Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitko eri tavalla, jos et yhtään miettisi miltä näytät?

Vierailija
13.08.2026 |

Tällainen kysymys tänään: Pukeutuisitko eri tavalla, jos et Yhtään miettisi miltä näytät vaan pukeutuisit Ainoastaan sen mukaan mikä tuntuu päällä hyvältä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin rintaliivit pois paitojen alta kun ne ahdistavat aina ja tunnen ne ihoani vasten.

Ehkä käyttäisin hameita ulkonakin kun niistä tykkään mutta kun olen ylipainoinen niin peili sanoo nonono.

Kunpa pystyisit tekemään kuten hyvältä tuntuu.

Vierailija
22/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pukeudun tilanteen mukaan ja en osta vaatteita mitkä ei tunnu hyvältä päällä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutukaa mukaviin vaatteisiin, jos se tuntuu hyvältä. Täällä maalla voin lampsia kumisaappaissa ruokakauppaan sienestysreissun jälkeen eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Mennäppä samassa vaatetuksessa kaupungissa kauppaan. 

No kyllä onnistuu siinä missä maallakin. Täällä näkee kaikenlaista friikkiä, että eipä siinä huomiota saisi.

Vierailija
24/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En juurikaan mieti miltä näytän. Sen verran katson, että vaatteet ovat suurinpiirtein ehjät ja puhtaat. 

Vierailija
25/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutukaa mukaviin vaatteisiin, jos se tuntuu hyvältä. Täällä maalla voin lampsia kumisaappaissa ruokakauppaan sienestysreissun jälkeen eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Mennäppä samassa vaatetuksessa kaupungissa kauppaan. 

Asun kapungiin ydinkeskustassa ja olen käynyt kumisaappaat jalassa kaupassa satoja kertoja. En ole ainakaan huomannut, että kukaan olisi erityisesti tämän noteerannut. Saappaat ovat ihan normaali varuste loskapaskassa. 

Vierailija
26/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alasti jos ei tarvitsisi vaatteita pitää.

Vierailija
27/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säiden ja jalkojen turvallisuuden kannalta olisi mahdollista, kulkisin aina avojaloin väljä mekko päällä. 

Vierailija
28/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen vaatteet aina niin, että ne sekä näyttävät hyvältä että tuntuvat mukavilta päällä. Ei ole mitään järkeä pukeutua epämiellyttäviin vaatteisiin, siitä tulee vain kiukkuiseksi.

Kotona olen vaatteissa jotka ovat mukavat. Saattaisi porukka ihmetellä kun tulisin kauppaan tai töihin puuvilla alushousuissa ja kulahtaneessa t-paidassa ilman rintaliivejä. G-kuppin rinnat ja läskimaha roikkuen

Vierailija
29/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ainoastaan vaatteita jotka tuntuvat hyvältä päällä. Tämän kriteerin täyttävien joukosta valitsen halvimman joka lisäksi näyttääkin edes kohtalaisen hyvältä.

Olen vanhemmiten oppinut että on turhaa tuhlata rahoja vaatteisiin jotka eivät tunnu hyvältä koska en tule koskaan käyttämään niitä. 

Yhtä lailla on turhaa tuhlata rahaa niin rumaan vaatteeseen että käytän sitä vain kotona kun ihan OK näköinen olisi lopulta ollut vain vähän kalliimpi.

Vierailija
30/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyttäisin varmaan joka päivä samannäköisiä vaatteita. Luultavasti harmaata.

Vierailija
31/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jos"?

Vierailija
32/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin rintaliivit pois paitojen alta kun ne ahdistavat aina ja tunnen ne ihoani vasten.

Ehkä käyttäisin hameita ulkonakin kun niistä tykkään mutta kun olen ylipainoinen niin peili sanoo nonono.

Ylipainoinenkin voi käyttää hameita. Niin teen itsekin.

Vierailija
33/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia kun rinnat vaan heiluis villeinä! Taidat olla vielä nuori ja rinnat aisoissa? 

Vierailija
34/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esteetikkona haluan vaatteideni olevan kauniita ja toisiinsa sopivia.

Vierailija
35/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esteetikkona haluan vaatteideni olevan kauniita ja toisiinsa sopivia ja toki mukavia ja oikean kokoisia yllä.

Vierailija
36/36 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkisin alusvaatteissa kaikkialle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä