Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia / tietoa satulatuolista?

Vierailija
25.05.2007 |

Ajatelin satsata kunnon kotimaiseen S satulatuoliin. Mies ei tajua yhtään, että tuoli voi maksaa yli 900 euroa... saan toki alen.

Mutta teen töitä tietokoneella ja jos se säästää selkää ym olisin valmis satsaamaan, MUTTA

onko se oikeasti hyvä

istuesa tuntuu kyllä hyvälle ja selkä on suorassa.

JOku varoitteli, ettei saa käyttää koko ajan. Mihin tämä perustuu?

KIITOS, jos jaksat vastata-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan hyvä, mutta mun kokemus on, että siinä on tavallaan " rankempaa" istua, kun pitää olla selkä suorana, eikä voi löhötä... :)

Vierailija
2/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulatuoli on tosiaan niin hyvä, kuin mitä puhutaan. Sekä selälle, että jalkojen nesteenkierrolle- ehkäisee siis jopa selluliitin muodostumista.

Satulatuolia voi käyttää jatkuvasti työskennellessään, tosin alussa kannattaa aloitta pienemmissä erissä ja syy;

Tottumattomat selkälihakset joutuvat satulatuolissa töihin ja alussa selkä voi jopa kipeytyä, tämä poistuu kun tuoliin totutaan.

Satulatuoli on mukava ja hyvä istua kun istunta on oikea, jalat saavat vain kevyesti koskettaa maata.

Anteeksi sekava kirjoitus, poika kitisee tässä vieressä ja nyt lähdenkin syömään hänen kanssaan.

Jos jotain muuta kysyttävää niin vastaan myöhemmin.

PS: Ja salli systems on ensimmäinen ja se aito satulatuolivalmistaja suomessa jolla oli myös ensimäinen patentti tuoleihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa niiden kotisivuilta lisäinfoa, on hintansa väärti. Tosin vastaavia löytyy halpisversiona alle kahdensadan, varmaan myös ne ajavat asian. Tuossa sallissa on vaan hyvät säätömahdollisuudet, ne varmaan nostaa sitä hintaakin.

Vierailija
4/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo salli on mietteissäni ja siitä se " raollinen" versio.

Ajattelin ottaa sen, jossa on kaikki säädöt, sillä mies käyttää myös joskus.

Kiitos erityisesti sinä ex-esittelijä :).

Ja tosiaan hinta on makea, mutta mielestäni jos se on hyvä, kannattaa satsata hyvään ergonomiaan... säästöä tulee vaikkapa fysioterapiasarjoista...

Oon siis luonteeltani tosi pihi, mutta nyt raha ei ole se juttu.

Teen siis kotona töitä tietokoneella, mutta en koskaan yhtäjaksoisesti monta tuntia. Haaveissa on, että pystyisin jatkossa katkaisemaan päivän paitsi muilla paperihommilla myös sauvakävelylenkillä :).

Mulla ei ole vielä mitään suurempia selkävaivoja, mutta niskahartiat kipeytyvät tasaisin väliajoin ja nykyään yhä alempaa. Töissä saatiin aina 10 krt vuodessa ilmainen fysioterapia - hieronta. Nyt olen yrittäjä ja teen samaa hommaa kotona. (Ah tätä vapautta :) )

Otan vielä kommentteja ja neuvoja vastaan.