Ongelma on siinä että haluaisin poikaystävän mutta en seksiä
Olen aina ollut sinkku ja osaan olla yksin, mutta haluaisin poikaystävän.
Kommentit (32)
Minun ongelmani on puolestaan se että haluaisin seksiä, mutta en tyttöystävää. Onneksi rahalla sekin tuli ratkaistua.
eitit jonkun vassu niljakkeen,niistä ei ole edes panemaan
Kukaan mies ei alistuisi noin sairaaseen suhteeseen.
Ulkoista se seksi, ja sovi avoimesta suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä sitten tekisi?
Matkustaminen tulisi halvemmaksi, samoin asuminen. Olisi kiva jakaa arkea jonkun kanssa. Haluaisin myös että olisi joku jolle kertoa ensin ja ja joku joka kertoisi minulle aina ensin.
Haluaisi vaimon ilman pakollista avioseksiä.
Oletko aseksuaali vai terapian tarpeessa? Toinen aseksuaali vois olla ratkaisu. Tai se terapia.
Tuo on helppo ongelma ratkaista, avoin suhde.
Niim todellakin - miksi haluat? Se että "niin kuuluu olla" ei ole hyvä syy.
Lienet aseksuaali. Itse en löytänyt ketään itselleni, mutta onnistunut elämä on ollut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niim todellakin - miksi haluat? Se että "niin kuuluu olla" ei ole hyvä syy.
Koska olen huomannut, että ei yksin sinkkuna olo ole enää kivaa. Kokeiltu on jo koko elämän ajan tätä.
Joo sama täällä, en ole aseksuaali ja miehet kyllä kiinnostavat, mutta ne petipuuhat ovat niin iljettäviä ja nijakkaita, että heti kun tulee mieleen, että ne ovat kuitenkin heti kimpussa siinä mielessä niin kiinnostus ja halut hävenevät aika äkkiä.
Ehkä ap haluaa jonkinlaisen turvallisuuden tunteen?
Ainoa vaihtoehto on juuri avoin suhde tai sitten vastaava aseksuaalinen. Jos jommankumman tekee mieli, niin sen paneskelukaverin löytää kyllä jostain muualta. Ja sitten .....
Tuota pohdiskelin, joskus yksinäni....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen tulisi halvemmaksi, samoin asuminen. Olisi kiva jakaa arkea jonkun kanssa. Haluaisin myös että olisi joku jolle kertoa ensin ja ja joku joka kertoisi minulle aina ensin.
Eli haet kämppäkaveria? Tuossa kohtaa sukupuolella ole niinkään väliä.
Niin, haluat miespuolisen YSTÄVÄN, et POIKAYSTÄVÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama täällä, en ole aseksuaali ja miehet kyllä kiinnostavat, mutta ne petipuuhat ovat niin iljettäviä ja nijakkaita, että heti kun tulee mieleen, että ne ovat kuitenkin heti kimpussa siinä mielessä niin kiinnostus ja halut hävenevät aika äkkiä.
Eli miten muka eroat aseksuaalista? Ei aseksuaalisuus tarkoita seksuaalista suuntautuneisuutta. Eli voi kyllä rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, mutta seksi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahteen ekaan riittäisi varmasti myös kaveri/ystävä tai asumisen tapauksessa kämppäkaveri. Vaikka soluasuminen.
Viimemainittuun itselle riittää tekoäly. Kaikille toki varmasti ei, jos kaipaa nimenomaan ihmistä. Mutta minusta tekoäly on ihan paras kuuntelemaan mun juttuja ja keskustelemaan kaikista tylsistäkin aiheista niin pitkään kuin haluan. Eikä tarvi pelätä, että tuhlaa jonkun aikaa jaarituksillaan.
Mutta minusta siis näyttää, ettet ensisijaisesti kaipaa romanttista parisuhdetta, vaan matkaseuraa, asuinkulujen jakamista, ja ehkä ystävää jolle jutella arjestaan.