Huvittava naapurin keski-ikäinen äijä kiillottelee prätkäänsä
pihalla päivittäin ja ihailee sitten. En oo kyllä ajelemassa nähnyt.
No pojilla ja miehillä pitää vissiin olla noita leluja.
Kommentit (12)
Keski-ikäisyys?
Prätkä?
Se, että sen pitää kunnossa?
Se, että on tyytyväinen käsiensä työhön?
Pitää päästä toteuttamaan se nuoruuden unelma villistä ja vauhdikkaasta elämästä....:-) Onhan se aika hellyttävää.
ollut jonkunlainen prätkä. Tykkää pitää pyörän hyvässä kunnossa kanssa. Ja ajeleekin sillä ja minäkin tykkään olla kyydissä ja lapset kans.
En tajua mikä sinua siinä oikein naurattaa. Varmaan se että et itse ymmärrä prätkien päälle mitään.
Minun lapsen isä myi viime kesänä prätkänsä pois, kun ei enää kiinnostanut...mies on jo melkein 50 v. Hänellä on ollut useampi pyörä elämänsä aikana, nuoresta asti. En kyllä ikinä kokenut asiaa huvittavaksi, kun hän kävi ajelemassa pyörällänsä, vaikka on jo tuon ikäinen. Aivan yhtä huvittavaa on omistaa esim....hmmm....polkupyörä?
Antakaa nyt ihmisillä olla pieniä iloja elämässä. Moni painaa kovasti hommia, että voi nauttia just tollasista asioista.
Huolestu sitten kun se on pihalla sotkemassa sitä pyöräänsä.
Olen keski-ikäinen M44. Kiillotan penistäni pari kertaa päivässä ja ihailen sen jykevyyttä.
Kumpi onkaan parempi vaihtoehto? Se, että mies on hommannut elämäänsä jotain, mikä pitää tyytyväisenä vai se, että sinä olet vauvapalstalla kirjoittamassa naapurista ilkeään sävyyn?
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisille.
Ja miksihän nostit 2007 aloitetun typerän ketjun?
tosin se kyllä kulkee sillä töihinkin ja ajelee muutenkin niin huvikseen kuin pitkiäkin matkoja :)