kuolla verenmyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin joskus jotain ihme valveunia tai ainakin olin omasta mielestäni valveilla. Joku jonka tulkitsin itse piruksi, veti peittoa pois päältäni. Kai se oli tullut minua hakemaan. Jossain vaiheessa tajusin aina alkaa tekemään ristinmerkkiä ja huutaa "Jeesuksen nimeen" ja sitten peiton repiminen loppui. Oli tosi pelottavaa ja tunne oli ihan elävä. En tiedä vieläkään, mitä se oli.
Jotain aivojen luomaa, mulla välillä samaa.
Psykoosin sain 20-vuotiaana, sähköallergia taasen alkoi 24-vuotiaana. Oli niin rajuin oikein alkavia ja itse vielä niin niin ymmärtämätön. Onneksi netistä löysin ihmisten kokemuksia samoista vaivoista.
Pelottavin juttu sattui viimeisen työnnön jälkeen kun vedin kullin ulos pimppaloorasta , kortsu oli mennyt rikki.
Olen itse kerran ollut lähellä hukkua ja kerran oli todella lähellä etten tukehtunut siihen surullisenkuuluisaan vanhanmalliseen punaiseen hedelmämerkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴🏻 seisoi yhtäkkiä takanani.
Ou nouuu kauhuvasu pois! 👴😬
Asun omakotitalossa. Oli päivä,mies töissä ja lapset koulussa. Minä työttömänä kotona. Siivosin kissan oksennukset kylppärist ja kun astuin sieltä ulos,eteisessä seisoi vieras mies! Hätkähti kun näki minut ja alkoi selittää jotain vanhasta pariskunnasta,jota (muka ) etsi. Lähti ihan vapaaehtoisesti ja anteeksi pyydellen ulos,mutta minuun iski paniikki ja laitoin oven lukkoon. Kurkin myös ikkunoista ettei ollut enää pihalla.
Ja ovi ei ollut lukossa koska nuorempi lapsi ei osannut vielä avata avaimella ja saatoin olla vessassa tai tekemässä ruokaa kun tuli koulusta. Oli helpompi että pääsi kävelemään suoraan sisään.
Entisen asukkaan tutut häiriköi.
Ja kesti 2kk ennenkuin huolto vaihtoi nimeni oveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pääkaupunkiseudulla kun nainen asui toisessa kerroksessa ja kesäyöllä piti parvekkeen ovea auki. Yöllä oli moniosaaja kiivennyt parvekkeella ja tullut sisään. Raiskasi tämän naisen!
Kiitos vihvassut!
Mihin unohtui OS, Kokkareet, Keskusta ym jotka päästäneet ihmisiä Suomeen??
Vierailija kirjoitti:
Pelottavin juttu sattui viimeisen työnnön jälkeen kun vedin kullin ulos pimppaloorasta , kortsu oli mennyt rikki.
Mistä?!
Kaikki esitelmät, kahvitauot töissä, tyky-päivät, itseni esittely, dissosiointi sosiaalisissa tilanteissa, kun muisti katkeaa kesken lauseen, ihmisten vihaiset katseet, häpeän tunne, henkinen yksinäisyys, ulkopuolisuuden tunne, kun ihmiset tekevät minusta arvottoman eli kiusaavat
Toiset ihmiset ovat pelottavampia kuin aaveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee! 🤠🥳🥸
Mene nyt helvettiin pilaamasta kaikki jutut "ou jee vasu"-paskoinesi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee! 🤠🥳🥸
Puppa takana! Pumpastik!
Entä sitten? En varmasti ole ainoa täällå.