SDP haluaa rangaista katujengiläisiä ja kiristää maahanmuuttoa
Tämä. On. Valhe.
SDP sanoo tuon vain, jotta se saa ääniä. SDP:lle kelpaa "rasistiset" puoluekannat heti, kun sillä saa ääniä vaaleissa.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se siis ollutkaan rikkautta? Onko demarit valehdelleet kaikki nämä vuodet?
Se oli Kokoomuksen Subb joka näin sanoi.
Maahannmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta....
Miksi valehtelet.
Alexander Stubb julkaisi heinäkuussa 2015 sosiaalisessa mediassa tunnetun viestin ”Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.” [1]
Stubidon vika kausi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien lähestyessä jokaisen äänestäjän pitäisi miettiä tarkkaan haluammeko Nasiman seuraavan hallituksen sisäminiteriksi.
Meidän kannattaisi miettiä haluammeko sitä samaa politiikkaa mitä kolme viime vuotta on tarjottu`?
Keppiä köyhille
Rahaa rikkaille
Duunarit ei ole saaneet muuta kuin heikennyksiä.
Yksi Nasima ei minua hämää. Hyvä yritys, paskakasa.
Suomen talous kasvaa tällä hetkellä ennätysvauhtia. Hallitus on siis tehnyt oikeita toimenpiteitä. Usko pois, talouskasvu on hyvä asia köyhälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta persut käyvät tarpeettomiksi ja kuihtuvat pois, kun muut puolueet tekevät tiukennuksia - vastuullisesti, ilman persujen törkeyksiä.
Juu,niin varmaan,silleen REILUMMIN.
Joko muuten pääsee lääkäriin? Demareilta kyselen kun Antti vähän lupaili.
Riittääkö vappusatku lekuriin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien lähestyessä jokaisen äänestäjän pitäisi miettiä tarkkaan haluammeko Nasiman seuraavan hallituksen sisäminiteriksi.
Meidän kannattaisi miettiä haluammeko sitä samaa politiikkaa mitä kolme viime vuotta on tarjottu`?
Keppiä köyhille
Rahaa rikkaille
Suomen talous kasvaa tällä hetkellä ennätysvauhtia. Hallitus on siis tehnyt oikeita toimenpiteitä. Usko pois, talouskasvu on hyvä asia köyhälle.
Totuus: ei kasva. Ennusteet on vedetty hatusta, sanottiin uutisissa toissapäivänä kun ammattilaiset analysoi niitä lukuja. Aikaisempien vuosienkaan ennusteet ei ole toteutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta persut käyvät tarpeettomiksi ja kuihtuvat pois, kun muut puolueet tekevät tiukennuksia - vastuullisesti, ilman persujen törkeyksiä.
Juu,niin varmaan,silleen REILUMMIN.
Joko muuten pääsee lääkäriin? Demareilta kyselen kun Antti vähän lupaili.
Riittääkö vappusatku lekuriin ?
Somalipuoskari silpoo tyttölapsen alapään satasella. Nassima hyväksyy sen täysin.
Telkkarissa tuli pari päivää sitten mainos, jolla kerjättiin sääliä ja rahaa, jolla halutaan lopettaa afrikkalaisessa maassa pikkutyttöjen silpominen. Mietin, että tehtäisiin nyt ensin edes Suomessa tälle jotain, mutta kun asiasta puhuminen on rasismia
Vierailija kirjoitti:
Jos maahanmuuttajataustaisilla aikuisilla ei ole halua ja/tai kykyä sopeutua Suomen yhteiskuntaan, kulttuuriin, kieleen ja työelämään niin heillä on hyvin vähän antaa täällä eväitä jälkikasvulleen ja ohjata heitä oikeaan suuntaan jotta nämä osaisivat ja ymmärtäisivät vanhempiaan paremmin sopeutua tähän yhteiskuntaan. Sille asialle olisi jo vihdoin tehtävä jotain todellista jotta aikuiset ulkomaalaistaustaiset alkaisivat ottaa vastuuta itsestään ja ryhtyisivät hoitamaan omaa osuuttaan tänne sopeutumisessaan, vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti tuskin siihen ryhtyvät joten käyttöön otettava pakotteita.
Uskotko ihan tosissasi demarien suostuvan tekemään asialle mitään? Tähän saakka tästä asiasta ei ole saanut edes asiallisesti keskustella. Ja se kieltäjä löytyy aina sieltä eduskunnan vasemmalta puoliskolta
Voi kunpa olisivatkin oikeasti tuota mieltä, niin kaikkihan olisi hyvin ja vasen laita painaisi lakiesityksiin myös joka kerta vihreää nappia sen punaisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkis vaan ja kuulis kolinaa.
Joko Nazzima on kommentoinut asiaa? Yleensä se puuttuu joka asiaan.
Nyt sen pitää olla hiljaa, koska rasismikohu oli julkisuuskonsultin selvityksen mukaan virhe
Röhnöttääkö se Antin kanssa samassa maakuopassa varustettuna suukapulalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keppiä köyhille
Rahaa rikkaille
Totuus: ei kasva. Ennusteet on vedetty hatusta, sanottiin uutisissa toissapäivänä kun ammattilaiset analysoi niitä lukuja. Aikaisempien vuosienkaan ennusteet ei ole toteutuneet.
Totuus aamuteeveessä SDPn jäsen tekee tiliään talouskasvusta :DD Eli kieltää talouskasvun kokonaan. Siinä sitä asiantuntijuutta
Persuja kismittää, kun SDP astui Persujen reviirille. Arvaan, että SDP:n motivaatio tositoimiin on yhtä kova kuin Persujenkin. Hillotolppa sen sijaan siintää horisontissa ja on helppo luvata mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keppiä köyhille
Rahaa rikkaille
Totuus: kasvaa. Kyse ei ole ennusteista, vaan mitatusta kasvusta. Älä usko vasemmiston satuja, usko faktoja. Ikävää tietysti SDP:n kannalta kun kasvu alkoi reilun vuoden liian aikaisin...
Demarit on yksi isoista syypäistä nykytilanteeseen. Nyt yrittävät epätoivoisesti kalastella menettämiään tolkun ihmisten ääniä.
Suomen kannattaa seurata mitä Ruotsissa ja Tanskassa tapahtuu. Molemmissa maissa on paljon kokemusta haitallisesta m. muutosta. Ruotsi juuri pudotti 14 vuoteen rikosvastuullisuuden ikärajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keppiä köyhille
Rahaa rikkaille
Totuus: kasvaa. Kyse ei ole ennusteista, vaan mitatusta kasvusta. Älä usko vasemmiston satuja, usko faktoja. Ikävää tietysti SDP:n kannalta kun kasvu alkoi reilun vuoden liian aikaisin...
Niin, sen olisi pitänyt alkaa vasta kun demarit on vallassa, koska äänestäjä on niin yksinkertainen ettei ymmärrä edellisten hallitusten merkitystä tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Persut ihan hysteerisinä itkuraivoaa palstoilla.
Sulla on menny taas päivät persuista jankuttaessa!
mites se työnhaku?
sinua on elätetty jo tarpeeksi kauvan täällä.
tosin laitos on oikea paikka sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalle kallellaan olevaan maahanmuuttokriittistä puoluetta tässä on odoteltu jo vuosia, ei vain näy ja kuulu, tässähän se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites se työnhaku?
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on jo nyt laissa JR-kovennusperuste, jota ei kuitenkaan ole käytännössä sovellettu jengien kohdalla, koska vaikka rikollisilla olisi jengitatuoinnit, tunnukset ja merkit, ei se täytä järjestäytyneen rikollisuuden tunnusmerkistöä. Siksi demareiden on helppo luvata tämä - he tietävät että pitämällä jengin teknisen määrittelyn sellaisena ettei se koskaan täyty, ei tarvitse tuomioita koventaa.
Ilmeisesti jengin pitäisi ensin perustaa ry ja toimittaa vuosikokouksen pöytäkirja ennen kuin jengi tunnistetaan oikeudessa jengiksi.
Muistan hyvin miten edellisen hallituksen aikana ei ollut katujengejä oli vain löyhiä kaveriporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites se työnhaku?
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Sinut pitäisiampua niin yhteiskunta säästäisi.
Vaalien alla haluavat noin ihan vaan ääniä saadakseen. Ei ne halua vaalien jälkeen tuollaista.
Pitikö sinun kirjoittaa T. Paskakasa