Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iittala Teema

Vierailija
13.08.2026 |

Käytättekö aikuiset edelleen Teeman lautasia kattauksissa? Nyt yli 50v vasta ostin eka kertaa Teeman lautasia.  En tiedä miten nyt ne kiinnosti. Onko ne teidän mielestä huono valinta aikuiselle? Entä joulukattaus voiko käyttää Teeman kirsikka värisiä lautasia vai onko ne ihan väärän väriset? Yritän katsoa kuvista mutta en saa selvää. Onko ne yhtään jouluisia ja onko ihan tylsiä joulukattauksessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jouluinen väri. Kyllä yli 50-vuotias saa käyttää sellaisia lautasia, joista tykkää ;)

Vierailija
2/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enme käytä ovat köyhille tarkoitettuja halpa kippoja nykyään vanhaa arapiaa on sitä pidän juhla kattauksessa

Irma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aito Teema ole Arabian?

Vierailija
4/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä paratiisi sarjan lautasia mutta en niitä arjessa niin viitsi usein käyttää ja ne ei ole jouluisia. 

Vierailija
5/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On arabian. Arabia tekee lautasia ja Iittala enemmänkin laseja. Minulla on Arabian Teema-lautaset ja Iittalan lasit.

Vierailija
6/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iittalaahan ne on

Vierailija
7/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä onko alunperin ollut Arabiaa..

Vierailija
8/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykynen on halpaa kiina tuotantoo leimaki pohjasa lähtee pesusa pois

Vierailija
9/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli Arabian Kilta, sitten siitä päivitettiin uusi versio Teema. Teema siirtyi Iittalan brändin alle myöhemmin. 

Vierailija
10/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitäkin että kun niitä vanhoja astioita ei suositella käytettäviksi kun irtoaa lyijyä ja raskasmetalleja. Olen jättänyt ostamatta kauniit vanhat kahvikupit ja nuo Arabian vanhat lautasetkin mietin niin onkohan niitäkään tutkittu. Kauniitahan kaikki vanhat astiat on.

Vierailija
11/11 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin että kun niitä vanhoja astioita ei suositella käytettäviksi kun irtoaa lyijyä ja raskasmetalleja. Olen jättänyt ostamatta kauniit vanhat kahvikupit ja nuo Arabian vanhat lautasetkin mietin niin onkohan niitäkään tutkittu. Kauniitahan kaikki vanhat astiat on.

Olen lopettanut käyttämästä vanhoja astioita ja ostanut uusia, joista ei irtoa myrkkyjä. En ole kuitenkaan vielä raaskinut hävittää vanhojakaan, ovat niin kauniita. Jos joku on keksinyt, mitä voi tehdä vanhoista Arabian lautasista, niin olisin kiitollinen vinkeistä. 

Vastauksena AP:n kysymykseen: Minusta kirsikanpunainen Teema sopii hyvin, jos tekee punaisen joulukattauksen. Mutta voi tehdä joskus vaikka valkoisen joulukattauksen, tai monivärisen, missä on vaikka punaista, vihreää ja sinistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän