Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

đź’•Liikuttavia kohtaamisia arjessa

Vierailija
13.08.2026 |

Oletko arjessasi todistanut sivustakatsojana hellyttäviä kohtaamisia, joita tahtoisit jakaa meidän muidenkin iloksi? Vain tosijuttuja! Bonussöpöyspisteitä kohtaamisista, joissa mukana lapsia tai söpöjä eläimiä, mutta aikuisten välisiä tilanteita saa myös jakaa, kunhan ne vain ovat sydämeenkäypiä (:

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelyllä metsäisessä puistossa vieraassa maassa ja kaupungissa. Näin kahden harmaantuneet, arviolta noin seitsemänkymppisen tyypin, miehen ja naisen kävelevän toisiaan vastaan. Kun he havaitsivat toisensa, heidän kasvonsa syttyivät hymyyn. He riensivät puolijuoksua toistensa luo ja halasivat pitkään. Naisella oli täysi reppu selässään. Halauksesta irtauduttuaan he katsoivat toisiaan silmiin ja lähtivät kävelemään yhtä matkaa käsi kädessä jutellen kielellään jota en täysin ymmärrä.

Minulle heidän kohtaamisensa todistaminen tuntui siltä kuin olisin nähnyt kaunista unta. Toivoin, että kun itse vuosikymmenten päästä olisin heidän ikäisensä, minulla olisi joku ihana, jonka kanssa kohdata yhtä hellästi ja iloisesti kuin nuo kaksi toisensa kohtasivat.

Vierailija
2/2 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin bussipysäkillä ja hymyilin ohikulkevalle koiralle (kultsi). Se katsoi takaisin ja ”hymyili” minulle leveästi takaisin hellyttävästi ihmisen hymyä imitoiden. Tulin tästä mielettömän hyvälle tuulelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi