Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisko kukaan vastata?

25.05.2007 |

Eli kävin seulonnassa missä otettiin papakoe ja kyseltiin normit rutiinikysymykset.. Kerroin, että ehkäsyä meillä ei ole tällä hetkellä käytössä. Menkat pitäisi taas alkaa ens viikolla. Jäi niin hämään kun tutkimuksen jälkeen äitiysneuvolan täti kysyi, et oisko mahdollista, että iloisia uutisia olisi luvassa loppukuusta eli ens viikolla? Jäin miettimään et olisiko mitenkään mahdollista, että ois nähnyt tutkimusta tehdessä jotain raskauteen viittaavaa... Toivottavasti joku osaisi vastata näinkin sekavaan kysymykseen :) Kiitokset etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni kohdunsuusta pystyy jo aika aikasin toteamaan raskauden, itse kävin lääkärissä pari päivää testauksen jälkeen ja lääkäri sanoi että kaikki on niin kuin pitääkin.

Tää ei nyt sit ole mitään fakta tietoo....

S 12+4

Vierailija
2/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kohdun suulla tapahdu heti muutoksia ja se siis menee kiinni, kun normaalisti vähän raollaan, josta kuukautisvuoto pääsee valumaan pois. Näin minä olen käsittänyt.

vauva2006 rv29+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiltiin siis keskenmenoa ja lääkäri sanoi kohdunkaulun olevan sinipunainen, alkuraskauden merkki kuulemma, no en ollut raskaana ja ei siis km. Mutta kai sieltä jotain ennakoivia merkkejä voi olla. Mutta ei nyt varmaan 100 varmoja välttämättä.

Vierailija
4/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antsu77:

Eli kävin seulonnassa missä otettiin papakoe ja kyseltiin normit rutiinikysymykset.. Kerroin, että ehkäsyä meillä ei ole tällä hetkellä käytössä. Menkat pitäisi taas alkaa ens viikolla. Jäi niin hämään kun tutkimuksen jälkeen äitiysneuvolan täti kysyi, et oisko mahdollista, että iloisia uutisia olisi luvassa loppukuusta eli ens viikolla? Jäin miettimään et olisiko mitenkään mahdollista, että ois nähnyt tutkimusta tehdessä jotain raskauteen viittaavaa... Toivottavasti joku osaisi vastata näinkin sekavaan kysymykseen :) Kiitokset etukäteen!