Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä gynekologi vaihdevuosi-ikäiselle - Hki

Vierailija
14.08.2026 |

Olen nyt googlettanut, mutta suosituksia on vaikeampi löytää. Tiedätkö gynekologin, joka on erityisen perehtynyt vaihdevuosioireisiin? Kaikki eivät ole, vaikka muuten hyviä olisivatkin. Sulla kestää 20 sekuntia kirjoittaa nimi, mulla voi koko elämä muuttua <3

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua sellaista ronskia, joka kommentoi kehoani ja tuuttaa sisään intstumentit kovakouraisesti, koska "eihän tän pitäis sattua". Leena Väisälä on asiantuntijana joka paikassa, mutta hän on ujolle ja herkälle vähän... liikaa.

Juuri tämä että nämä tyypit voivat olla mediaotollisia ja osaavat sen puolen. Ehkä he sopivat myös nykyiseen rempseään sapluunaan jossa mikään ei ole tabu ja kaikkeen on oltava oikeus.

Kuulostaa kieltämättä mauttomalta jos vastaanotolla kommentoidaan rintoja tarkentamatta syytä. Hammaslääkäristä on jäänyt aina hyvä maku suuhun kun selostaa pienimmätkin liikkeensä.

Vierailija
42/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää tuosta yhdestä lääkäristä sitten valituksia Valviraan. Olen toki kuullut paljon hurjempia juttuja eräästä Helsingissä toimivasta lähinnä kai enemmän synnytyksiin erikoistuneesta gynekologista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki naisgynet ovat hyviä. He ymmärtää paremmin naisten asiat. Kokemusta on asiasta...

Vierailija
44/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole varsinaisesti nimiä antaa, mut yleisesti sanoisin, et kannattaa valita gyne, jolle ei ole paljon aikoja tarjolla samalla tai ensi viikolla. Kysytty gyne on todennäköisemmin parempi gyne.

Itse arvostan näppäräsormisuutta,  joten tykkään nennä gynelle, joka myös leikkaa, koska hän todennäköisesti on näppäräsorminen. 

Kannattaa katsoa lääkärikeskusten sivuilta gynen omat esittelysivut. Siltä voi seuloa pois ne lapsettomuuteen perehtyneet. 

Mä myös raakkaan pois ne gynet, jotka vaatii huonosti liikkuvia vaaamaan tupla-ajan. Itselläni ei ole liikkuvuusongelmia, mut mun mielestä toi on merkki ahneudesta, enkö halua kantaa rahojani sellaiselle gynelle.

Vierailija
45/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua sellaista ronskia, joka kommentoi kehoani ja tuuttaa sisään intstumentit kovakouraisesti, koska "eihän tän pitäis sattua". Leena Väisälä on asiantuntijana joka paikassa, mutta hän on ujolle ja herkälle vähän... liikaa.

Leena on ihan mukava, muttei ehkä hoidollisesti kanssani samoilla linjoilla. Vaikka kerroin tarvitsevani talvella hieman isomman määrän estrogeenia (yleistä) hän ei suostunut reseptiini tarvittavaa joustovaraa määräämään, vaikka se jäisikin käypähoitosuosituksen maksimin alle.

Miten perusteli?

Vierailija
46/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ne sivut luonnetta paljasta."

Otatko ennemmin hyväluonteisen kuin asiansa osaavan. 

Keräätkö kokemuksia? 

Vierailija
47/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei kopeloi venäläinen gyne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi